home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1228 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Rod eller perfektion?
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Rod eller perfektion?  (Læst 2456 gange)
Cencur
Manager

Sv: Rod eller perfektion?
« Svar #15: 15 Aug 2008, 17:15 »

F.eks i manager SKAL mine spillere stå så'n at man først vælger FH - FV - FC til højre - FC til venstre - MH - MV - MC til højre - MC til venstre - Boksspiller til højre - Boksspiller til venstre. Plus at mine udskiftere SKAL stå i den rækkefølge deres positioner er i forhold til mit system. Først målmand, så forsvarsspillere, midtbanespillere osv Opstemt

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16: 15 Aug 2008, 17:44 »

Grunden til at jeg har lavet denne tråd er fordi at lige i dette øjeblik sidder jeg og retter i navnene på alt mit musik. Gider ikke have at det står "(01)" foran eller at ved nogle sange står der "FEAT" andre steder "Feat" og "vs." - Alt ser ens ud og er lagt ind i mapper delt op i alfabetet og derefter kunsternavne.

Jeg har det på præcis samme måde. Udover at jeg er et ret stort rodehoved, er jeg ganske perfektionistisk mht. mange andre ting. Musikfilerne skal se ordentlige ud, tingene skal ligge ordentligt på mit skrivebord på arbejdet osv..

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

« Svar #17: 15 Aug 2008, 17:46 »

Helt seriøst, mit værelse skal helst være fuldstændig rydeligt, eller får jeg sgu flip. Kan slet ikke overskue rod, og det er det samme når det gælder "inde i computeren". Der skal være så få ikoner på skrivebordet som overhovedet muligt, kun det allermest nødvendige skal ligge der. Så lever jeg bedst, går min teori rimgelig meget på Smiley

Madrid - 08/09

Niszen
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 15 Aug 2008, 17:47 »

Helt seriøst, mit værelse skal helst være fuldstændig rydeligt, eller får jeg sgu flip. Kan slet ikke overskue rod, og det er det samme når det gælder "inde i computeren". Der skal være så få ikoner på skrivebordet som overhovedet muligt, kun det allermest nødvendige skal ligge der. Så lever jeg bedst, går min teori rimgelig meget på Smiley

Man skulle tro vi var brødre, eller sådan noget.....  Cool

Manchester United
Odense Boldklub

dasmessi
Gæst

« Svar #19: 15 Aug 2008, 17:48 »

Jeg kan slet ikke overskue rod. Mit værelse roder sjældent, men alligevel får jeg taget mig sammen, gør jeg det.

-LFC-
Manager

« Svar #20: 15 Aug 2008, 17:49 »

Roder og er perfektionistisk. Jeg har det største rod i verden på mit værelse, hvor jeg fik gjort rent for første gang i 2 måneder. Grin Men er dog også perfektionistisk når jeg kommer igang. Alt skal stå på sin plads og stå perfekt. Har det også sådan med musiknavne og det der 01 osv. Det skal simpelthen være rigtigt, og min efterhånden kæmpestore mappe med grafik er også perfekt inddelt efter avatarer, signaturer, wallpapers, psd'er osv.

Cencur
Manager

« Svar #21: 15 Aug 2008, 17:50 »

Jeg har det på præcis samme måde. Udover at jeg er et ret stort rodehoved, er jeg ganske perfektionistisk mht. mange andre ting. Musikfilerne skal se ordentlige ud, tingene skal ligge ordentligt på mit skrivebord på arbejdet osv..

Har det på samme måde på arbejdet - Arbejder på en café og hver gang jeg lige har tid og er bag baren, så bliver alt ryddet op og stillet hen så det ser lækkert ud og let at få fat i. F.eks når vi stabler glas skal de læne samme vej, det hele skal stå så det ser pænt ud og andre småting!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

« Svar #22: 15 Aug 2008, 17:52 »

Man skulle tro vi var brødre, eller sådan noget.....  Cool
Måske vi er? Min far er pænt løs på tråden ..

Madrid - 08/09

Niko
Gæst

« Svar #23: 15 Aug 2008, 17:54 »

Jeg er et kæmpe ordensmenneske.

Alt skal være i orden. Altså, alle mine fodboldblade, som jeg har over 200 af, skal være i rækkefølge efter hvornår jeg har fundet dem og sådan. Min computer kan jeg finde rundt i med lukkede øjne, og sådan - alt skal være perfekt for mig. Men roder en del på trods af det. Det er nok et medfødt gen fra min far af, som der også roder en del selv.

