home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:18:57 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 12:34:40 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  2 Brugere, 541 Gæster Online.

Indlæg: 1132884 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Rovers
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Rovers  (Læst 4907 gange)
Ben92
Gæst
 
Sv: Rovers
« Svar #15: 17 Aug 2008, 23:55 »

rovers.com27/12/07

Benni McCarthy: Den afrikanske bombe

Benedikt Saul ”Benni” McCarthy, en bomber af klasse, har haft stor indflydelse på at Rovers ligger på en flot tredjeplads. Rovers.com går tættere på den succesrige afrikaner, og har blandt andet snakket med manageren om angriberen.

Benni, som han bliver kaldt, har altid været en målscorer af kaliber. Han startede karrieren i den sydafrikanske klub hvor han gav prøve på sin fremregnede målnæse. 39 mål i 49 kampe, scorede han i løbet af to sæsoner, hvorefter han skiftede til Ajax Cape Town. Her nåede han kun syv kampe med tre mål til følge, da han nu drog videre til den hollandske hovedstad, hvor han tørnede ud for Ajax. 20 gange formåede han at få netmaskerne til at blafre i løbet af 35 kampe, inden han endnu en drog videre, denne gang var destinationen Celta i Spanien.


Navn: Benedikt Saul McCarthy
Født: 2 november, 1977
Nationalitet: Sydafrikansk
Kampe(mål): 316(158)

Her spillede han i fire sæsoner, hvor målene for første gang udeblev. 10 mål i 66 var ikke tilfredsstillende, og han drog nu videre til Porto. Her bombede han endnu engang videre, og han var blandt andet med til at løfte Champions League trofæet under José Mourinho. Nu gå eventyret videre i England som kun har budt på succes.

Indtil videre har Benni scoret 10 mål i 14 kampen, hvilket gør ham til topscorer i Blackburn. En skade har dog plaget ham, hvilket har gjort at han ikke har spillet de tre sidste kampe. Nu er han dog blevet fit for fight, og er klar til bombe videre for Rovers. Rovers.com har mødt Mike Newell til en snak om Benni’s succes;

”Det er klart når holdet har succes, får spillerne også succes. Men Benni, er nået for sig selv. Han kan scorer ud fra ingenting. Det er det der gør ham til, efter min mening, en af verdensbedste angribere. Han besidder alt. Kropstyrke, hurtighed, teknik, blik for medspillerne. Det er også derfor han er en eftertragtet angriber blandt nogle af de store klubber i Europa. Men så længe det står til mig, skal Benni ingen steder. Det er klart at det bliver svært at holde på ham, men han tilfreds med at være i klubben, så jeg er sikker på at vi kommer til at se mere til Benni. Også i næste sæson.”

McCarthy har for nylig skrevet under på en kontrakt der binder ham på Ewood Park til 2010, og han har udtalt at han derefter vil ligge støvlerne på hylden. Om det bliver med endnu et trofæ på cv’et bliver spændende at se.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Rovers
« Svar #16: 17 Aug 2008, 23:56 »

Så kom den alligevel i aften, nu vil jeg smutte i seng. Godnat. Smiley
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rovers
« Svar #17: 18 Aug 2008, 09:15 »

En god blog om et af mine favorithold Smiley

Flot med en foreløbig 3. plads Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Rovers
« Svar #18: 18 Aug 2008, 11:06 »

Det er ikke bare flot med en 3 plads, det er direkte sindsygt... Din taktik må da være perfekt. Held og lykke med det.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Rovers
« Svar #19: 18 Aug 2008, 15:02 »

En god blog om et af mine favorithold Smiley

Flot med en foreløbig 3. plads Thumbs Up
Tak.
Det er ikke bare flot med en 3 plads, det er direkte sindsygt... Din taktik må da være perfekt. Held og lykke med det.
Tak, og jeg tror også jeg snart vil uploade taktikken, da jeg har haft succes med den i alle mine spil storbritanien. Har blandt andet kommet et point efter Celtic med Heart, og rykket overlegent op i første sæson med QPR.
Logged

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Rovers
« Svar #20: 19 Aug 2008, 10:44 »

Det ville da være dejligt, så tror jeg lige jeg ville lure et trick eller 2, for jeg har det virkelig hårdt i den engelsk...
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Rovers
« Svar #21: 20 Aug 2008, 15:04 »

Rigtig fin blog du har gang i her, Ben92!
Det skriftlige er udemærket, men mangler lige noget. Opsætningen og det grafiske er super flot! Billedet af Benni McCarthy er ikke så godt, da det er med hvid baggrund, og da din ramme også er hvid, ser det ikke så godt ud.

KIU!
Logged

larsenkrelle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rovers
« Svar #22: 20 Aug 2008, 18:35 »

Fantatisk blog og dejligt at se en blog med The Rovers som er mit hold nummer 1 !
Logged

If they gain another yard, i'm taking everyone out!
You blitz all night! Make sure they remember the night they met the Titans.

Remember the Titians

Ben92
Gæst
 
Sv: Rovers
« Svar #23: 20 Aug 2008, 19:36 »

Pga. af at jeg er startet i en ny skole, har jeg fået mange lektier for da de nye lære skal se en an. Det har betydet mindre tid til bloggen, da jeg priotere lektier højere. Håber i kan følge mig.
Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Rovers
« Svar #24: 20 Aug 2008, 19:52 »

Pga. af at jeg er startet i en ny skole, har jeg fået mange lektier for da de nye lære skal se en an. Det har betydet mindre tid til bloggen, da jeg priotere lektier højere. Håber i kan følge mig.
Smiley

Det er bare helt i orden. ;-)
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: Rovers
« Svar #25: 20 Aug 2008, 19:55 »

Pga. af at jeg er startet i en ny skole, har jeg fået mange lektier for da de nye lære skal se en an. Det har betydet mindre tid til bloggen, da jeg priotere lektier højere. Håber i kan følge mig.
Smiley

Kan naturligvis følge dig Smiley er selv lige begyndt at gå i 7. og jeg prøver også at suge så meget til mig at det går godt til Eksamen Wink
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rovers
« Svar #26: 01 Sep 2008, 10:13 »

Får vi snart en ny update ?

Håber da at bloggen ikke er slut??
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

nzio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rovers
« Svar #27: 01 Sep 2008, 16:17 »

Upload taktikken Ben92 Wink
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010