home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  3# The Spurs. - Gennemgang af truppen
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: 3# The Spurs. - Gennemgang af truppen  (Læst 1695 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
3# The Spurs. - Gennemgang af truppen
« : 13 Aug 2008, 19:57 »






Juande Ramos har sagt op i Tottenham og prøve at få et nyt managerjob i Spanien igen. Han var kun i Tottenham i ikke engang et år, før han forlod dem igen. Før Juande Ramos kom til England, for at være manager for "The Spurs" havde han en meget succesrig episode i Sevilla, hvor han fik hentet to Uefa Cup trofæer, på to år. Juande Ramos bedste kamp for Tottenham var i Carling Cup semifinalen mod Arsenal, hvor den første kamp havde endt 1-1 på Emirates Stadium. White Hart Lane skulle så være det næste sted hvor de spillede. Tottenham vandt en overbevisende storsejr på 5-1 og det vil være et resultat han vil blive husket for, desuden var det også den første gang Tottenham vandt mod Arsenal siden 1999.
Juande Ramos ville også gerne sige en kommentar til pressen om hans ophold i England:


    "Mit ophold i England var et meget spændende og anderledes eventyr, end det sædvanlige i Spanien. Der var mange op og nedture. Jeg syntes ikke at England var et sjovt land at spille i og jeg fortryder nu at jeg valgte at forlade Sevilla. Jeg ville bare prøve noget andet, end kun at være i det samme land resten af mit liv, en oplevelse for livet kan man godt kalde det. Nu hvor jeg har sagt op, må jeg håbe at jeg kan finde en klub, hvor jeg kan genvinde min succes med Sevilla. Mit allerstørste ønske er selvfølgelig at komme tilbage til Sevilla. Men jeg tror ikek at de vil have mig igen, på grund af at jeg ligepludselig forlod dem næsten midt i sæsonen.
    Jeg håber at den nye træner kan genvinde succesen i Tottenham, og blande sig i de fantastiske 4.
    "


Når der går en træner, så skal der jo komme en anden, og i dette tilfælde blev det Glenn Hoddle, som var manager i klubben fra 2001-2003. Desuden var han også proffesionel fodboldspiller for dem fra 1975-1987. I de tolv år fik han spillet 303 kampe og fik scoret 88 mål.
Før han kom til Tottenham igen, har han været arbejdsløs i 2 år, siden sit ophold i Wolwerhampton, som han overtog efter Tottenham. Første gang han kom til klubben tilbage i 1974 var han 19 år gammel - han fik debut i 1995 mod Norwich. Kampen endte 2-2, men alligevel var han glad for at få debut.

« Seneste Redigering: 15 Aug 2008, 15:16 af FMManutd » Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: 1# The Spurs.
« Svar #1: 13 Aug 2008, 19:58 »

Nå.. Så går du i mine fodspor. Wink Ser da frem til dette og ser om du kan gøre det ligeså godt som mig. Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# The Spurs.
« Svar #2: 13 Aug 2008, 20:11 »

Nå.. Så går du i mine fodspor. Wink Ser da frem til dette og ser om du kan gøre det ligeså godt som mig. Smiley

Tak Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# The Spurs.
« Svar #3: 14 Aug 2008, 18:36 »

Vil i have en update?
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# The Spurs.
« Svar #4: 14 Aug 2008, 18:37 »

Vil i have en update?
Bring it on Wink
Logged


Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
2# The Spurs. - De første transfers.
« Svar #5: 14 Aug 2008, 20:17 »







Tim Cahill er det første nye ansigt der blev set på White Hart Lane - prisen for ham var acceptabel for både Everton og Tottenham, den lyder på 107.500.000 danske kroner, det er ca. 15 millioner pund.
Cahill startede sin proffesionelle karriere i Sidney United, og allerede efter kun en sæson i Australien blev han hentet til et af Europas bedste fodbold lande, men klubben er ikke den bedste - Millwall var den heldige klub som fik ham. Han spillede for Millwall i 7 sæsoner, 4 i Coca-Cola League 1 og 3 i Coca Cola Championship, desuden var han fast mand på midtbanen 6 ud af 7 sæsoner. De flotte 6 sæsoner, gjorde så et par Premier League klubber så hans potentiale, eller hvad man nu kan kalde det, for han var 23 år gammel. Everton blev klubben som fik ham,. I de tre sæsoner spillede han 88 kampe og scorede 21 mål. Det er et okay gennemsnit hvis man tænker på at han er midtbanespiller. Tim Cahill er fast mand på Australiens landshold, og er altid med i truppen, men alligevel har han kun spillet 27 landskampe og scoret 12 mål.
Cahill er ikke særlig god til at kaste indkast og tage hjørnespark, men hvis man ikke tænker på sådan nogen ting er hans kreativitet heller ikke alt for god. Han har ikke kun svagheder, men også noget han er god til, han er nemlig rigtig god i sit hovedspil.





