home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 547 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [PAUSE] Nerazzurri [PAUSE]
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: [PAUSE] Nerazzurri [PAUSE]  (Læst 9931 gange)
kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri
« Svar #30: 13 Aug 2008, 21:14 »

-Det er jeg alligevel (Hævet Øjenbryn), ej jeg skal nok lave dem. Wink
ved jeg godt Wink. tak for det
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri
« Svar #31: 13 Aug 2008, 21:25 »

Håber de kan bruges.. Wink

Zlatan & Mourinho
Logged


Arsenal Football Club


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri
« Svar #32: 13 Aug 2008, 21:40 »

Håber de kan bruges.. Wink

Zlatan & Mourinho

selvfølgelig!!! mange mange tak for det Smiley Thumbs Up

EDIT: Har ændret det nu
« Seneste Redigering: 13 Aug 2008, 21:44 af kasperbp12 » Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri
« Svar #33: 14 Aug 2008, 17:58 »

Jeg kan ikke love det men måske kommer der en update idag Smiley
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: Nerazzurri
« Svar #34: 14 Aug 2008, 18:02 »

Jeg kan ikke love det men måske kommer der en update idag Smiley
Lyder godt, og nogen rigtige gode updates. Du skriver godt. KIU
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri
« Svar #35: 14 Aug 2008, 18:07 »

Lyder godt, og nogen rigtige gode updates. Du skriver godt. KIU
tak dasmessi
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri
« Svar #36: 14 Aug 2008, 21:21 »


Flere ligakampe




Igen, efter Champions League kampen, skulle man spille nogle Serie A kampe inden næste kamp i Champions League igen. I næste kamp skulle man møde de rød-blusede fra Torino. En kamp som Inter skulle tage alt for nemt på, men Torino kan godt være med når det virkelig gælder og det skulle man se i denne kamp. For allerede efter få minutter skulle Inters egen spiller, Álvaro Recoba, som var udlejet til klubben fra Torino, gøre det onde ved sine gamle holdkammerater ved at score til 1-0 og hans holdkammerater var bestemt ikke tilfreds med situationen, men sådan blev det. Inter pressede og pressede for at få den udligning, men Torinos føring holdte indtil pausen. I pausen fik Inters spillere en opsang fra José Mourinho, som ville have et mål eller mere og det skulle han også få, men det blev først meget sent i kampen. Nemlig i det 85. minut hvor Inter spillerne vidste at det var alvor og så fik de scoret til 1-1, et mål der blev scoret af Zlatan Ibrahimovic som var dagens helt for Inter.

I næste kamp skulle Inters drenge møde drengene fra Sampdoria på Giuseppe Meazza, en kamp hvor Inter skulle være rigtig tændte og endte med en storsejr til dem. Allerede i kampens første 20 minutter var Inter kommet foran og styrede kampen fuldstændig. Målet blev sat ind af Zlatan Ibrahimovic, efter et indlæg fra Diego Milito der lå lige i hovedet på den lange svensker og så var der mål. Inters gode spil fortsatte og efter 23 minutter scorede Zlatan igen og så stod det 2-0, der også var pausestillingen. I anden halvleg fortsatte Inter sit gode spil og allerede 4 minutter inde i anden halvleg scorede Luis Figo til 3-0, men Inter var ikke færdige med målfesten. Denne gang var det Luis Jiménez der fik nettet til at blafrer, med et drømmehug fra kanten af feltet og så stod det 4-0, som kampen også endte.


I næste kamp skulle man møde de tidligere UEFA-Cup vindere, som man skulle møde på San Paolo i Napoli. Kampen startede meget nervøst på Inters side, da José Mourinho havde sagt at han forventede en sejr i denne kamp. Og det skulle gå rigtig galt for Inter allerede i de første 20 minutter, for anføren, Javier Zanetti blev skadet efter et sammenstød med Napolis, György Garics. Men det skulle dog gå lidt bedre for Inter da Patrick Vieira, kort før pausen kunne få bolden i mål og det vækkede glæde hos hele bænken. Efter pausen kom udbyggede Inter føringen med et mål sat ind af den altid farlige Argentiner, Diego Milito i det 60. minut og så stod det 2-0, som det også endte.

I næste kamp skulle der igen spilles Champions League, denne gang mod de forsvarende mestre fra Sevilla. En kamp der skulle spilles på Giuseppe Meazza og den skulle absolut blive svær. For allerede efter 17 minutter blev Christian Chivu udvist efter en grov tackling på Frédéric Kanouté. Og kort efter skulle UEFA-Cup mestrene også komme foran, på et mål af Hollænderen Khalid Boulahrouz, der sikkert kunne få bolden i nettet. Et mål José Mourinho overhovedet ikke var glad for, da han bare ville vinde denne kamp, men resultatet holdte til pausen. Efter pausen var Inter spillerne virkelig tændte og de pressede Sevillas forsvar i bund, men de fik først udlignet i det 84. minut, hvor den lange dansker, Nicklas Bendtner, kunne scorer efter en solotur og kampen endte 1-1.

I næste kamp skulle man prøve at rejse sig op fra kampen mod Sevilla, da Inter skulle møde Udinese hjemme på Giuseppe Meazza. Det skulle blive en svær kamp for Inter, men hvor de alligevel reddede skinnet. For efter 23 minutter bringer Fabio Quagliarella kunne bringe sit hold foran, efter Udinese dominans i de første 20 minutter. Allerede 13 minutter senere kunne Fabio Quagliarella igen score for Udinese og bringe dem foran med 2-0, men så trådte Inter i karakter og scorede lige før pausen til 2-1, på et mål af Svenskeren Zlatan Ibrahimovic, der stadig holdte sin form. I anden halvleg kæmpede Inter så meget at Luis Figo blev skadet, men det slog ikke Inter ud og først kunne Diego Milito gøre det til 2-2 og blot tre minutter senere kunne Zlatan bringe Inter i front med 3-2, som kampen også endte. Hvilket come back Inter havde formået at lave og det var José Mourinho også meget glad for.

Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: Nerazzurri
« Svar #37: 14 Aug 2008, 22:20 »

Igen en god update. Grafisk er det godt, skriftligt er det godt og bloggen er bare god. KIU
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri
« Svar #38: 15 Aug 2008, 22:03 »

Igen en god update. Grafisk er det godt, skriftligt er det godt og bloggen er bare god. KIU
tak dasmessi, der kommer ikke nogen update idag da jeg simpelthen ikke kan nå det og så har jeg været til fester hele dagen.
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [PAUSE] Nerazzurri [PAUSE]
« Svar #39: 18 Aug 2008, 19:09 »

jeg har en trist meddelelse (til dem der læser med i denne blog) da jeg har valgt at sætte den her blog på pause, da jeg ikke finder tiden lige nu men det kan godt være den kommer op at køre igen, men jeg ved det ikke endnu Peace Smiley
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: [PAUSE] Nerazzurri [PAUSE]
« Svar #40: 18 Aug 2008, 21:39 »

jeg har en trist meddelelse (til dem der læser med i denne blog) da jeg har valgt at sætte den her blog på pause, da jeg ikke finder tiden lige nu men det kan godt være den kommer op at køre igen, men jeg ved det ikke endnu Peace Smiley
Ærgeligt den går på pause, men godt det ikke stopper, da den er super.
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [PAUSE] Nerazzurri [PAUSE]
« Svar #41: 18 Aug 2008, 21:43 »

Ærgeligt den går på pause, men godt det ikke stopper, da den er super.
mange mange tak Smiley
Logged


Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010