home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Palemmu
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Palemmu  (Læst 13887 gange)
vondracek
Gæst
 
Sv: Palemmu
« Svar #15: 12 Aug 2008, 21:54 »

Heps champ!

Selvfølgelig skal der være plads til skolen, så jeg forstår udemærket godt, at du ikke gider lægge(ligge?) alle dine krafter i denne blog. Dog er jeg ganske tilfreds med hvad jeg ser, og jeg tror også, at denne blog kommer til at holde meget længere end dine tidligere blogge, da du nu ikke skal til at lave grafik og meget mere. Det er nogle ganske fornuftige indkøb du har gjort dig, og jeg glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå Baptista, da jeg altid har haft et eller andet med ham.

Anyway, så ser det godt ud indtil videre, så fortsæt endelig det flotte stykke arbejde.  
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Palemmu
« Svar #16: 12 Aug 2008, 22:02 »

Dejligt simpelt, og nogle gode indkøb.
Du skal nok komme i top syv - helt sikkert!

KIU Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


Niko
Gæst
 
Sv: Palemmu
« Svar #17: 12 Aug 2008, 22:17 »

Tusinde tak alle sammen. Er glad for at opbakningen er så stor, for det havde jeg ikke forventet. Glæder mig til at komme med en update mere, som nok bliver i morgen aften.

De fleste updates vil nok falde om aftenen, da mine lektier for det meste bliver lavet om eftermiddagen. Håber at kunne underholde jer i morgen, hvor vi nok starter op på Serie A.

Ups - skal jo se Arsenal i morgen, men ser om jeg kan finde tid til det. :-)

EDIT
Mit mål er at blive i Palermo gennem hele bloggen - og på den måde skaffe mig et fantastisk hold, som jeg har bygget op selv. Det ville være mig en fornøjelse at få en blog, hvor jeg laver et midterhold til en dominerende storklub i Europa. Tror det er muligt, men nu må vi se.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Palemmu
« Svar #18: 13 Aug 2008, 18:37 »

Hej drenge - snart update, da jeg har fundet spillere, som bare skal tilknyttes. :-)
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Palemmu
« Svar #19: 13 Aug 2008, 19:14 »

Så blev mit ønske opfyldt! Dejligt at du startede med Palermo, og det ser ganske godt ud. Synes ikke du behøver billeder i denne slags update. Vi ved at du styrer det skriftlige rigtig godt, så det vil jeg ikke skrive så meget om. Da du godt ved hvad jeg synes ;-)

Men rigtig spændende indkøb, og jeg glæder mig til at høre om hvem den nye spiller er.
Kan rigtig godt lide det med at du vil blive i Palermo, og gøre dem 'store'!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Palemmu
« Svar #20: 14 Aug 2008, 17:49 »


Selvom det var offentliggjort at Palermo ikke skulle have flere spillere til klubben, valgte man at hente flere navne ind, da man virkelig kunne se defensiven ikke var på niveau med resten af holdet.

Om det var panik-indkøb vil måske blive diskuteret heftigt, men navnene på de nye spillere går igen i manges ører. Først kiggede Palermo mod England, hvor Chelsea havde en Champions League-helt tilbage fra år 2006 rendende. Navnet er Belletti, og på trods af sin alder er han hentet for mange millioner. Brasilianeren, der har italienske rødder, er med sine 31 år en rutineret ræv, der på den måde tilfører en masse til Palermo’s unge trup. Belletti har været en del af den professionelle fodboldverden i en lang periode, og han ved hvad spillet handler om. Palermo har fundet en meget god erstatning for Zaccardo der nu husere rundt i tysk topfodbold.

Det var kun i forsvaret Palermo hentede spillere til, i den sidste periode af transfermarkedet, og den anden indkøbte stjerne er fra Argentina. Fabricio Coloccini har i en længere periode været en meget ombejlet herre, hvorfor mange klubber var ude efter den sikre midtstopper. Palermo skulle også ud med mange penge, for at lokke den januarfødte spiller til klubben. Man vandt kampen om Coloccini foran kompetente navne som Juventus og Bayern München, hvilket må siges at være et peg i den rigtige retning for Sicilien’s stolthed. Fabricio Coloccini har spillet over 100 kampe i Deportivo, hvilket gør ham til en spiller der ligesom Belletti kan tilfører erfaring til Sicilien.

Truppen er blevet utrolig stærk – og en topplacering burde være muligt for de lyserøde Giocatori.

    Indkøbte spillere:
  • Belletti
  • Fabricio Coloccini
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Palemmu
« Svar #21: 15 Aug 2008, 15:51 »

Det er weekend, hvilket var på tide, så nu er tiden til updates stor. Der er kun få lektier for, så det bliver cool. Skal se fodbold lidt af tiden i morgen og søndag, men ellers regner jeg med at fodre jer med updates.

