home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 675 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  6# Odense Boldklub - Af Guldbrand
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: 6# Odense Boldklub - Af Guldbrand  (Læst 3788 gange)
Guldbrand
Gæst
 
6# Odense Boldklub - Af Guldbrand
« : 12 Aug 2008, 21:31 »


Odense Boldklub
- Om bloggen -

Jeg vil her gerne byde jer velkommen til min nye blog om Odense Boldklub. Jeg har valgt at sætte nogle enkelte regler op for mig selv for at øge realismen så meget som muligt. Jeg vil egentlig ikke remse alle reglerne op, da det som sådan ikke vedrøre min blog, men for at i alligevel har en lille indsigt i hvad disse regler går ud på så har jeg besluttet mig for at jeg ikke må sælge spillere over et vis antal mdr (medmindre klubberne selv byder). Denne regel er lavet pga. at det ellers vil være for nemt at skrabe mange penge sammen på ingen tid. F.eks. har jeg i et tidligere spil med OB solgt spillere for op til 80 millioner kr. allerede fra spillets start, og på den måde er det nemt at skabe sig et succesrigt hold. Desuden har man efterhånden også hørt om mange urealistiske handler fra SAS-Ligaen hvor spillere som f.eks. Jesper Lange og Simon Poulsen er blevet solgt for over 100 millioner kr. – hvilket er noget jeg meget gerne vil undgå i dette spil.

En anden regel jeg har lavet er at der er visse spillere jeg ikke må hente i 1. sæson. Heriblandt kan navne som Daniel Wass, Pontus Wernbloom, Mikael Lustig, Birkir Bjarnason, Cahais, Bernburg, Stancu, Thomas Kristensen osv. Nævnes. Disse spillere må simpelthen ikke hentes da det er for nemt at hente de spillere, og på den måde for nemt at skabe et storhold. En anden grund er at de desværre alt for ofte bliver købt, og jeg vil gerne i denne blog prøve at skille mig lidt ud på det område.

En sidste ting er at jeg vil prøve at gøre spillet og bloggen så realistisk som muligt. Derfor vil jeg forsøge at hente spillere som jeg vil mene er realistiske, og ikke begynde at hente billige unge sydamerikanske spillere til klubben eller lign. Derfor skal alle spillere jeg henter være scoutet af mine talentspejdere. ( med undtagelse af spillere fra Danmark, Serige, Norge og de største europæiske ligaer, da man må gå ud fra at man som manager har en nogenlunde/stor kendskab til disse liga’er.) Eller hvis jeg selv, eller en anden dansk klub spiller imod et udenlandsk hold, så må jeg godt scoute spillere fra de hold da man må gå ud fra at disse kampe bliver vist i tv’et og man på den måde kan se de enkelte spillere i aktion og skabe sig en interesse derfra.

Så for at opsummere mine regler kort:

- Må ikke sælge spillere over 6,12 eller 24 måneder (men godt købe).
- Må ikke købe spillere som ”alle køber”
- Skal scoute de spillere jeg køber ( med undtagelse af visse lande)
- Skal prøve at holde bloggen så realistisk som muligt.


Skal til sidst lige nævnes at disse regler ikke er lavet for at udfordre mig selv, men for at øge realismen i spillet.
   


« Seneste Redigering: 16 Aug 2008, 15:14 af Guldbrand » Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Odense Boldklub - Af Guldbrand
« Svar #1: 12 Aug 2008, 21:33 »

« Seneste Redigering: 16 Aug 2008, 15:15 af Guldbrand » Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub - Af Guldbrand
« Svar #2: 12 Aug 2008, 21:39 »

Genialt Klub valg,  Peace

Og dejligt med en der ligger lidt strammere regler,

Kan ikk kommentere bloggen endnu, da du jo ikk er Startet  Wink

Ps. Skal prøve at følge med så godt som muligt
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Odense Boldklub - Af Guldbrand
« Svar #3: 12 Aug 2008, 21:48 »

Genialt Klub valg,  Peace

Og dejligt med en der ligger lidt strammere regler,

Kan ikk kommentere bloggen endnu, da du jo ikk er Startet  Wink

Ps. Skal prøve at følge med så godt som muligt

Hehe, nej bloggen er ikke helt startet endnu, og havde såmænd egentlig heller ikke forventet nogen kommentar her til at begynde med, så jeg er da meget glad for din.

