home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 432 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Tilfældighedernes spil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Tilfældighedernes spil  (Læst 812 gange)
Skøttrup
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Tilfældighedernes spil
« : 11 Aug 2008, 01:59 »

Dato IRL: 11-8-2008

Efter mange år med manager, vælger man, udfra egne favoritter som regl. Det gør jeg i hvert fald.
Idag har jeg startet en ny karriere, en ny udfordring. Pointen med denne lille intro er at jeg nu vil prøve at starte uden job, så jeg derved undgår at have nogen indflydelse, eller i hvert fald næsten, på hvilke udfordringer der møder mig.
Lad mig gøre det klart fra starten: Jeg tager imod første jobtilbud der kommer (Ellers er det jo ikke en udfordring Smiley )

Spil start: Marts 2007; dato pt.: 6 juni 2007

Jeg venter stadig. Dundee utd er pt. nået til hvor bægret er ved at flyde over med deres nuværende manager Craig Levein, og jeg er udråbt som storfavorit til jobbet i Dundee utd. Jeg har aldrig trænet et skotsk hold før, så dette vil være en stor udfordring muligvis at kunne vippe Celtic og Rangers af tronen. Jeg er bare ikke blevet tilbudt jobbet endnu - så måske bliver det ved drømmen.

Stadig intet ny. datoen er løbet op på 16 juli.


D. 24 oktober 2007

Mick McCarthy træder tilbage fra sin stilling i Wolverhampton. Dette giver en åben dør til jobbet i wolves og
samme eftermiddag får jeg jobtilbuddetsom bliver accepteret.

En ny æra for ulvene er begyndt at blomstre. forventningerne er at vinde championsship indenfor 2 år,
hvilket jeg personligt finder muligt.

Klubben er placeret på 7 pladsen efter 12 kampe. 19 point på kontoen og 8 point til førstepladsen, som Ipswich indtager.

Jeg vil nu opdatere efter hver 5 kampe jeg spiller (For at dette ikke bliver for uinteressant).
Dog vil jeg informere efter hvert køb/salg. Det skal nævnes at jeg ingen penge har til transfers - dem har Micky brugt Skuffet


7 nov 2007

Bogdan Stancu har accepteret kontrakttilbud fra wolves, dog har wolves ikke de 10 mio som der kræves. Transferen udskydes en uge, hvor jeg så kan træffe en beslutning om hvem jeg evt. skal sælge. Andrew Keogh bliver tilbudt til klubber for 14 mio. QPR som har været interesseret siden min ankomst byder 14 mio som de eneste og Keogh beslutter efter et par dage at acceptere.
Keogh til QPR, Bogdan Stancu til wolves 1 Januar 2008. Manageren er henrykt. Jay Bothroyd bliver også tilbudt til klubber uden held.
David Edgar har valgt at tiltræde som forstærkning til Wolves forsvar, fra Newcastle, på en 3 mdr. lejekontrakt.
« Seneste Redigering: 11 Aug 2008, 02:01 af Skøttrup » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010