home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 479 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Gangster's paradise
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Gangster's paradise  (Læst 2630 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Gangster's paradise
« : 11 Aug 2008, 19:06 »



Efter en lang køre tur i går endte jeg på et motel lidt udenfor Oslo, og i dag gik turen så videre nordpå, nærmere bestemt i Trondheim, hvor jeg skulle mødes med Erik Hoftun og Knut Torbjørn Eggen, klubbens to sportschefer.

Jeg fandt hurtigt motorvejen, og fik smækket en gammel rap cd i bilradioen, som jeg så sang lidt med på, inden jeg gjorde mig de sidste tanker om, hvad jeg ville gøre for klubben mm.
Da jeg var fremme midt på eftermiddagen fik jeg en fin velkomst af de to førnævnte sportschefer, hvorefter turen gik ind på deres kontor, hvor snakken ellers gik i gang.
Jeg må have overbevist dem om, at jeg var den rette for dem, for allerede dagen efter skulle jeg præsenteres!

Ved præsentationen fik medierne sig et mindre chok, da Knut Torbjørn Eggen kaldte mig ind. For der kom jeg med en hvid t-shirt med en basketball trøje udenpå og med 'Shaq' på ryggen og et par slidte jeans, og nogen tennissko, som var lige så slidte og cappen på skrå. Ikke ligefrem hvad de havde forventet.
Efter præsentationen stilte mange medier spørgsmålstegn om, jeg virkelig var den rette, og om klubben valgte mig for ikke, at komme tilbage til toppen.

De har endnu ikke set mit evner, så jeg glæder mig til, at tage dem alle med bukserne nede, når sæsonen er ovre.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Gangster's paradise
« Svar #1: 11 Aug 2008, 19:10 »

Spændende... Du skriver godt. Er klubben mon Rosenborg? :-)
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Gangster's paradise
« Svar #2: 11 Aug 2008, 19:10 »

Fin indledning på en sjov blog! Skal nok blive spændende at se, hvordan Gangzta gutten klarer sig Opstemt
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Gangster's paradise
« Svar #3: 11 Aug 2008, 19:12 »

Spændene start.
Jeg glæder mig til at læse med.
Logged

theALEXANDER
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Gangster's paradise
« Svar #4: 11 Aug 2008, 19:26 »

Nice start Opstemt:D:D!!!

Kan vi forvente en ny udate iaften?
Logged

FC Barcelona - Mes que un club <3

-Benja-
Gæst
 
Sv: Gangster's paradise
« Svar #5: 11 Aug 2008, 19:27 »

Rimelig urealistisk, Zone! Men bliver da spændende at følge.
Vil følge med hvis du bruger Kris Stadsgaard, da jeg kender ham ;-)
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gangster's paradise
« Svar #6: 11 Aug 2008, 20:47 »

Tak for kommentarerne, drenge..

@ GE: Jo, det er det.
@ theALEXANDER: Der kommer måske en senere i aften, ellers bliver det først engang i morgen eftermiddag
@ Benja: Hvem siger at alting skal være realistisk ;-) .. Tiden må visen, hvor meget spilletid han får.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gangster's paradise
« Svar #7: 12 Aug 2008, 21:39 »



Det var de færreste, som havde forestillet sig dette scenarie, som foregik i går. Rosenborg BK har overraskende valgt, at droppe AaB træneren, Erik Hamrén, som skulle have tiltrådt senere på sæsonen, med en, som står uden erfaring på topniveau.

Den 29-årige cheftræner var da heller ikke Guds barn, da han gik i skole. Således blev han i mange af timerne sendt ud. Alligevel lykkedes det ham, at blive færdig uddannet.
Efter følgende har han haft flere forskellige fuldtidsjob. Lige fra lager arbejde og bilsælger, men lige lidt har det hjulpet på, at holde jobbet i længere tid.

Han har dog altid haft passion for fodbold, og han spillede da også selv i den lokale klub, men pga., at han ikke fulgte sin skole blev han afmeldt det efter godt to år. Senere blev han dog træner for klubbens U14 hold ved en tilfældighed. Han fulgte nemlig sin bror til træning, men da træneren ikke kunne møde op fik han tjansen ved den træning og den kamp, som foregik i weekenden. Holdet vandt hele 7-2 og han fik efterfølgende et par kampe - alle endte med sejre.

Det betød, at han i samarbejde med klubben sendte ham til DBU for, at få trænerlicens, så han kunne træne nogen af klubbens øvrige hold.
Ved en international turnering i Holland fik Rosenborg BK så øjnene op for ham, da de mødte hans hold. Efter kampen fik RBK overtalt ham til, at 'prøve træne' deroppe. Trods enkelte kommunikationsfejl gik det godt for begge partner og nu har RBK så valgt, at give ham kontrakt gældende for de to kommende sæson for RBK's bedste mandskab.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


motZ
Gæst
 
Sv: Gangster's paradise
« Svar #8: 12 Aug 2008, 21:42 »

Spændende med en ung uerfaren træner. Smiley
Rigtig godt skrevet.

Glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå for dig.
Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Gangster's paradise
« Svar #9: 12 Aug 2008, 21:48 »

hmm jeg troede straks det handlede om russisk klubfodbold, men jeg blev klogere.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gangster's paradise
« Svar #10: 12 Aug 2008, 21:54 »

fint indtil videre


Vil følge med mr. FMF Thumbs Up
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gangster's paradise
« Svar #11: 13 Aug 2008, 16:50 »

Det ser godt ud Zone.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gangster's paradise
« Svar #12: 13 Aug 2008, 18:15 »

Tak for alle kommentarerne.. Jeg håber på en update engang i aften, men jeg vil intet love Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gangster's paradise
« Svar #13: 13 Aug 2008, 18:19 »

OK MR. FMF Wink
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Gangster's paradise
« Svar #14: 13 Aug 2008, 18:35 »

Havde også håbet på en russisk gangster Wink
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010