Der kommer nok heller ikke flere updates idag, har ellers nogle stykker til at ligge, men overvejer her i 11. time at ændre lidt på indgangsvinklen til min blog. Så der skal nok lidt redigeren til inden de andre updates vil være klar. Men håber at kunne have en klar imorgen.
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Odense Boldklub - Af Guldbrand
« Svar #4: 12 Aug 2008, 22:04 »


Welcome Mr. Olsen
- Den nye træner -

At det har været offentliggjort i over et halvt år, gør ikke glæden mindre blandt fansene. Lars Olsen, den tidligere EM vinder, Randers træner og indehaver af titlen som årets træner i SAS-Ligaen er tiltrådt som ny træner for Odense Boldklub.

Der var mange fremmødte til pressemødet, både af journalister og fans der alle ville høre om Lars Olsen og hans planer med Odense Boldklub. Efter lidt ævl og kævl fra Kim Brink og de øvrige bestyrelsesmedlemme r  kom man endelige til det vigtige. Nemlig Lars Olsen og hans planer med holdet i den nærmeste fremtid. Lars Olsen sagde det alle havde forventet af ham, nemlig at OB skulle kæmpe om medaljer i år, gøre sig bemærket i Europa via Uefa Cuppen, og at de inden for en lille årrække skal kunne kæmpe med om guldet i SAS-Ligaen. Ikke fordi der var meget nyt i det, da det er de samme målsætninger som klubben har haft de seneste år.

Lars Olsen formåede dog at chokere de fleste fremmødte. Med udtagelser om et systemskifte hvor den traditionelle 4-4-2 vil blive skiftet ud med en 3-5-2, gav lige pludselig de fremmødte journalister masser at skrive om. Med et 3-mands forsvar, hvad ville man så gøre af spillere som Søren Jensen og Chris Sørensen. Er de blevet sendt ud i kulden? Er de på vej til udlandet, eller ønsker man blot at anvende dem på en anden og mere uvant position end deres vante venstre back plads?

Et andet problemstilling er midtbanen der nu inkludere 5 mand, er der behov for en ny spiller dertil, eller mener man at man allerede har den fornødne styrke og bredde til at klare en hel sæson der både tæller Sas-Ligaen, Landspokalen og Uefa Cuppen? Med kun 2 uger til sæsonstarten har rygterne i og omkring OB for alvor taget fart, og spørgsmålet er om OB på den korte tid kan nå at gøre sig klar til den nye sæson?
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Odense Boldklub - Af Guldbrand
« Svar #5: 12 Aug 2008, 22:05 »

Nå, det blev sku alligevel lige til en update så bloggen kunne komme ordentlig igang.    Wink
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 1# Odense Boldklub - Af Guldbrand
« Svar #6: 13 Aug 2008, 15:04 »


Luksusproblemer i Odense
- Borring, Absalonsen eller Sørensen? -

I OB kan man for alvor snakke om luksusproblemer når det kommer til venstremidtbanen. Med den nye formation uden backs, så betyder det at OB har 3 yderst kvalificerede spillere til rådighed på venstrefløjen. Chris Sørensen, Johan Absalonsen og Jonas Borring er alle tre placeret på den position, og så skal man ikke forglemme den unge Matti Lund Nielsen som med små skridt også er på vej ind omkring 1. holdet, og er endnu en kandidat til venstrefløjen.

Selvom man har godt af lidt konkurrence på pladserne, så er der blevet spekuleret meget i hvorvidt 3 profiler på samme plads ikke lige er i overkanten. Og det har givet anledning til masser spekulationer om et salg af en af profilerne. Spørgsmålet er bare hvem af dem der skal sælges.