Giles Gordon Barnes, som er hans fulde navn, regnes til at være lidt fremtidens mand, på grund af hans unge alder.
Den nitten årige Giles Barnes blev hentet fra Derby, hvor han var en af de bedste spillere sidste år, og det hjalp meget til at de kom op i Premier League, som en overraskelse. I Derby fik han to priser "Championship Player Of The Month: Marts 2007" og "Derby County Young Player Of The Year: 2006–07".
Han kommer ikke til at få sin debutsæson i Premier League med Derby som forventet, men i stedet i Tottenham, hvor han forventes at blive lejet ud, da han ikke kommer til at få særlig meget spilletid. Næste år vil han ikke blive lejet ud men tværtimod vil han blive fast mand på midtbanen.
Barnes blev hentet fra Derby for en handel på 55 millioner kroner.
Giles har ikke fået den største succes på internationalt niveau, han har kun spillet 1 U/21 landskamp for England.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2# The Spurs. - De Første Transfers
« Svar #6: 14 Aug 2008, 20:28 »

Så er der en afstemmning oppe Smiley
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2# The Spurs. - De Første Transfers
« Svar #7: 14 Aug 2008, 20:35 »

Jeg mener selv, at man ikke behøver at lave afstemninger om sådan nogle ting. Vis folk har noget at sige om indkøbene, så siger de det nok her.

Men jeg synes selv de er gode indkøb, men der kunne godt bruges en målmand og lidt i forsvaret.
Logged

19-18!

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2# The Spurs. - De Første Transfers
« Svar #8: 14 Aug 2008, 20:39 »

Jeg mener selv, at man ikke behøver at lave afstemninger om sådan nogle ting. Vis folk har noget at sige om indkøbene, så siger de det nok her.

Men jeg synes selv de er gode indkøb, men der kunne godt bruges en målmand og lidt i forsvaret.

Ja, kan godt se din pointe Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
3# The Spurs. - Gennemgang af truppen
« Svar #9: 15 Aug 2008, 15:15 »





Målmandspladsen


Der er ikke den største konkurrence på den her plads, der er nemlig kun Radek Cerny og Paul Robinson, som er i førsteholdstruppen, og er målmand. Og ud af de to spillere er det klart Paul Robinson der vinder. Der er 4 år i mellem dem - Paul er 27 år gammel og Radek Cerny er 31, desuden så er Radek lejet fra Slavia Prague. Det er nu 4 år i træk at Tottenham lejer ham. I de 4 år har Radek været fast reserve, både på landsholdet, imens at Paul Robinson har været fast målmand i Tottenham og på landsholdet, men på grund af et par dårlige kampe på landsholdet er han nu blevet reservemålmand.
Før  Radek kom til Tottenham har han været målmand i Slavia Prague i næsten ti år, mere korrekt 8 år. Der har han fået mange kampe for førsteholdet og andetholdet, men mest førsteholdet.
Paul Robinson har faktisk spillet i ligeså lang tid hos "The Spurs" som Radek har - de kom nemlig begge i 2004-05 sæsonen. Paul Robinson har bare mere erfaring i England, da det er det eneste land han nogensinde har spillet i. Han havde været i Leeds i 7 år, hvor de havde deres storhedstid, før han kom til Tottenham.


