home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 760 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Palemmu
0 Brugere og 42 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Palemmu  (Læst 13882 gange)
Niko
Gæst
 
Palemmu
« : 12 Aug 2008, 19:44 »


Da skolen er i gang, og jeg virkelig gerne vil være god i skolen, vil dette bare blive en lille hygge blog. Layoutet vil blive som i min blog, De Gule!, og den vil heller ikke få kæmpe updates. Jeg vil bruge bloggen til at hygge mig med, så lad være at spørge om updates, for jeg kører bare i mit tempo. Forventer ikke kommentarer på stribe, da dette ikke vil blive noget mesterværk eller noget som man altid vil huske.

Jeg har valgt at ville blogge om Palermo, som jeg altid har haft en lille kærlighed for. Ved ikke om det er fordi, de er lyserøde eller hvad, men kan hvert fald godt lide dem. Deres hold er meget godt, når man tænker på hvem de har solgt, og jeg forventer mig en del af det kommende år.

I skal heller ikke forvente det helt store grafikshow fra min hånd af. Jeg har lavet to topbannere, det øverste i denne update, og et andet, hvilket vil blive skiftet ind, når jeg finder lysten. Ellers vil jeg bare skrive lidt om kampene og nogen spændende ting, som er sket i Palemmu, hvilket det kaldes i daglig tale på Sicilien.

Lad os gå i gang med en lille historie om klubben med den karismatiske farve, hvilket måske er grunden til Palermo er så kendte.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Palemmu
« Svar #1: 12 Aug 2008, 19:46 »

Nice Cesc, for jeg elsker dine blogs.
Men hvor lang tid den varer... det er der ingen der ved!

Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Palemmu
« Svar #2: 12 Aug 2008, 20:13 »

Jeg læser med.. skal overskriften ikke ændres? Rullende Øjne
Logged

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst
 
Sv: Palemmu
« Svar #3: 12 Aug 2008, 20:14 »

Jeg læser med.. skal overskriften ikke ændres? Rullende Øjne

Nej, hvorfor synes du det? :-)
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Palemmu
« Svar #4: 12 Aug 2008, 20:16 »

Nej, hvorfor synes du det? :-)

der står Palemmu? er det et kælenavn eller noget? Rullende Øjne
Logged

- Veni, vidi, vici -

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Palemmu
« Svar #5: 12 Aug 2008, 20:18 »

der står Palemmu? er det et kælenavn eller noget? Rullende Øjne

Måske skulle du bare læse indledningen Rullende Øjne
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Palemmu
« Svar #6: 12 Aug 2008, 20:19 »

Hva med at læse indledningen Wink ?

EDIT: Too slow  crazy
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Palemmu
« Svar #7: 12 Aug 2008, 20:21 »

Shhh.. jeg har opdaget at jeg er en klovn..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst
 
Sv: Palemmu
« Svar #8: 12 Aug 2008, 20:23 »


Efter et hurtigt kig på mine tropper, har jeg hurtigt fundet svaghederne. Til at udbedre mine huller, har jeg fået tildelt næsten 200 millioner, som bare venter på at blive skudt af. Selvom forsvaret har mistet to af Italiens bedste bagerste mænd, er styrken egentlig ret stor hos starterne, men reserverne kunne godt blive bedre. Så jeg har kigget meget på en rumæner ved navn Cristian Sârghi. Cristian er en rigtig god fodboldspiller, der på nogen punkter minder om sin landsmand og navnebror fra Inter, Chivu.

Jeg har valgt at ville spille en spansk inspireret 4-2-3-1, så der kun er én mand på toppen. Har store fiduser til uruguayaneren, Cavani, men føler godt en klub som Palermo kan have en mere sikker bombe oppe i front. Derfor har jeg kastet mit blik på Andalusien, hvor en angriber med brasiliansk herkomst render rundt. Hans navn er Luis Fabiano og han ved virkelig hvor målet står, det er noget som vil hjælpe i Palermo, men om han vil skifte er lige det. Jeg har flere angribere i sigtekornet - og jeg regner stærkt med at vi mindst én af dem kommer til Palermo.

Der er mange italienske spillere som jeg beundre rigtig meget, og en af dem er den teknisk stærke Giovinco fra Juventus. Han har det seneste år været lejet ud til Empoli, hvor han virkelig var en af nøglefigurerne, selvom de rykkede ned. Sebastian har et gigantisk talent, og han ville passe perfekt ind i vores system. Jeg har bare på fornemmelsen at han vil koste en del, da hans potentiale rækker til det italienske landshold. Om han kan blive hentet til Sicilien er også lidt en gåde for mig, men jeg håber svaret bliver fundet.

Mine tanker har gået meget på om jeg skulle skille mig af med nogen spillere, men jeg har valgt at ville give alle chancen, på nær hvis der kommer et godt bud. Palermos hold er meget stærkt, og derfor tror jeg det ville være en fejl ikke at give alle chancen og finde de bedste. Mange har muligheder for at være startere, og derfor skal alle have chancen for at prøve.