Chris Sørensen er egentlig den spiller som er blevet fjernet fra hans vante position. Men med næsten en hel fodbold karrieres erfaring, og hans store styrker i både det offensive samt defensive, så kan han stadig gå hen og blive en meget vigtig spiller for OB i denne sæson og fremtiden. Omvendt så må Chris Sørensen også have personlige ambitioner om et udenlandseventyr, og skal det nogensinde blive til noget, så er tidspunktet måske den rette nu.

Jonas Borring mangler stadig og få hans helt store gennembrud i OB. Men mange er enige i at det gennembrud vil komme i år. Han har i de seneste år været fast mand på venstrefløjen, og har også i perioder vist rigtig stort spil. Talentet er der heller ikke i tvivl om at han besidder, og mange anser ham som en mulig kommende landsholdsspiller. Det er dog ikke hans fremragende teknik Jonas Borring er kendt for, men mere hans hurtighed og evne til at skubbe bolden forbi hans direkte modstandere.

Johan Absalonsen kom til OB i sidste sæson fra Brøndby. Den unge fynbo der både kan spille på fløjen og i angrebet har dog ikke fået en fast plads på holdet endnu. Han er skiftevis blevet kastet rundt mellem angrebet og fløjen, og til tider også blevet anvendt som hængende angriber. Johan Absalonsens potentiale er dog størst på fløjen, og det er derfor også mest sandsynligt at man i OB ønsker at benytte ham på den position. Absalonsen besidder både speed i fødderne, en god forståelse uden bolden, en utrolig arbejdsstyrke, og er en spiller der kan meget på egen hånd.

Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: 2# Odense Boldklub - Af Guldbrand
« Svar #7: 13 Aug 2008, 15:07 »

Topbanneret er ikke sp pænt. Kan ikke lide de blå klatter.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2# Odense Boldklub - Af Guldbrand
« Svar #8: 13 Aug 2008, 15:10 »

Gode updates, jeg kan heller' ikke li' topbanneret, men hvorfor f**k spiller du ikke med update så de rigtige spillere spiller i OB Smiley?
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 2# Odense Boldklub - Af Guldbrand
« Svar #9: 13 Aug 2008, 15:16 »

Gode updates, jeg kan heller' ikke li' topbanneret, men hvorfor f**k spiller du ikke med update så de rigtige spillere spiller i OB Smiley?

Nå, jeg syntes nu ellers selv meget godt om banneret.. Egentlig derfor jeg valgte den   Smiley

Men grunden til at jeg ikke spiller med Update er fordi spillet starter i 2007. Og der var handlerne ikke gjort. Jeg har aldrig før spillet med Updates, og jeg kommer højst sandsynligt heller aldrig til det. Jeg er nemlig en af dem der bedst kan lide at spille spillet fra der det starter.

Edit:  Blandt andet også derfor at jeg bevidst har valgte at bruge OB's gamle logo frem for det nye i det første indlæg..   Wink
« Seneste Redigering: 15 Aug 2008, 12:27 af Guldbrand » Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 2# Odense Boldklub - Af Guldbrand
« Svar #10: 13 Aug 2008, 21:23 »


Transferopsummering
- Fansene ikke tilfredse -

Kim Brink har netop udtalt at man i OB ikke vil foretage sig flere handler i denne omgang, og det er noget der skuffer fansene en del. Efter salget af Jonas Borring til Djurgården for 12 millioner kr. så var der lagt op til at man ville ud og handle stort ind i OB. Desværre fik man aldrig den A-klasse spiller som man sukkede efter, men måtte i stedet tage til takke med aldrene herre som prøver at finde tilbage til fortids niveau.

Det er dog ikke nok til at tilfredsstille fansene, der hellere vil have unge spillere der skal kæmpe for at få deres gennembrud, end spillere der skal prøve at nå tidligere styrke. Men faktum er, at OB har været ude og hente 2 rutinerede gamle herrer.

Markus Johannesson er blevet købt fri i Djurgården for 2.5 millioner kr. Den defensiv orienteret midtbanespiller der også kan benyttes i forsvaret tilføjer stor rutine til holdet via hans lange karriere i svensk fodbold samt hans 5 landskampe for Sverige. Men med hans 32 år er han næppe en fremtidsinvestering .

