home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 605 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [PAUSE] Nerazzurri [PAUSE]
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: [PAUSE] Nerazzurri [PAUSE]  (Læst 9946 gange)
dasmessi
Gæst
 
Sv: Nerazzurri
« Svar #15: 11 Aug 2008, 21:14 »

det er blevet meget bedre nu kasper. super god updates. fortsæt endelig.  Thumbs Up
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri
« Svar #16: 11 Aug 2008, 21:22 »

det er blevet meget bedre nu kasper. super god updates. fortsæt endelig.  Thumbs Up
rigtig mange tak dasmessi er da glad for at det er blevet bedre og skal prøve at gøre det lige så godt Smiley
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: Nerazzurri
« Svar #17: 11 Aug 2008, 21:22 »

No problemo:)
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri
« Svar #18: 11 Aug 2008, 22:32 »

Italienske Super Cup finale



VS.

Endelig skulle kampen spilles, en kamp alle fans af både Inter og Roma havde ventet som små børn på denne historiske kamp. Før kampen havde José Mourinho udtalt sådan her til Worldsoccer.com.

”Ligesom vores fans er jeg meget spændt på denne kamp og det bliver klart en svær kamp det ved vi, men vi er samtidigt sikre på at vi godt kan vinde hvis vi spiller op til vores bedste. Bestyrelsen forventer at vi holder fokus på denne kamp og at vi vinder og jeg ser også vores hold som det stærkeste så vi har klart en stor fordel” udtalte en meget spændt og nervøs José Mourinho før kampstart. Inter anføreren, Javier Zanetti, havde også noget at sige til dagens kamp, mod de stærke romere.

”Jeg vil fortælle mine holdkammerater at de bare skal fokusere på kampen og at jeg vil være der for dem. De skal ikke føle sig presset, da det ikke motivere dem til kampen, men de skal føle sig selvsikre før kampen, ellers ved jeg at de ikke kan koncentrere sig om kampen. Det vil jeg hjælpe dem med, vi skal bakke hinanden op alle sammen 100 % ” sagde en topmotiveret Javier Zanetti.
Ved kick-off sagde Mourinho til sine spillere at de skulle spille for fansenes skyld og selvfølgelig vinde denne kamp.


Kampen blev fløjtet i gang af dagens dommer, Domenico Messina. Kampen startede i et hæsblæsende tempo og der blev gået hårdt fra start. Hvilket kunne ses i front hos Inter hvor Zlatan og Klaas Jan Huntelaar var trætte, da Diego Milito var blevet skadet kort inden kampen og var derfor ikke i stand til at spille for hans hold og holdkammerater. Og det kunne ses på spillet i front som bestemt ikke var imponerende og derfor blev de to angribere også skiftet ud i pausen i stedet for Nicklas Bendtner og Hernán Crespo, men inden da skulle Inter dog lige nå at få et mål presset ind, men det var ikke en af Inters egne spillere. Det var Rodrigo Taddei der var så uheldig at få skubbet bolden i eget net, efter et hjørnespark fra Luis Figo kom Inter foran med 1-0 der blev pausestillingen. I pausen var Mourinho ikke helt tilfreds med sine spilleres spil men sagde samtidigt at de bare skulle presse på og stå som en mur i forsvaret. Romerne kom ud fra omklædningsrummet meget tændte og opsatte på få det ene mål der var nok til at få kampen ud i forlænget spilletid. AS Roma pressede meget hårdt i starten af anden halvleg, så hårdt at Cicinho fældede benene på Luis Figo og så fik han direkte rødt og måtte gå tidligt i bad. Det prellede af på hans holdkammerater der ikke kom frem til eneste chance efter han blev udvist, eller jo en gang i det sidste minut hvor Totti prøvede fra distancen men den var ikke til fare for Júlio César. Da han sparkede bolden op ad banen fløjtede dommeren, en udmærket kamp af, der endte 1-0 til de forsvarende Liga mestre, Inter. Alle spillerne brød ud i jubel og løb rundt på banen for at blive hyldet fra deres fans. José Mourinho blev kastet op i luften mange gange. Efter kampen blev José Mourinho fanget lige ude for stadionet af en journalist og havde dette at sige til hende.

