home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1001 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  # 9 - Kravet er trofæer (Sæson færdigspillet)
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: # 9 - Kravet er trofæer (Sæson færdigspillet)  (Læst 14794 gange)
Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
# 9 - Kravet er trofæer (Sæson færdigspillet)
« : 10 Aug 2008, 17:13 »




Avram Grant har ikke levet op til Roman Abramovic's krav,- nemlig en masse trofæer, som han brænder så meget for. Efter en sæson, hvor man måtte se sig slået af Sir Alex Ferguson's tropper fra Manchester. Først skulle man helt hen til sidste spillerunde, hvor Chelsea måtte se sig slået på stregen i kampen om mesterskabet. Dernæst førte Grant, Chelsea til historiens første Champions League finale, hvilket er et stort skridt i den rigtige retning. Grant's Chelsea tabte også til Manchester United efter at være kommet ud i straffesparkskonkur rence, holdets store stjerne, John Terry missede det afgørende spark. Dermed måtte Chelsea tage sig til takke med to 2. pladser efter Manchester United,- hvilket ikke faldt i god jord hos Roman Abramovic.


Avran Grant fik den ventede fyreseddel, ifølge kilder tæt på klubben skulle Michael Laudrup, Carlo Ancelotti, Martin O'Neill være inde i billedet som den nye manager for Chelsea FC. Seneste kilder har fundet frem til, at en anden manager,- dog mindre kendt dansk manager skulle være på tale i klubben.

« Seneste Redigering: 14 Aug 2008, 22:00 af Elne » Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kravet er trofæer
« Svar #1: 10 Aug 2008, 17:13 »



PRESSEMEDDELSE 07-07-07



Ny træner skulle findes efter, at Avran Grant blev fyret efter to skuffende 2. pladser, hvilket ikke var godt nok for den mange millionære Roman Abramovic. Direktør Peter Kenyon havde både haft Michael Laudrup og Carlo Ancelotti til jobsamtale om det ledige sæde i Chelsea FC, men i begge tilfælde mundede det ikke i en kontrakt. Peter Kenyon var på udkig efter en ung mand med masser af potentiale og det så han i KBs ungdomstræner, Martin Elnegaard. Peter fik kontakt med mig efter at Chelsea havde spillet en træningskamp mod FC København på dansk grund.


Peter og jeg luftede begge vores meninger omkring Chelsea holdet, og hvad det indebar at være Chelsea's mand på posten. Efter nogle adskillige timer, spurgte Peter mig om jeg ikke havde lyst til at mødes i London om et par dage til en snak omkring fremtiden. Det kunne jeg ikke modstå, så jeg sagde ja med det samme.


Ny træner fundet for Chelsea FC




På det efterfølgende pressemøde blev jeg mødt af mange journalister der ville vide, hvordan jeg, en ukendt dansk manager kunne havne i sådan en stor klub som Chelsea FC.


Pedro Sanchez, journalist fra BBC:

Hvordan har du det med, at du sidder her og skal til at træne ét af verdens største klubber og så med så meget pres på dine skuldre?

- Efter nogle samtaler med direktøren (Peter Kenyon, red.) vidste jeg bare at det var lige mig. Han søgte en ung mand, som havde et vis potentiale og der faldt valget bare på mig. Det er stort, navne som Carlo Ancelotti har været oppe og vende som ny manager for klubben,- det er vildt stort. Jeg ved, hvad klubben står for, hvad Roman (formanden, red.) forventer af vores samarbejde, og jeg går professionelt ind til det.


Andreas Künter, journalist fra Ekstra Bladet:

Hvor stærkt ser du holdet pt.? Skal der forstærkninger til efter de to 2. pladser?

- Jeg synes at vi har en god stærk trup, men den er lidt smal, så jeg kigger lidt på transfermarkedet, og så må vi ta' den til den tid. Vi har fået Deco, Bosingwa og det er da klart nogle gode investeringer i vores jagt på titler.




Efter en lille halv times pressemøde skulle jeg nu ud og snakke med spillerne på træningsbanen.



Facts om Chelsea's nye manager:



Navn: Martin Elnegaard
Alder: 31 år
Født: Svendborg
Familie: Hustru, Anja og 2 sønner, Noah og Niklas.
Fremtid: Chelsea's manager i 2 år.