Endnu en svensker blev det også til i form af den 34 årige Hans Berggren. Den fysisk stærke angriber med én landskamp på CV’et er hentet i svenske Häcken fra den næstbedste række i Sverige, hvor han med 9 mål i 13 kampe i denne sæson, må betegnes som en mand der ved hvor målet står. 

Udover salget af Jonas Borring, så foretog OB sig yderligere 2 salg da man valgte at skille sig af med Søren Jensen og Jan Tore Ophauge der skifter til henholdsvis Kalmar og Aalesund for i alt 7.5 millioner kr. Men til trods for at man har hentet næsten 20 millioner kr. på salg i dette transfervindue, så havde man ingen planer om at ødsle de penge væk på dyre erstatninger. I stedet valgte man til sidst at kaste sølle 4.5 millioner kr. efter Issah Ahmed der altså skifter Randers ud med OB. Ikke just et stort navn at få til klubben, men han tilføjer dog noget ekstraordinært til truppen med hans speed i fødderne - for det er ikke just noget det fynske forsvar i forvejen kan prale med at besidde.
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 3# Odense Boldklub - Af Guldbrand
« Svar #11: 14 Aug 2008, 20:24 »


OB spadsere mod succes
- God start, giver forhåbninger om god sæson -
FCK 0-2 OB (Super Cup Finale)
0-1   Ulrik Laursen (11)
0-2   Ulrik Laursen (41)

OB 4-0 Aktobe (Uefa Cuppen)
1-0   Anders Jacobsen (2)
2-0   Mads Timm (12)
3-0   Jens D. Kristensen (33)
4-0   Anders Jacobsen (35)

Brøndby 1-1 OB

0-1   David Nielsen    (str. 23)
Johan Absalonsen udvist (53)
1-1   Peter Madsen (90+6)

Horsens 1-2 OB

0-1   Anders Jacobsen (69)
1-1   Gilberto (75)
1-2   Mads Timm (84)
Issah Ahmed udvist (90)

OB 2-1 FC Nordsjælland

1-0   Bengt Sæternes (12)
1-1    Martin Bernburg (16)
2-1   Mads Timm (82)

Aktobe 0-3 OB (Uefa Cuppen)
0-1   Hans Henrik Andreasen (20)
0-2   Bechara (33)
0-3   Anders Jacobsen (56)


Med en målsætning der hedder top 3 og medaljer i år, så har OB levet op til forventningerne efter en yderst flot sæsonstart. Allerede i Lars Olsens debutkamp i Super Cup Finalen mod FC København i Parken leverede OB trods en helt ny formation spil af stor klasse. Kampen var ellers en meget jævnbyrdig kamp, hvor begge hold så ud til at have problemer med at skabe hul i modstanderes defensiv, og det blev derfor tilfældighederne der afgjorde kampen. 2 gange på hjørnespark kom Ulrik Laursen forrest, og det resulterede i 2 scoringer, og en sejr på 2-0 foran 12.500 tilskuere.

OB var egentlig tæt på at lave noget der ligner en perfekt start på den nye sæson. Efter pokaltriumfen mod FCK, og en sikker sejr over Aktobe i Uefa Cuppen, så så det længe godt ud imod Brøndby. David Nielsen havde udnyttet chancen fra 11 meterpletten i første halvleg, og man havde generelt godt styr på holdet fra vestegnen. Men dommer Nicolai Volquartz valgte at lægge hele 6 minutter til den ordinære spilletid, og det udnyttede Peter Madsen. 1-1 endte kampen, hvilket må erkendes at være en bittert, men stadig en flot resultat for fynboernes side.

Holdet rejste sig dog hurtigt igen, og sejrede både over Horsens og FC Nordsjælland med cifrene 2-1. Begge sejr var fortjente da OB både var bedst i spil og chancer, men alligevel skulle man i begge opgør ind i de sidste 10 minutter af kampen før OB formåede at score sejrsmålet. Begge gange var det en storspillede Mads Timm der var helten for OB, og det har naturligvis også trukket interesse fra udlandet. Men med kort tid til transfervinduet lukker, så har man i OB følt sig tvunget til at hæve prisen på spilleren, og de 16 millioner som man forlanger har skræmt de interesserede klubber væk.

