home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1129 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Rod eller perfektion?
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Rod eller perfektion?  (Læst 2442 gange)
Cencur
Manager

Rod eller perfektion?
« : 15 Aug 2008, 16:42 »

Hej ppl.

En ganske alm. tråd om et emne som faktisk er ret ligegyldigt, men sjovt at snakke om alligevel.

Hvordan er du? Er du ligeglad med hvordan dine ting står på værelset/lejligheden, hvordan værelset/lejligheden ser ud, hvordan skrivebordet på compen er sat op? Skal det være sådan at man kan finde alle ting hurtigt, eller er det ryddet op i de fleste ting? Smiley

Giv et svar og begrund det, så kan man finde ud af hvad folk gør for at det skal se pænt ud! Det kan vel komme et par lidt freaky ting frem Opstemt

Grunden til at jeg har lavet denne tråd er fordi at lige i dette øjeblik sidder jeg og retter i navnene på alt mit musik. Gider ikke have at det står "(01)" foran eller at ved nogle sange står der "FEAT" andre steder "Feat" og "vs." - Alt ser ens ud og er lagt ind i mapper delt op i alfabetet og derefter kunsternavne.
« Seneste Redigering: 15 Aug 2008, 16:46 af Cencur » Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Rod eller perfektion?
« Svar #1: 15 Aug 2008, 16:43 »

Værelset? Huh

Jeg er selv til at der skal være ryddet op! Jeg rydder selv tit op i mine ting, og det irriterer mig langt pokker i vold, at kæresten bliver ved med at smide hendes vasketøj i soveværelset. Det er derfor også tit mig der vasker op alene (så laver hun så mad i mellemtiden).

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Cencur
Manager

« Svar #2: 15 Aug 2008, 16:46 »

Værelset? Huh

Jeg er selv til at der skal være ryddet op! Jeg rydder selv tit op i mine ting, og det irriterer mig langt pokker i vold, at kæresten bliver ved med at smide hendes vasketøj i soveværelset. Det er derfor også tit mig der vasker op alene (så laver hun så mad i mellemtiden).

Hehe skal også lige ha' rettet det til "værelset/lejligheden" - Men dette kender jeg godt! Kæresten og mig bor ikke sammen, men det er møgirriternde når hun kommer herhjem og smider sin jakke på min stol eller seng. Så går jeg hen og hænger den op Tunge

N17
Manager

« Svar #3: 15 Aug 2008, 16:49 »

Jeg er sindsyg dårlig til at få ryddet op. Der flyder med ting rundt omkring, men er blevet lidt bedre efter jeg har fået egen lejlighed, men det er bestemt ikke helt godt. Jeg ville gerne rydde bedre op, men er stort set ikke hjemme i ugedagene og gider ikke i weekenden, og så det altså svært Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4: 15 Aug 2008, 16:51 »

Grunden til at jeg har lavet denne tråd er fordi at lige i dette øjeblik sidder jeg og retter i navnene på alt mit musik. Gider ikke have at det står "(01)" foran eller at ved nogle sange står der "FEAT" andre steder "Feat" og "vs." - Alt ser ens ud og er lagt ind i mapper delt op i alfabetet og derefter kunsternavne.

Haha, hvor er det godt Opstemt Jeg har det på præcis samme måde - Jeg har brugt time efter time på at sidde og omdøbe alle mine musikfiler, af netop denne grund. Der skal stå "Feat." og ikke feat eller andet skidt! Det tager pokkers lang tid, men det er det værd - Lidt det samme gør man i winamp, hvor navnene også skal stå pænt Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Cencur
Manager

« Svar #5: 15 Aug 2008, 16:52 »

Mange der bor selv har vel tendens til ikke at rydde op, inkl. mig selv. Men hvor min hjerne siger til mig at det skal være perfekt er f.eks på mit skrivebord på computeren, hvor der skal være højst tre ikoner, synkrome med hinanden. pæne og passe ind til wallpaperet. Alt mit musik er også ryddet helt op ned til mindste detalje - Hvis pengene var tilstrækkelige, så havde lejligheden også lignet 1 mio $, det er jeg sikker på! Opstemt

Cencur
Manager

« Svar #6: 15 Aug 2008, 16:53 »

