barfreak
Lilleputspiller
|
|
hvorfor er det at jeg efter at have installeret updates (rolands) og patches ikke skal bestemme banestørrelse mere når jeg starter op med eksempelvis BIF....?
|
|
« Seneste Redigering: 14 Aug 2008, 11:53 af barfreak »
|
|
|
|
|
|
Søren91
|
|
Lyder umiddlbart underligt. Et bud på en løsning kunne være at geninstallere spillet.
|
|
|
|
|
|
|
|
nordstrand
Lilleputspiller
|
|
hey ved du hvornår den nye updates 
|
|
|
|
hvad så i skriver lige til migg hvis der der er nogen der vil have en karmp mod mgi fm 2008.
50 CENT STÅR FOR HÅRT MAN
FCK ER DE BESTE I DANMARK MORTEN NORDSTRAND
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Roolands kommer den 1. september, den anden ved jeg ikke noget om
|
|
|
|
|
|
|
|
nordstrand
Lilleputspiller
|
|
okay tussen tak
|
|
|
|
hvad så i skriver lige til migg hvis der der er nogen der vil have en karmp mod mgi fm 2008.
50 CENT STÅR FOR HÅRT MAN
FCK ER DE BESTE I DANMARK MORTEN NORDSTRAND
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Roolands kommer den 1. september, den anden ved jeg ikke noget om
og han er er mega ringe til updates.
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
nej han er ikke han er rigtig god til det
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Hvad snakker du om? Så lav en selv
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Hvad snakker du om? Så lav en selv
prøv at se hvor grimt han har lavet månedens spiller ... jeg venter på fmfreaks egen update som jeg har mere fidus til. og så har han ændret i stats hvilke jeg ikke synes han burde før alt var på plads med transfer.
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
Manniche
|
|
prøv at se hvor grimt han har lavet månedens spiller ...
jeg venter på fmfreaks egen update som jeg har mere fidus til. og så har han ændret i stats hvilke jeg ikke synes han burde før alt var på plads med transfer.
så pga månedens spiller er den dårlig?  Og det er da godt han ændre i satsene ellers ville det hele ikke hænge sammen
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Godt nok en grim kommentar! Hvad med at prøve at være lidt glad en gang imellem? Jeg tvivler på der er nogen herinde der er ligeså gode i editoren som Rooland.
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Godt nok en grim kommentar! Hvad med at prøve at være lidt glad en gang imellem? Jeg tvivler på der er nogen herinde der er ligeså gode i editoren som Rooland.
Jeg kan ikke være mere enig Ben! Og de agumenter du kommer med er altså for ringe? Det er virkeligt en lækkert stykke arbejde som Rooland har lavet, og som jeg og også mine venner er glade for, da det gør spillet sjovere
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
jeg synes bare ikke han er god . f.eks spiller Zimling i Esbjerg i 1½ sæson hvor han burde spille en halv sæson . månedes spiller står der bare overskrift : Pris vundet . som tekst : spillerens navn har vundet . der står ikke hvad han har vundet. og når nu han skal ændre på stats så skal han da gøre det ordenligt . så kan i sige jeg kan lave min egen osv . men jeg kan jo også bare gå ind på et andet fmsite fordi herinde er folk bare efter en og jeg giver de fleste ret i der skal strammes op . jeg føler mig lidt som Martin Pedersen fra Aab herinde .
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
Manniche
|
|
jeg synes bare ikke han er god . f.eks spiller Zimling i Esbjerg i 1½ sæson hvor han burde spille en halv sæson .
månedes spiller står der bare overskrift : Pris vundet . som tekst : spillerens navn har vundet . der står ikke hvad han har vundet.
og når nu han skal ændre på stats så skal han da gøre det ordenligt .
så kan i sige jeg kan lave min egen osv . men jeg kan jo også bare gå ind på et andet fmsite fordi herinde er folk bare efter en og jeg giver de fleste ret i der skal strammes op . jeg føler mig lidt som Martin Pedersen fra Aab herinde .
Vi er da ikke efter dig? Men at sige at Roolands update er ringe er noget vås!
|
|
|
|
|
|
|
|
Dimma
|
|