I retur opgøret i Kasakhstan i Uefa Cuppen sikrede OB sig deres 3 sejr i træk da man sikkert slog upåagtet Aktobe med 3-0, og dermed sikre sig videre med samlet 7-0. Lodtrækningen for OB i 2. kvalifikationsrunde ser dog bestemt ikke lovende ud. Trods en position som et af de seedet hold, så trak man en af de værst tænkelige modstandere i kroatiske Hajduk, med blandt andet Igor Tudor på holdet. OB kan dermed se frem til to meget intense og lige kampe, når de skal kæmpe om at kvalificere sig til Uefa Cuppens 1. Runde.
« Seneste Redigering: 14 Aug 2008, 20:27 af Guldbrand » Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 4# Odense Boldklub - Af Guldbrand
« Svar #12: 14 Aug 2008, 22:17 »


Tidligt Uefa Cup exit
- Hajduk for stor en mundfuld -

OB 3-1 AaB
1-0   Bengt Sæternes (5)
2-0   Hans Henrik Andreasen (42)
2-1   Mota (72)
3-1   David Nielsen (77)

Esbjerg 1-0 OB

1-0   Jesper Bech (65)

OB 3-2 Hajduk (Uefa Cuppen)
1-0   Bengt Sæternes (13)
1-1   Darko Volf (55)
2-1   Igor Tudoe (SM. 70)
3-1   Bengt Sæternes (77)
3-2   Ivica Mihaljevic (78)

Viborg 1-2 OB
0-1   Bechara (27)
1-1   Luiz Carlos (59)
1-2   Thomas Helveg (81)

Hajduk 3-1 OB (Uefa Cuppen)
0-1   Bechara (9)
1-1   Darko Volf (47)
2-1   Maris Verpakovskis (51)
3-1   Maris Verpakovskis (73)


Et af OB’s målsætninger i denne sæson er at gøre sig godt bemærket i Uefa Cuppen, hvor man helst gerne ser sig gøre kunstværket efter fra sidste sæson hvor man nåde til gruppespillet. Desværre trak man allerede i 2. kvalifikationsrunde kroatiske Hajduk, og det viste sig at blive endestationen for den fynske klub.

Hjemme på Fionia Park vandt man ellers det første opgør med 3-2,  hvilket betød at man kunne nøjes med uafgjort i Kroatien. Samtidig så var man godt opmærksomme på at de 2 udebane mål som Hajduk havde scoret kunne få en vigtig betydning i retur opgøret. Men netop i returopgøret så det godt ud for OB. Bechara havde modtaget bolden uden for feltet, og fra distancen knaldede han bolden i kassen til 0-1. Resultatet holdte hele 1. halvleg ud, og OB så ud til at kunne køre kampen sikkert hjem.

Noget gik dog galt i 2. halvleg, OB virkede trætte og uoplagte efter pausen, og det udnyttede Hajduk ved at score 3 mål, og dermed ekspandere OB ud af turneringen tidligere end forventet.

I den hjemlig liga går det dog noget bedre, hvor det er blevet til 2 sejre og et enkelt nederlag. I 4. spillerunde tog man imod kriseramte AaB der har fået en katastrofe start, og det blev ikke bedre efter kampen mod OB som de tabte med 3-1.

Med 3 sejre på stribe i ligaen, så måtte det jo næsten gå galt imod Esbjerg, og det gjorde det også. Esbjerg var det mest spilstyrende hold, men alligevel var det OB der kom frem til mest. Derfor virker det måske også ekstra bittert at man ikke formåede at score på Blue Water Arena i Esbjerg. OB’s ineffektivitet blev udnyttet af hjemmeholdet i det 65. minut. En stikning i dybden blev opfanget af Jesper Bech der koldt sendte den ind bag Onyszko i kassen.

