home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 517 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Michael Laudrup
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Michael Laudrup  (Læst 3941 gange)
hustler01
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Michael Laudrup
« : 12 Aug 2008, 20:25 »




Michael Laudrup


Jeg er helt ny herinde, fik siden anbefalet af en ven, og synes det her med blogge ser spændende ud. Jeg har gennemgået nogen og set hvordan og hvorledes. Jeg vil prøve at starte en blog men tror ikke det bliver helt så godt her i starten.

Jeg vil prøve og gøre det lidt anderledes end de fleste, jeg vil prøve at være ”Michael Laudrup” hvis i forstår. John Faxe Jensen og Erik Larsen følger selvfølgelig med, hvor enden Laudrup ender.


Velkommen til min blog, håber i tag godt i mod den.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #1: 12 Aug 2008, 20:28 »




Michael Laudrup


Jeg er helt ny herinde, fik siden anbefalet af en ven, og synes det her med blogge ser spændende ud. Jeg har gennemgået nogen og set hvordan og hvorledes. Jeg vil prøve at starte en blog men tror ikke det bliver helt så godt her i starten.

Jeg vil prøve og gøre det lidt anderledes end de fleste, jeg vil prøve at være ”Michael Laudrup” hvis i forstår. John Faxe Jensen og Erik Larsen følger selvfølgelig med, hvor enden Laudrup ender.


Velkommen til min blog, håber i tag godt i mod den.



Lyder spændende. Dog ikke verdens længste update  Wink
Hvad hedder din ven på FmF ? :-)

Logged

hustler01
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #2: 12 Aug 2008, 20:33 »

Jeg ville bare lige fortælle kort om hvad det kommer til at handle om hehe.. sygthold hedder han.Opstemt
Logged

theALEXANDER
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #3: 12 Aug 2008, 20:37 »

Det lyder super spændende, men jeg har bare et spørgsmål - nemlig hvad vil du gøre ved den "rigtige" Michael Laudrup som allerede er i spillet?
Logged

FC Barcelona - Mes que un club <3

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #4: 12 Aug 2008, 20:39 »

Det lyder super spændende, men jeg har bare et spørgsmål - nemlig hvad vil du gøre ved den "rigtige" Michael Laudrup som allerede er i spillet?
Kan han jo undlade at fortælle om, og så evt. bare sige en anden managers navn, hvis hans hold skal omtales. Spændende projekt Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #5: 12 Aug 2008, 20:41 »

Jeg ville bare lige fortælle kort om hvad det kommer til at handle om hehe.. sygthold hedder han.Opstemt


sejt.


har også selv 3 venner der er brugere på FMF crazy
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

hustler01
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #6: 12 Aug 2008, 20:41 »

Min fejl jeg har fjernet ham gennem editor også når jeg starter et spil op hedder jeg Michael Laudrup.
Logged

hustler01
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #7: 12 Aug 2008, 20:42 »

Hehe okey..
Logged

theALEXANDER
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #8: 12 Aug 2008, 21:04 »

Min fejl jeg har fjernet ham gennem editor også når jeg starter et spil op hedder jeg Michael Laudrup.

Haha okay, det er også den bedste måde  Grin
« Seneste Redigering: 12 Aug 2008, 21:12 af theALEXANDER » Logged

FC Barcelona - Mes que un club <3

hustler01
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #9: 12 Aug 2008, 21:08 »

Yes, hehe..
Logged

hustler01
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #10: 12 Aug 2008, 21:27 »




Henvendelser




Jeg sad foran computeren og spillede 7-kabale, min agent Bayram Tutumlu ringede for at fortælle om nye henvendelser fra klubber. Vi havde i forvejen fået et tilbud fra Zaragoza som jeg takkede nej til med det samme uden at spørge John(Faxe Jensen).

Bayram fortalte mig om tre klubber to italienske og et hollandsk. Fra Italien var det Napoli og Lazio som havde hørt an, og fra Holland var det Ajax. Jeg sluttede samtalen med Bayram og fortalte at jeg ville ringe tilbage efter jeg havde haft en snak med John.

Jeg ringede straks til John og fortalte ham om henvendelserne.

”Hej John, det Michael, nu skal du hører jeg har lige snakket med Bayram, Napoli, Lazio og Ajax skulle være interesseret i at skrive med os. Hvad siger du?”
 
”Jamen de lyder spændende alle holdene, men jeg synes vi skulle se os an med Ajax, der kender alle dig jo.”

”Ja, det havde jeg også tænkt, det er virkelig en spændende klub. Tror også det vil passe Erik(Larsen) godt. Så jeg ringer lige tilbage og fortæller Bayram det.”

Jeg ringede tilbage til Bayram og fortalte at han skulle prøve at arrangere et møde i Amsterdam, hvor vi kunne få lov til at se træningsfaciliteter ne osv. Altså Ajax er vores første prioritet.



Logged

hustler01
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #11: 12 Aug 2008, 21:58 »

Hvad synes i om ideen og bloggen?
Logged

hustler01
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #12: 12 Aug 2008, 22:36 »




Møde i Amsterdam




Jeg tog taxaen tidligt om morgen for at møde John i Kastrup lufthavn. Vi skulle med flyet 7:30 til Amsterdam hvor Bayram Tutumlu havde arrangeret et møde med formand John Jaakke. Vi ankom til Amsterdam hvor der var masser af journalister, nu var rygter selvfølgelig i gang. Vi mødte John Jaakke på Royal Café De Kroon‎, en cafe tæt på Ajax Amsterdam stadion.



Vi fik snakket ud og det hele lød godt, noget som mig og John var tilfredse med. Bayram var selvfølgelig med os og han var også meget tilfreds med hvad han hørte. Der kunne godt ske noget, efter at vi har været uden job i lang tid nu.

Vi kom til Ajax Amsterdam stadion hvor vi fik lov til at se træningsfaciliteter ne med videre. Det hele var i top, flere niveauer over Getafe. I forvejen kendte jeg godt til klubben og i de to år jeg var her var helt fantastisk.

Vi sagde pænt farvel og fortalte vi ville tænke over det. Der var egentlig ikke så meget at tænke over vi var næste enige om det hele, nu var det bare alt papir arbejdet der skulle fuldføres.
Bayram spurgte med hensyn til Marco Van Basten, og det var der ingen problemer i, sagde John Jaakke.
Van Basten havde opført sig uprofessionelt flere gange efter bare en kort periode som træner.

John Jaakke fortalte Van Basten om situationen og han blev gal, efter flere timer fandt de ud af det. Van Basten blev ansat som talentspejder med samme løn som han havde nu.





1 uge senere var vi tilbage på Ajax Amsterdam stadion, vi skulle skrive under på vores kontrakt. Vi var alle henrykte, over det nye job. Jeg var helt sikker på det var det rigtige valg. Pressemødet skulle finde sted dagen efter, så vi overnattede på Rho Hotel.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #13: 12 Aug 2008, 22:39 »

Hej  hustler01 Smiley
Jeg tror virkelig du kan have potientale til at blive en ny god blog skriver - Ingen tvivl dér Wink
Din idè er virkelig god, men du altså kæle lidt mere for sproget når det skal forestille at være Michael selv der fortæller.
- Gør det mere realistisk og "kæl" mere for sproget !

Men forsæt bare Smiley
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup
« Svar #14: 12 Aug 2008, 22:40 »

Pas på du ikke indleder alle sætninger med "vi"
Logged


Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010