Forsvar



Forsvaret er der rigtig mange skader lige i øjeblikket, og det kan man godt se, hvis man kigger på truppen. Klubbens bedste forsvarsspiller og anfører Ledley King er skadet, og det har han været lige fra sæsonstart - han er skadet 3 måneder endnu, og det kommer til at blive nogen hårde tre måneder.
På højreback har vi Pascal Chimbonda spillende, han er heldig at have fået pladsen, fordi der er to rigtig gode spillere der er på udskiftningsbænken - Alan Hutton og Lee Young-Pyo. Den sidstnævnte er også ved at komme lidt op i årene, han er 30 år gammel og nærmer sig 100 landskampe.
I midterforsvaret har vi “the one and only“ Ledley King og hans makker er dne tidligere stor spiller Jonathan Woodgate, som havde sin storhedstid i Leeds og Newcastle, men så ødelagde han det hele ved at skifte til Real Madrid. Ledley kan man godt kalde en loyal Tottenham spillere, han har spillet hele sin karriere i london klubben.
Imens Ledley er skadet så har Younes Kaboul overtaget hans job i midterforsvaret. Den unge franskmand er siden stærkt efterfulgt af Ricardo Rocha og Michael Dawson.
Helt til venstre har jeg placeret Gareth Bale, som den eneste forsvarer der er ventebenet og venstre back. Bale er 18 år gammel og kommer fra Wales, han er sådan en slags Giggs type - forskellen er bare at Bale er forsvar og Giggs er offensiv midtbane.


Midtbanen



Aaron Lennon har højre midtbane-pladsen på midtbanen, der kommer han til at blive fast spiller, ligesom han har været i sine to første sæsoner, hvor han har spillet hos "The Spurs". Som 17 årig spillede Lennon i Leeds, og spillede faktisk en hel sæson, hvor han var fast mand på højre fløj pladsen. Han overraskede alle Leeds fans, og derfor fik Tottenham øjnene op for ham, og købte ham for 11 millioner.
Det kommer til at blive et svært år for Lennon at holde på sin plads, for han har 3 mand lige bagved sig, og de er alle 3 meget tæt på at få pladsen - de tre spillere som jeg snakker om er selvfølgelig Giles Barnes, Steed Malbrancue og Teemu Tainio. Den sidstnævnte var manden der havde central midtbane spiller pladsen, før Tim Cahill kom til.
På den centrale midtbane har vi Tim Cahill og Jermaine Jenas som makkere, og der er en rigtig stor konkurrence om udskiftningspladsen til den plads. Cahill og Jenas er langt over reservernes niveau, så det er konkurrencen om udskiftningspladsen der tæller. Det er Steed Malbrancue, Kevin-Prince Boateng, Adel Taarabt, Teemu Tainio, Giles Barnes og Tom Huddlestone, som kæmper om pladsen, men vinderen må siges at være Giles Barnes, som er et stort talent, og forventes til at blive en god mand i fremtiden.
Helt til venstre har vi Gilberto placeret, ikke rigtig med nogen andre, som har en chance for at overtage den plads. Gareth Bale kan nemt overtage hans plads, men han har travlt et andet sted.


Angreb



Her har vi Tottenhams absolute stjerne placeret, som alle europas storklubber er intresseret i. Han har været nævnt som Bulgariens bedste spiller i rigtig mange år, og jeg tror godt at folk ved hvem jeg taler om, nemlig Dimitar Berbatov. Han blev hentet til Tottenham fra Leverkusen tilbage i sæsonen 2005-06, og siden det år, er han bare blevet bedre og populærere.
Berbatov startede sin karriere i Pirin 2001 i 1998-99 sæsonen og så kun en sæson efter, spillede han i CSKA (Sofia). Der spillede han så i 3 år før han kom videre til Leverkusen i 6 sæsoner, før hans rejse gik videre til England, og Tottenham var den heldige klub som fik ham. I alt har han spillet 249 kampe og scoret 117 mål.
Berbatovs angrebsmakker har spillet i mange klubber før han kom til Tottenham, den klub som han startede sin karriere i var Wolwerhampton, som spillede og spiller stadig i Coca-Cola Championship. De tre år som han tilbragte i den klub var ret succesfulde og det fik den dengang Premier League klub Coventry til at købe ham, hvor han så senere skiftede til Inter i en sæson. Efter det skiftede han så til Leeds og så til Tottenham. Navnet på den spiller jeg snakker om er Robbie Keane.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3# The Spurs. - Gennemgang af truppen
« Svar #10: 16 Aug 2008, 11:00 »

Der kommer ikke updates i lidt lang tid i øjeblikket, da jeg lige har fået det nye OL spil Wink
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010