home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 658 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #3, AFSTEMNING, "Nørreskovens revolution"
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal jeg tilføje en ny manager for at spille med VB?
Nej, find et job med den nuværende manager
- 6 (54,5%)
Ja, vi vil høre mere til Vejle Boldklub!!
- 4 (36,4%)
Start et nyt spil
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: #3, AFSTEMNING, "Nørreskovens revolution"  (Læst 1529 gange)
C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#3, AFSTEMNING, "Nørreskovens revolution"
« : 13 Aug 2008, 16:12 »

En klub i rivende udvikling


RYGTER:
..| Ny manager i Vejle Boldklub |.. - ..| Svensker til spotpris |..

Jeg har valgt at starte et spil med Vejle Boldklub, da jeg selv er inde omkring deres Ynglinge Liga hold og gerne ville prøve lykken med dem. Jeg har ydermere et par venner der er inde omkring SAS-liga holdet, så jeg vil egentligt blot prøve at gøre talentarbejdet bedre i spillet.

Mål:
Mit mål med spillet er derfor, at U18-holdet skal være en magtfaktor i ungdomsligaerne(i spillet). Jeg vil også gerne tilstræbe at nogle af disse spillere, som udvikles af mit ungdomshold, får kampe på førsteholdet allerede inden de er fyldt 18. Som tredje prioritet vil jeg gerne prøve at skabe et reservehold, hvor mine "gamle" U18-holdsspillere skal være de bærende kræfter. Altså, opstillet på en liste vil det se ud som følger:

1. Selvfølgelig at skabe et hold i top 4 i Danmark inden udløbet af 2011/12-sæsonen. (5 sæsoner)
2. Et yderst talentfuldt U18-hold, som sætter et stort præg på ungdomsligaen; gerne også med en del landsholdsspillere!
3. Give kampe til disse unge spillere - allerede inden de er fyldt 18 år.
4. Få de tidligere U18-spillere til at være stammen om et 2. hold, der gerne skulle ende i 2. division (Ved ikke om det kan lade sig gøre at rykke der op i spillet)

Patch: 8.0.1 + 8.0.2
Database: FMEurope update 4.5 (Inkl. et par modificeringer - Bechara og Allan Olesen rykket fra spillets start og ikke pr. 31.6.2008)
Ligaer: Belgien (2. div og opefter), Danmark (2. div og opefter), England (Coca-Cola League 2 og opefter), Frankrig (Ligue 2 og opefter), Tyskland (Regionalliga og opefter), Island (1. div og derover), Italien (Serie B og opefter), Holland (Kun Æresdivision), Norge (1. div og opefter), Spanien (Kun 1. div), Sverige (1. div og opefter)

Dette var en indledning på min blog, og jeg håber, at I vil læse med. Der vil komme en update når spillets dato står på 01.09.2007
« Seneste Redigering: 18 Aug 2008, 23:55 af C^Ronaldo » Logged

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Nørreskovens revolution"
« Svar #1: 13 Aug 2008, 16:14 »

Endelig en Vejle blog!
Glæder mig. Sig til hvis du vil have hjælp til noget grafik så er jeg klar.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: "Nørreskovens revolution"
« Svar #2: 13 Aug 2008, 16:17 »

Glæder mig til at se mere, men drop smiley'en.
Logged

AdamK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: "Nørreskovens revolution"
« Svar #3: 13 Aug 2008, 19:15 »

Spændene Smiley Læser mig Peace
Logged

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: "Nørreskovens revolution"
« Svar #4: 14 Aug 2008, 16:35 »


Nu er vi tilbage i Nørreskoven til en opsumering af spillets første 2 måneder, hvilke har været præget af en ny
manager, der gerne vil køre efter egne principper - mange indkøb, nogle mere velllykkede end andre.
Dog er der specielt én ting der har skinnet igennem - man har købt en yderst talentfuld ung keeper, Martin Hansen, fra Liverpool. Han er egentligt ungdomskeeper, men vil tiltræde som reservemålmand for Superliga-truppen, hvor Jimmi Klitland så vil agere 3. valg. Martin er fra ledelsens side tiltænkt en stamposition på målmandsposten efter maksimalt 1-1½ år.

De føromtalte resultater er bestemt ikke overvældende hvilket bevises i blot de seneste 5 kampe hvor sølle 4 point taler sit tydelige sprog.
Formen har været yderst ringe på
Vejle - FCN 1-2
AaB - Vejle 4-2
EfB - Vejle 2-1
Vejle - ACH 1-2
OB - Vejle 1-2
Vejle - SønderjyskE 2-2
Brøndby - Vejle 3-2
trods af man har skrevet kontrakt med en tidl. Barcelona- og Olympiakos-spiller, Giovanni. En aldrende herre, som dog er blevet fundet kompetent nok til en 3. position i Vejles angreb, hvor de 2 startende fra sæsonens start indtil nu har været Pinoñes-Arce og Delani. Selvsamme Delani vil der senere i denne opdatering komme et kort portræt af, da han deler rødder med en dreng/mand, som de fleste brugere på denne side nok kender til!