    Min ønskeseddel:
  • Cristian Sârghi
  • Luis Fabiano
  • Diego Milito
  • Sebastian Giovinco
  • Maxi Rodriguez
  • Allesandro Rosina
  • Steed Malbranque
  • Thomas Kahlenberg
  • Julio Baptista
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Palemmu
« Svar #9: 12 Aug 2008, 21:00 »

Køb Milito og Giovinco  Thumbs Up Skriftligt ser det utroligt godt ud, men der kommer vel billeder med ikke?
Men jeg skal helt sikkert følge med her. Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Palemmu
« Svar #10: 12 Aug 2008, 21:03 »

Køb Milito og Giovinco  Thumbs Up Skriftligt ser det utroligt godt ud, men der kommer vel billeder med ikke?
Men jeg skal helt sikkert følge med her. Smiley

Nej - har sgu' ikke tiden til at få billeder med desværre. Kan ikke nå at lave et billede til hver update, og til mit design vil det ikke passe så skide godt ind. Men tak for din kommentar, er glad for at du godt kan lide mit sprog.

Om jeg følger dine råd kan du se inden længe. Jeg kan hvert fald sige, at jeg vil overbevist en brasilianer om at blive lejet ud til mig! Glæd jer.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Palemmu
« Svar #11: 12 Aug 2008, 21:05 »

Jeg synes også, det ville være fornuftigt at hente Milito, men det er jo op til dig.

Fantastisk opsætning og god læsning. Fortsæt endelig!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Palemmu
« Svar #12: 12 Aug 2008, 21:32 »


I folkemunde er udtrykket, "det 'nye' Palermo," blevet brugt en del. Det 'nye' Palermo kommer med sikkerhed efter at klubben har lavet deres dyreste indkøb nogensinde. En spiller fra den bedste række i Spanien - og med et højt scoringsgennemsnit på landsholdet har trukket i den lyserøde trøje. Hans navn er Luis Fabiano, og med sin rutine, giver han Palermo-holdet en masse positivt. Fabiano vil blive alene mand på toppen, hvilket vil passe ham fint, da han til tider er en smule glad for selv at have bolden for fødderne. Fansene tog ikke særlig godt imod Fabiano, da de mente han kunne ødelægge harmonien i truppen. Jeg tror du fuldt og fast på, at han vinder deres hjerter.

Luis vil der blive satset meget på, men heldigvis for Palermo, var man heldig at kunne lokke en spiller fra Real Madrid til klubben. Ikke på en permanent kontrakt. Navnet er Julio Baptista og han har muligheder for at blive en stjernespiller i Italien, hvor hans store fysik er afgørende. Baptista har ikke spillet fantastisk siden han var spillede i Sevilla, men da han spillede i Andalusien, blev han også topscorer i La Liga som offensivmidtbane spiller. I Palermo vil Julio også blive brugt på den offensive midtbane, hvor han skal fodre frontløberen, Fabiano.

Udover de to brasilianere, har jeg hentet en rumæner til klubben, som skal styrke vores bagerste kæde. Cristian Sârghi er en rigtig god forsvarsspiller, som i mange situationer tager de rigtige beslutninger. Han skal ikke fungere som fast mand, da hans færdigheder ikke er så gode endnu, men som en spiller der ligger og ringer på. Han kommer til at spille et par kampe i ny og næ, hvor at han med sikkerhed kan gøre god figur.

Spillere er kommet til, men også en enkelt er smuttet. Kun med én enkel sæson på Sicilien blev det nok for Guana, der nu har valgt at flytte til England. Palermo fik hans salgsværdi presset op på imponerende 60 millioner, hvorfor man stadig har mange penge til at handle ind for. Det vil man dog højest sandsynligt ikke bruge på nuværende tidspunkt, da truppen ser meget stærk ud til den kommende sæson - og hvis det går galt, kan man hente forstærkninger til januar.

Et par fine forstærkninger - nu skal der spilles Serie A. En placering i top 7 er målet - det skulle gerne være muligt!

    Indkøbte spillere:
  • Cristian Sârghi
  • Luis Fabiano
  • Julio Baptista (lejet)
  • Der kan ske at komme flere...
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Palemmu
« Svar #13: 12 Aug 2008, 21:39 »

Fabiano og Baptista skal nok blive en kæmpe gevindst. Er vild med din simpelthed, og din meget overskuelige orden, og er forresten hele vild med dine få orange sætninger Tunge KIU
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Palemmu
« Svar #14: 12 Aug 2008, 21:51 »

Kan bare ikke lade være med at beundre dig som blogskriver.
Der er dejlig enkelt uden for meget tingel-tangel, og det kan jeg godt lide ved denne blog.

Synes det er flot skrevet og du har lavet rigtig gode indkøb. Smiley
Jeg kan også rigtig godt lide Palermo.  Wink
Bliv ved så længe du kan når du nu også har den anden.
« Seneste Redigering: 12 Aug 2008, 21:53 af motZ » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010