”Jeg kan ikke være mere stolt over mine spillere selvom det ikke var os der scorede det altafgørende mål, men det var dem der holdte resultatet til slut og jeg kan ikke være mere glad. Nu skal vi bare ud og fejre det gode resultat hele natten og så skal vi slappe lidt af i morgen til træning hvor jeg ikke har lagt noget hårdt program” sagde en meget glad og rørende Inter træner, der var på vej hen til bussen.

Næste update vil blive om nogle liga kampe.
« Seneste Redigering: 12 Aug 2008, 18:42 af kasperbp12 » Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: Nerazzurri
« Svar #19: 11 Aug 2008, 22:40 »

Igen en rigtig rigtig god update fra din side af. Du er godt på vej! KIU.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Nerazzurri
« Svar #20: 11 Aug 2008, 22:42 »

Jeg synes, at det kunne være en rigtig fin idé, at fjerne den hvide baggrund på logoerne, så kommer det til at se langt flottere ud.

God sejr du fik dig, og det ser rigtig fint ud, keep it up Kasper!
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri
« Svar #21: 12 Aug 2008, 07:21 »

mange tak begge to. Er glad for i kan li det

men kan ikke finde ud af at fjerne det hvide
« Seneste Redigering: 12 Aug 2008, 07:26 af kasperbp12 » Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri
« Svar #22: 12 Aug 2008, 18:49 »

Jeg kan desværre ikke nå at skrive en update, for jeg har været på hospitalet, med min tommelfinger. Så det bliver først i morgen Smiley
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri
« Svar #23: 13 Aug 2008, 20:59 »


Ligakampe




Den første ligakamp skulle spilles mod oprykkerne fra Siena, som skulle blive en meget nem kamp for de forsvarende mestre, Inter. Spillerne var meget selvsikre efter sejren over Roma og det kunne man også se da de kom ud på banen. Inter chefen, José Mourinho, blev spurgt før kampen fra en journalist om hvad han forventede af denne kamp og han sagde sådan til hende.

”Jeg forventer selvfølgelig fuld koncentration af mine spillere, selvom det ikke bør betegnes som en svær kamp, skal de alligevel holde fokus og vinde kampen. Siena er faktisk ikke et dårligt hold som jeg beundrer meget, men vi bør alligevel, i sidste ende, have kvaliteten til at være et skridt foran dem” sagde Mourinho til Worldsoccer.com.


Da kampen begyndte, var det med kæmpe pres fra mestrene, som var meget tændte til denne kamp og det gav pote allerede efter 5 minutter, hvor den Svenske kanon, Zlatan Ibrahimovic, kunne bringe Inter foran med 1-0, hvilket Mourinho var meget glad for og han røg op af stolen da der var mål. Men allerede 4 minutter efter, kunne Inter træneren igen juble efter endnu en scoring fra Zlatan Ibrahimovic, der var i super form og han gjorde det til 2-0. Resten af halvlegen var præget af Inter dominans, men de fik ikke bolden i nettet mere før halvlegen. Anden halvleg var igen præget af Inter dominans, men der skulle gå en halv time før at Inter igen skulle få læderet i nettet og denne gang var det, Christian Chivu, der scorede på et straffe, der var begået på Ibrahimovic og Chivu scorede sikkert på straffet og så stod det 3-0. Men Inter var ikke færdig med målfesten for i det næstsidste minut fik Iván Córdoba, efter et hjørnespark fra Dejan Stankovic og så stod det 4-0, som det også endte i en kamp som Inter dominerede fuldstændig.

I næste kamp skulle man møde de sortblå Atalanta, som man skulle møde på udebane og det skulle blive en svær kamp. Men Inter kom dog hurtigt foran efter 8 minutter på et mål af Zlatan Ibrahimovic, som var meget glad for sin form, det samme var José Mourinho og fansene. 1-0 og inden pausen skulle Inter udbygge føringen til 2-0 på et mål fra Diego Milito. Men Atalanta var ikke sådan lige til at knække, så den farlige Christiano Doni fik reduceret kort før pausen, så der var håb for Atalanta endnu. Efter pausen var det dog igen Inter der lagde et pres på Atalantas forsvar og det var endnu engang Diego Milito, der scorede, denne gang til, 3-1. Nu så det sort ud for Atalanta, men de skulle dog skabe noget spænding ind i kampen ved at score et mål til 3-2, i det 82. minut, men de kom ikke nærmere end tæt på for Inter stod så kompakt i forsvaret i de sidste 10 minutter at Atalanta ikke kom tæt på en chance.