Hvad angår de før omtalte resultater vil jeg kort opsumere et par af disse. Vejle Boldklub blev sat til at starte mod FC Nordsjælland, hvor man uheldigt taber 2-1 på udebane. Næste kamp blev spillet mod AaB, hvor man kommer foran 2-0, men taber 4-2 - æren herfor må klart tilskrives en storspillende Mota, der scorer alle AaB's mål - og dermed også sætter sig stærkt på topscorerværdighede n i Superligaen efter de første 2 spillerunder. De næste 3 kampe var mod Esbjerg, AC Horsens og OB, hvilket jeg ikke vil omtale nærmere - på trods af en enkelt sejr i en af disse. Dog blev den 6. kamp en rigtig vigtig kamp for mig. SønderjyskE. Vejle's nærmeste konkurrent på papiret. En virkelig god kamp, som  - efter VB kom foran både 1-0 og 2-1 - ender med det lidt kedelige resultat, 2-2.



Indgående transfers:
- Martin Hansen, Liverpool, 90.000 kr.[/li]
- Fredrik Svanbäck, Helsingbord, 220.000 kr. !!Spotpris!!
- Thomas Seidelin, Lyngby, Bytte.
- Stelian Trasborg, Lyngby, Gratis.
- Magnus Svensson, Vinberg, Gratis.
- Giovanni, Klubløs, Gratis.
- Itumeleng Khune, Kaizer Chiefs, 850.000 kr.
- Ralph van Dooren, Klubløs, Gratis.


Udgående transfers:
- Kim Kristensen, Lyngby, Bytte + 400.000
- Der er ydermere fritstillet 19 spillere fra U18- og reservetruppen for at gøre plads til de nye spillere.



Jeg ser frem til at høre, hvad I siger til mine "fremskridt" i spillet - og ikke mindst til at høre, hvad I synes om opsætningen
Tak til: Roxer for de to billeder, der er brugt i ovenstående indlæg
Logged

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Nørreskovens revolution"
« Svar #5: 14 Aug 2008, 16:37 »

Det er desværre ikke så gode resultater du har fået lavet dig, men mon ikke det kommer. Fin blog, følger med Smiley
Logged


C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: "Nørreskovens revolution"
« Svar #6: 14 Aug 2008, 16:48 »

Det er desværre ikke så gode resultater du har fået lavet dig, men mon ikke det kommer. Fin blog, følger med Smiley

Jeg sidder lige nu og er i chok! Shockeret ..
På 6 minutter når Bora Zivkovic at fejle 3 gange mod Frederiksberg Boldklub i cuppens 2. runde !? Jeg kan ikke nå at hente det og det har trukket resten af holdet ned - taber 4-1 Shockeret .. Jeg er i CHOK!  Græder
Logged

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

dasmessi
Gæst
 
Sv: "Nørreskovens revolution"
« Svar #7: 14 Aug 2008, 16:59 »

Flot opsætning, og ikke så gode resultater. Ærgerligt med Bora Zivkovic. Held og lykke med bloggen. Smiley
Logged

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #3, "Nørreskovens revolution"
« Svar #8: 18 Aug 2008, 23:54 »

Grunden til denne korte, kedelige opdatering er, at jeg godt kunne se hvor vejen gik hen - jeg har ikke leveret resultater,
og jeg er netop nu - efter 5 spillerunder i foråret - blevet fyret fra Vejle Boldklub.

Dermed vil jeg gerne høre jeres mening - skal jeg tilføje en ny manager og spille med VB eller skal jeg spille et karriere spil og få det bedste ud af det?

Mine resultater blev flg.:

Vejle 1-3 FCM
Randers 2-1 Vejle
FCK 2-1 Vejle (*)
Vejle 4-2 AGF (*)
FCN 3-1 Vejle
Vejle 2-3 AaB (*)
Vejle 2-1 EfB
AC Horsens 1-1 Vejle
SønderjyskE 1-0 Vejle
Vejle 2-1 OB
Vejle 1-1 BIF

Dernæst har jeg spillet en del træningskampe i december, da jeg mente, at jeg ville afprøve et par spillere.
Disse endte som følger:
Vejle 0-4 AGF
Vejle 1-0 FC Fyn
Vejle 0-1 FCN
Vejle 1-2 FCM

Hvad angår foråret blev kampene som følger:
FCM 2-4 Vejle
Vejle 3-3 FCK
AGF 4-4 Vejle
Vejle 1-2 Randers FC
Vejle 2-5 FC Nordsjælland

Det var netop resultatet mod Nordsjælland, der udløste fyringen. Skuffende og irriterende!

Hvad er jeres mening?
- Ny manager og spille med VB!
- Find et job med den fyrede VB-manager!!!
Logged

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010