Haha, hvor er det godt Opstemt Jeg har det på præcis samme måde - Jeg har brugt time efter time på at sidde og omdøbe alle mine musikfiler, af netop denne grund. Der skal stå "Feat." og ikke feat eller andet skidt! Det tager pokkers lang tid, men det er det værd - Lidt det samme gør man i winamp, hvor navnene også skal stå pænt Wink

Præcis! "Feat." ikke og ikke andet! Møgirriterende at kigge på "Track 01" når man har smidt en cd ind på computeren! Det tager rigtig lang tid i winamp, men det er sgu det værd, for det ser herrenice ud Opstemt

Chakana
Manager

« Svar #7: 15 Aug 2008, 16:53 »

Mit værelse er MEGET rodet, men det er fordi jeg ikke ser grund til at rydde op når vi skal flytte 1. oktober!
Grin
Men er eller perfektionist, meget!

Arsenal Football Club

Cencur
Manager

« Svar #8: 15 Aug 2008, 16:54 »

Mit værelse er MEGET rodet, men det er fordi jeg ikke ser grund til at rydde op når vi skal flytte 1. oktober!
Grin
Men er eller perfektionist, meget!

Hvis du kunne komme med en grund til at du er perfektionist, ku' det være lækkert. Smiley

Chakana
Manager

« Svar #9: 15 Aug 2008, 17:00 »

Hvis du kunne komme med en grund til at du er perfektionist, ku' det være lækkert. Smiley
Alle mine cd'er, dvd'er, eller hvad det nu kunne være, står i alfabetisk orden og står totalt lige.
Mine sange på computeren bliver også omdøbt til det rigtige, "feat."..
Hvis jeg har redt min seng, og så min stedbror eller ven ligger sig i den, kan jeg godt bliver lidt irriteret.

Der er flere, men kan ikke lige komme på dem nu..
Grin

Arsenal Football Club

Zone 43
Manager

« Svar #10: 15 Aug 2008, 17:03 »

Jeg må være kandidat til, at være FmFs største rodehoved..

I starten af året havde jeg en 'sti' fra døren til min seng, på mit værelse, hvor der på gulvet flød med vasketøj, skolebøger, PS2 spil/DVD'er samt noget rent tøj, som gerne lå foran mit tøjskab, grundt mit dovenskab til, at putte det derind, da hylderne derinde gerne var fyldt op Opstemt

I dag er der ryddet op i tøjskabet, og det ligger i orden nu (f.eks. en hylde med bukser/short og en anden med t-shirts osv), men vasketøjet ligger stadig på gulvet istedet for vasketøjskurven!

På computeren ligger der en masse mapper og filer til div. programmer på skrivebordet, og selvom jeg har sagt til mig selv, at der skal ryddes op, så får jeg det aldrig gjort..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #11: 15 Aug 2008, 17:05 »

Jeg er antiperfektionist. Tit er mit værelse ikke renere, end man lige kan klemme sig rundt derinde. Hvis der kommer venner eller veninder på besøg kan jeg rydde lidt op, men jeg gør aldrig helt rent. Vi har også en der gør rent ved os hver 2. uge, men jeg rydder sjældent op til når hun kommer, så det hjælper ikke. I skolen har jeg i 11 år været stemplet som et rodehoved.

brotta
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 15 Aug 2008, 17:08 »

lever efter devisen: enhver kan beherske orden, kun et geni kan beherske kaos Smiley
Giver lejligheden en tur engang imellem, men ofte skal jeg have hjælp af kæresten eller en veninde. Har jo mange ting der er vigtigere end sådanne småting, og mener at nærhed er vigtigere end det ydre (eller det overbeviser jeg mig selv om!)

Mht. til computer, har den jo en ganske fin søgefunktion, så man kan finde det man leder efter Smiley

Gosser
Manager

« Svar #13: 15 Aug 2008, 17:11 »

Hmm, jeg tror jeg har et ben på hver side. Kan godt rode, men samtidig er jeg meget perfektionistisk. Men okay, med rod mener jeg ikke et fyldt gulv, med alt muligt lort, men måske nogle papirer/blyanter e.l., som ligger og flyder.

Jeg kan godt lide at tingene ser ordenligt ud, og jeg sørger så godt jeg kan, for at de gør det. Det er både på computeren, og i 'den virkelige verden' Wink

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #14: 15 Aug 2008, 17:13 »

Kan godt lide der er orden på værelset... gider bare ikke at rydde op Skuffet Opstemt

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010