Håber i glæder jer til at høre om Palermo på vej mod toppen af Serie A. ;-)
Logged

coKey
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Palemmu
« Svar #22: 15 Aug 2008, 16:21 »

Med stabilitet og lidt held er top4 måske inde for rækkevidte, jeg glæder mig ihvertfald Smiley
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Palemmu
« Svar #23: 15 Aug 2008, 16:28 »

Med stabilitet og lidt held er top4 måske inde for rækkevidte, jeg glæder mig ihvertfald Smiley
Med Cesc's evner er top 4 et must Opstemt! bliver mgete spændende at følge Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

coKey
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Palemmu
« Svar #24: 15 Aug 2008, 16:33 »

måske måske.... Roma og Juve har det med at være lidt ustabile... det var ihvertfald min fornemelse da jeg var 2 år i Lazio i mit spil... Milan og Inter er dog uhyggelige
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Palemmu
« Svar #25: 15 Aug 2008, 20:28 »


Det har været en dans på lotusblomster for Palermo, der virkelig har vist styrke ved at gå ubesejret gennem de første syv kampe i denne sæson. Flere spillere har demonstreret fantastisk form, men den klart bedste og mest overlegne spiller, har været angriberen, Miccoli, som har styret tropperne for Palermo.

Rosanero startede sæsonen ud med en sejr mod Reggina, hvor australieren Mark Bresciano var en sand perle. Han spillede fantastisk og med sine små snævre driblinger, kunne han gang på gang komme til baglinjen og smække bolden indover. Selv om hans hensigter var at sparke bolden indover, valgte han til slut i kampen at tage ansvaret på egne skuldre, da han hamrede til bolden fra mange meters afstand. Heldigvis for Palermo gik bolden i mål – og man vandt derfor kampen mod en stærkt spillende Reggina-hold.

Man skulle efter sæsonpremieren møde to stærke modstandere, Juventus og Milan. Det blev to meget forskellige opgør. Den første kamp var fuld af spænding, for Juventus var kommet foran med 2-0, men Palermo fightede sig tilbage og fik hevet en uafgjort i land. Milan-kampen havde ikke specielt mange gode sider, og det blev en kedelig 0-0, for ingen turde tage chancer.

Resten af de første syv kampe blev vundet af Palermo, der har placeret sig som nummer tre. Først slog man Siena med 3-0, hvor Mark Bresciano uheldigvis pådrog sig en længere varig skade. Baptista var den helt store oplevelse i denne kamp, hvor han med sit smukke overblik satte alle medspillerne i scene. Efter Siena-sejren skulle man møde Cagliara, der næsten var ved at håndplukke Rosanero-spillerne. Palermo holdt dog hovedet koldt, og på trods af man var tæt på at smide det hele væk, holdt man stand og vandt kampen med 2-1.

At vinde smalt men overbevisende, er Palermo mestre i, og ærkefjenden, Catania, fik det at føle. Palermo spillede rivalen ud af banen, og Catania havde alle muligheder for at blive sendt hjem med en gigantisk lussing. Palermo spillede eminent, men målene manglede. 3-2 endte kampen, hvilket ikke ses som et ret godt resultat. Men en sejr – er en sejr. Den sidste kamp blev en god kamp, hvor at der var få frispark og meget højt spil. Palermo vandt som sagt, og kunne fejre sejren på 2-1. Målene blev lavet af Nocerino og Miccoli. Nocerino’s mål blev senere dømt til månedens mål, da det knaldhårde langskud ikke havde nogen potentielle kandidater.

    Top 5:
    1, Internazionale, 18pt
    2. Udinese, 18pt
    3. Palermo, 17pt
    4. Lazio, 16pt
    5. AC Milan, 13pt
« Seneste Redigering: 16 Aug 2008, 10:26 af Cesc » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Palemmu
« Svar #26: 15 Aug 2008, 20:47 »

måske måske.... Roma og Juve har det med at være lidt ustabile... det var ihvertfald min fornemelse da jeg var 2 år i Lazio i mit spil... Milan og Inter er dog uhyggelige
Nah...de er til at have at gøre med. Blev 1'er med Fiorentina i første sæson, men jeg havde dog kun solgt Mutu også fået Palombo, Barzagli, Diogo og Matias Fernandez med flere. Peace

Et lille indskud af OT også til bloggen. Dejligt med en nem blog der er let at gå til. Du får det hele med og det ser flot ud. Resultaterne er også gode nok og med lidt held kan det vel blive top 3 (Eller mere). Shockeret Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Palemmu
« Svar #27: 15 Aug 2008, 22:27 »

Den har sgu' nogen store forventninger i har til mig. Regner med at opfylde dem, for som i ved, satser jeg altid højt oppe. Wink

Tak for jeres opbakning - den er jeg meget glad for.
Logged

TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Palemmu
« Svar #28: 15 Aug 2008, 22:43 »

Den har sgu' nogen store forventninger i har til mig. Regner med at opfylde dem, for som i ved, satser jeg altid højt oppe. Wink

HAHA, selvtilliden fejler i hvert fald ikke noget. Wink

Det ser rigtig godt ud, og så er det oven i købet med et italiensk hold. Palermo er et spændende hold, og det er nogle gode indkøb, du har foretaget. Nu glæder jeg mig til at se, hvordan det kommer til at gå dig i ligaen.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Palemmu
« Svar #29: 16 Aug 2008, 01:22 »

HAHA, selvtilliden fejler i hvert fald ikke noget. Wink

Det ser rigtig godt ud, og så er det oven i købet med et italiensk hold. Palermo er et spændende hold, og det er nogle gode indkøb, du har foretaget. Nu glæder jeg mig til at se, hvordan det kommer til at gå dig i ligaen.

Mange tak til dig :-)

Den var lidt af et sats med Fabiano, der allerede har sagt at han ikke har kunne falde til, men nu er han vidst faldet til på Sicilien og er begyndt at score mål. Det kan du læse mere om i den kommende update, der nok vil komme inden klokken 15:00 i morgen.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010