Min mor har heldigvis et gen, som hedder, oprydningsvanvid. Hun rydder op hele tiden, også ofte på mit værelse. Nogen gange får jeg selv taget mig sammen til det, men det er sjældent.

Har i mine egne øjne et smukt og ordentligt værelse.

Derudover er jeg meget sart, så der skal helst være rent og pænt. Men jeg elsker at sætte møbler og sådan noget op på nye måder, tænkte engang på at blive designer af en art, da jeg jo elsker sådan noget. Mine møbler bliver ofte flyttet, hvilket jeg synes er sjovt, da jeg er vild med forandring.

N17
Manager

« Svar #24: 15 Aug 2008, 17:58 »

Det er fanme mærkeligt det med gener. For hos os, der har min storebror, far og mor det sådan, at der SKAL være ryddeligt, så der er altid ryddet op osv.

Men min søster og jeg, ja vi kan sgu have så meget ragelse og ligge rundt omkring. Det er da lidt mærkeligt når både min mor og far har det sådan, at der skal være ryddeligt.

Min bedste ven havde det som mig indtil han fik kæreste på, nu er han som mine forældre Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

absalonsen
Gæst

« Svar #25: 15 Aug 2008, 18:06 »

Jeg er egentligt lidt en blanding. Foretrækker at der er til at være på mit værelse samt skriveborg. Ofte kommer der dog til at rode på bordet, hvilket tit generer mig, men gider bare ikke rydde op.
På computeren skal alt gerne være i orden, så jeg hurtigt kan finde de forskellige ting. Har det også som dig, Cencur, med (01) foran musik. Det skal også helst væk. :-D

Sarl
Førsteholdsspiller

« Svar #26: 15 Aug 2008, 18:11 »

Kaos!

Så længe jeg kan være hvor jeg vil på mit værelse, høre musik osv. er jeg fuldstænbdig ligeglad. Ryder aldrig frivilligt op. Det er spild af tid, da der alligevel vil være rodet igen efter få dage.

Tror det bunder i min umådelige dovenskab.

Isolation

Niszen
Reserveholdsspiller

« Svar #27: 15 Aug 2008, 18:14 »

Jeg vil gerne have der står "01 Sang titel" hvis det er et album. Men hvis det er en enkelt sang er det "Kunstner - Sang titel". Smiley

Manchester United
Odense Boldklub

Sarl
Førsteholdsspiller

« Svar #28: 15 Aug 2008, 18:20 »

Men hvor jeg er rodet i alt andet er jeg meget alvorlig med mit Itunes bibliotek. Ikk noget 01, feat ol. Det ser dumt ud og feat ødelægger ordnen med at tingene ligger i albums. Og albummet er guds gave til folket!

Isolation

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #29: 15 Aug 2008, 18:55 »

Jeg tror jeg har det lidt i perioder.
Lige for tiden roder jeg rimeligt meget, har ikke fået pakket ordentligt ud fra Skanderborg Festival, og der står gamle glas og gamle tallerkener. Vasketøj og andet skrammel ligger på gulvet, dog kan man sagtens være her, selvom der samtidigt er rimeligt støvet.
Andre gange går jeg i flip, rydder alt op, tørrer støv af, nogle gange to gange om dagen. Mine spil skal stå helt rigtigt, altså PS Spil skal stå sammen, Xbox spil, Computer spil osv. Jeg kan godt lide orden, men kun i perioder :-)

På Computeren:
Mit skrivebord bliver ryddet op en gang om måneden cirka, men det hjælper ikke meget, jo mere plads jeg har på skrivebordet, jo mere gemmer jeg på det, hvis jeg skal gemme et billede plejer jeg at gemme det i en mappe som jeg har lavet til det, men hvis jeg kun har 3 ikoner på skrivebordet, kan jeg sku lige så godt gemme det der så kan jeg altid slette det når jeg er færdig, men om det bliver gjort - nej.
"Dokumenter" og "Programmer" skal man have rutine i at finde rundt i, har tit sagt til mig selv at jeg skal rydde op, men det sidste lange stykke tid har jeg syntes det var på tide at få formateret, dog uden jeg har fået taget mig sammen til det Smiley

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010