Man tog dog straks revanche i runden efter imod Viborg, men man skulle helt frem til det 81 minut før Helveg kunne sikre sejren. Thomas Helveg fik for en sjældent gangs skyld noget spillespil for OB, og det udnyttede han ved at sikre OB alle 3 point med hjem fra domkrikebyen. 
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 5# Odense Boldklub - Af Guldbrand
« Svar #13: 16 Aug 2008, 15:14 »

OB 2-2 FCK
1-0   Mads Timm (32)
1-1   Ailton (54)
1-2   Ailton (86)
2-1   Mads Timm (89)

OB 4-2 FCM
1-0   Hans Henrik Andreasen (2)
2-0   Bengt Sæternes (33)
3-0   Bengt Sæternes (44)
3-1   Mikkel Thygesen (49)
3-1   Dennis Flinta (53)
4-2   Jens D. Kristensen (77)

OB 1-1 Randers
1-0   Hans Berggren (63)
2-0   Bedi Buval (83)

Lyngby 1-1 OB
1-0   Stian Theting (3)
2-0   Hans Berggren (57)

Hvidovre 1-5 OB
(landspokalen)
0-1   Johan Absalonsen (4)
1-1   Anders Møller Christensen (sm16)
1-2   David Nielsen (40)
1-3   Cristian Bolanos (45)
David Nielsens brænder straffespark (78)
1-4   David Nielsen (78) 
1-5   Anders Møller Christensen (81)

OB 4-1 AGF
1-0   Bengt Sæternes (36)
2-0   Anders Møller Christensen (41)
2-1    Peter Graulund (64)
Kim Madsen udvist (72)
3-1    Ulrik Laursen (89)
4-1     Markus Johannesson (90)
 

OB mister terræn til FC København
- 5 kampe uden nederlag ikke nok -

Efter nederlaget til Hajduk i Uefa Cuppen, skulle OB på en svær opgave hjemme på Fionia Park, hvor mestrene og førerholdet fra FC København kom på besøg. Det var hjemmeholdet der kom bedst fra start, og efter godt en halv times spil scorede Mads Timm til 1-0. FC København havde egentlig ikke deres bedste dag, men med en 22 millioner dyr herre siddende på bænken i Ailton, så har FCK både kvaliteten og den bredde der skal til for at være et tophold. Og netop Ailton der blev skiftet ind i 2. halvleg viste nogle af de kvaliteter der gjorde at man i sin tid gav 22 millioner for ham. Med 2 mål fra hans fødder hvor det sidste faldt i slutningen af kampen, så lignede det et FCK mandskab der ville få alle 3 point med hjem, hvis blot det altså bare ikke lige havde været for Mads Timm der i de døende minutter nåde at score sit 2. mål i kampen til 2-2.

I runden efter mod de midtjyske ulve spillede OB noget af det bedste spil de længe har leveret, og efter de første 45 minutter var man fuldt fortjent foran 3-0. Man formåede dog ikke at holde niveauet oppe i 2. halvleg, og FC Midtjylland chokerede fynboerne ved at score to hurtige mål fra 2. halvlegs start. Med 3-2 på måltavlen, og et FCM mandskab med forøget selvtillid så det længe ud til at OB ville smide en sikker sejr væk. Indskifteren Jens D. Kristensen så dog sit snit til at gøre sig bemærket af træneren i en ellers meget presset periode i kampen. Hans Henrik Andreasen sendte en bold i dybden, og fra en skarp vinkel formåede den unge angriber at sende bolden i nettet til slutresultatet 4-2. 

Med den flotte sejr over FCM så man igen ud til at være ovenpå, men resultaterne i de næste runder var langt fra optimale. En sen scoring i kampen mod Randers fra Bedi Buval sikrede Randers det ene point med fra Fyn, og heller ikke imod Lyngby formåede OB få alle 3 point med fra kampen. Med 2 point i 2 kampe mod hold som OB ellers burde vinde over, indså man at man var nød til at løfte niveauet i spillet for holde fast i 2. pladsen, og det gik udover Hvidovre og AGF der begge blev slået med henholdsvis 5-1 og 4-1.


Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010