I næste kamp skulle Roma prøve at få hævn fra den Italienske Super Cup Kamp, som ligamestrene vandt beskedent 1-0. Kampen skulle spilles på Giuseppe Meazza, hvor Inter selvfølgelig havde hjemmebanefordel, men det skulle ikke slå Romerne ud. José Mourinho forventede kun en engageret præstation fra sine spillere. Kampen begyndte meget nervøst, med et lille overtag til Romerne og det var overraskende at det allerede var efter 19 minutter at, Mirko Vucinic, kunne bringe Roma foran og det holdt ind til pausen.
Efter pausen gik det for alvor op for Inter spillerne at de skulle score for at få et nogenlunde acceptabelt resultat med fra denne kamp. De kæmpede også for det, men det var desværre ikke nok og Inter taber deres første kamp i denne sæson. Noget som José Mourinho var utilfreds med, men han sagde derimod efter kampen at Inter ikke ville være så tilgivende. Med dette nederlag ligger Inter nu nummer 2 tre point efter Roma.

Så var det tid Champions League, hvor man skulle møde Celtic i den første gruppe kamp i turneringen, de andre modstandere i gruppen blev Sevilla og Sparta Prag. Det skulle blive en kamp med KÆMPE Inter dominans. Da kampen begyndte pressede Inter, Celtic helt i bund men det var ”først” i det 24. minut at Inter fik nette til 1-0 og hvem andre skulle det være end Zlatan Ibrahimovic der var i virkelig storform. Men Inter var ikke færdig med at presse Celtic i bund og det var med til at gøre at, Diego Milito, scorede i det 38. minut til 2-0, noget som trænerbænken var vildt glade for og de røg lige op, da Diego Milito scorede og han stormede ud til trænerne for at blive hyldet efter målet til 2-0. Inter var endnu ikke færdige med dominans og igen var det Diego Milito der fik puttet bolden i nettet til 3-0, som det endte ved pausen. Anden halvleg fortsatte med Inter dominans og efter 72 minutter fik Zlatan igen puttet læderet i nettet og så var der glæde. Men til sidst fik Inter lige tvunget en bold fra Zlatan ind i målet til slutresultatet 5-0, en sejr José Mourinho var meget glad for og han blev stoppet af en journalist fra en landsdækkende avis.

”Jeg er meget meget stolt og glad for denne sejr i dag! Drengen gjorde det helt vildt fremragende, jeg kan ikke være mere stolt over at vi vandt så stort og så i Champions League, der er min yndlings turnering. Drengene ved at de har gjort de godt så jeg vil nok give dem en belønning til træning i morgen, for det har de virkelig fortjent efter denne kamp” sagde en henrykt José Mourinho på vej hjem til Italien fra Skotland.


Undskylder ventetiden men den er der nu Smiley
« Seneste Redigering: 13 Aug 2008, 21:43 af kasperbp12 » Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri
« Svar #24: 13 Aug 2008, 21:04 »

Du skriver godt, og meget!
Men du skal altså lige sætte en hvid ramme omkring billederne Wink
Det ville hjælpe en hel del.
Logged


Arsenal Football Club


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri
« Svar #25: 13 Aug 2008, 21:07 »

Du skriver godt, og meget!
Men du skal altså lige sætte en hvid ramme omkring billederne Wink
Det ville hjælpe en hel del.
Mange mange tak NicholasFelipe og ved godt det villle være pænere med en ramme, men er desværre virkelig dårlig til sådan noget
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri
« Svar #26: 13 Aug 2008, 21:09 »

Har du Windows? Smiley
Logged


Arsenal Football Club


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri
« Svar #27: 13 Aug 2008, 21:10 »

Eller skal jeg ikke bare lave to billeder med samme størrelse? Smiley
Med Zlatan og Mourinho..
Logged


Arsenal Football Club


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri
« Svar #28: 13 Aug 2008, 21:11 »

Eller skal jeg ikke bare lave to billeder med samme størrelse? Smiley
Med Zlatan og Mourinho..
ja jeg har Windows, men du må godt lave nogle billeder Smiley så er du bare flink
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nerazzurri
« Svar #29: 13 Aug 2008, 21:13 »

-Det er jeg alligevel (Hævet Øjenbryn), ej jeg skal nok lave dem. Wink
Logged


Arsenal Football Club


Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010