« Seneste Redigering: 13 Aug 2008, 22:55 af Elne » Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kravet er trofæer
« Svar #2: 10 Aug 2008, 17:54 »

Dette er min første blog, modtager gerne ris og ros.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kravet er trofæer
« Svar #3: 10 Aug 2008, 18:01 »

For det første er dit topbanner utrolig sammenpræsset, og ikke særlig kønt at se på.
For det andet er dit topbanner, hjemmeværnsfarvet, og det er ikke Chelseas farver.
Logged


Arsenal Football Club


Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kravet er trofæer
« Svar #4: 10 Aug 2008, 18:09 »

For det første er dit topbanner utrolig sammenpræsset, og ikke særlig kønt at se på.
For det andet er dit topbanner, hjemmeværnsfarvet, og det er ikke Chelseas farver.


Hjemmeværnsfarvet? Det er deres udebanetrøjer.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kravet er trofæer
« Svar #5: 10 Aug 2008, 18:12 »


Hjemmeværnsfarvet? Det er deres udebanetrøjer.
Det er stadig hjemmeværnsfarvet.
Hvorfor har du også deres udebanetrøje som topbanner?
Logged


Arsenal Football Club


Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kravet er trofæer
« Svar #6: 10 Aug 2008, 18:13 »

Det er stadig hjemmeværnsfarvet.
Hvorfor har du også deres udebanetrøje som topbanner?

Er der noget galt i det? Det er dog stadig Chelsea der er tale om?
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kravet er trofæer
« Svar #7: 10 Aug 2008, 18:16 »

Er der noget galt i det? Det er dog stadig Chelsea der er tale om?
Farven - hjemmeværnsfarvet - har intet med Chelsea at gøre, og derfor forstår jeg det ikke?
Logged


Arsenal Football Club


Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kravet er trofæer
« Svar #8: 10 Aug 2008, 18:18 »

Farven - hjemmeværnsfarvet - har intet med Chelsea at gøre, og derfor forstår jeg det ikke?


Det er da ikke mig der laver deres trøjer og bestemmer farven Smiley
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kravet er trofæer
« Svar #9: 10 Aug 2008, 18:20 »


Det er da ikke mig der laver deres trøjer og bestemmer farven Smiley

Du skal ikke lave et banner med en farve som har intet/nada/nothing med Chelsea at gøre!
Logged


Arsenal Football Club


Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kravet er trofæer
« Svar #10: 10 Aug 2008, 18:29 »

Farven - hjemmeværnsfarvet - har intet med Chelsea at gøre, og derfor forstår jeg det ikke?

Det har da noget med Chelsea at gøre :S Det er deres trøje??
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kravet er trofæer
« Svar #11: 10 Aug 2008, 18:31 »

Det har da noget med Chelsea at gøre :S Det er deres trøje??
Blå er Chelseas farve - medmindre en gal pengemand kommer og vil lave logoet om. Cool - og det vil det altid være.
Det er vel naturligt at lave et banner med deres farver, frem for en udebanetrøjes farver?

Forstår I?
Logged


Arsenal Football Club


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kravet er trofæer
« Svar #12: 10 Aug 2008, 18:34 »

Spænende valg, selvom jeg ikke er vild med klubben. Håber at du vil satse på ungdommer efter 2-3 år (hvis ikke nu), da de råder masser af gode talenter. Smiley

Du skal ikke lave et banner med en farve som har intet/nada/nothing med Chelsea at gøre!

Det har noget med Chelsea at gøre, selvom valget af banneret imo ikke er det bedste.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kravet er trofæer
« Svar #13: 10 Aug 2008, 18:36 »

Spænende valg, selvom jeg ikke er vild med klubben. Håber at du vil satse på ungdommer efter 2-3 år (hvis ikke nu), da de råder masser af gode talenter. Smiley

Det har noget med Chelsea at gøre, selvom valget af banneret imo ikke er det bedste.
Jeg siger det igen: Det er naturligt at vælge farven som er klubbens officielle farve - den som er på logoet, på hjemmebanetrøjen osv.
Logged


Arsenal Football Club


Ben92
Gæst
 
Sv: Kravet er trofæer
« Svar #14: 10 Aug 2008, 18:37 »

Blå er Chelseas farve - medmindre en gal pengemand kommer og vil lave logoet om. Cool - og det vil det altid være.
Det er vel naturligt at lave et banner med deres farver, frem for en udebanetrøjes farver?

Forstår I?
Jeg forstår dig godt. Det vil være mere logisk at lave topbanneret i blå, da klubbens farve er blå. Det er jo også derfor de bliver kaldt "The blues". Cool
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010