home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 732 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Christian Poulsen
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Christian Poulsen  (Læst 2492 gange)
Heavil
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Christian Poulsen
« : 16 Apr 2006, 13:26 »

Hey folk.. Smiley

Hvordan kan i dog seriøst tro på, at Christian Poulsen ender i Milan?

1. Holdet hader ham..
2. Træneren vil ikke bruge ham..
3. Vi fans hader ham..
4. Hovedparten af de italienske fodboldinteressered e hader ham..

Det passer ikke rigtig sammen.. Smiley
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #1: 16 Apr 2006, 13:38 »

Jeg har, som flertallet, stemt, at han bliver i Schalke 04, men jeg synes, det er meget åbent. Den eneste jeg synes, kan afskrives, er, at han tager til Danmark :-)
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #2: 16 Apr 2006, 13:44 »

Hey folk.. Smiley

Hvordan kan i dog seriøst tro på, at Christian Poulsen ender i Milan?

1. Holdet hader ham..
2. Træneren vil ikke bruge ham..
3. Vi fans hader ham..
4. Hovedparten af de italienske fodboldinteressered e hader ham..

Det passer ikke rigtig sammen.. Smiley

Kan heller ikke lige se ham og Gatuso på den samme midtbane. De vil skændes noget indbyrdes.
Men man skal aldrig sige aldrig i fodbold. Vil nok give United ret i at Danmark bliver det ikke. Og det er han da også alt for god til.
Personligt kan jeg heller ikke lide ham og håber heller ikke han ender i AC Milan. Syntes han er en svin på en fodboldbane og går ikke af vejen for at sparke en modstander ned for at forhindre ham i at nå bolden.
Logged


meany
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #3: 16 Apr 2006, 13:49 »

stemt selv på at han blive s04 men kan nu godt e ham i italien da hans stil passer godt til den type bold og vil nu ikke mene at han er et svin da han tager og giver med en god hånd som man siger... i modsæting til f.eks totti som godt kan lave noget lort mod andre men ikke acceptere at det bliver lavet mod ham selv... og sådan er fodbold  nu tildags desvære men ville bedre med engelsk tror jeg
Logged

Heavil
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #4: 16 Apr 2006, 15:13 »

stemt selv på at han blive s04 men kan nu godt e ham i italien da hans stil passer godt til den type bold og vil nu ikke mene at han er et svin da han tager og giver med en god hånd som man siger... i modsæting til f.eks totti som godt kan lave noget lort mod andre men ikke acceptere at det bliver lavet mod ham selv... og sådan er fodbold  nu tildags desvære men ville bedre med engelsk tror jeg

Hans stil passer ikke ind i Italien.. Han vil sidde i straffeboksen konstant.. Hans tacklinger er for hårde, og han rammer manden for ofte..

Desuden kan italienerne jo som sagt ikke li ham, så det vil aldrig gå godt...


Jeg har meget Milan mistænkt for at ville have ham, bare for at holde ham væk fra fodbolden..
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #5: 16 Apr 2006, 15:19 »

Kunne være fedt og se ham for en af de støre engelske klubber, måske Manchester United? man ved jo aldrig.
Det kan jo også tænkes at Bayern nupper ham.
« Seneste Redigering: 16 Apr 2006, 15:21 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

meany
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #6: 16 Apr 2006, 15:24 »

[
Hans stil passer ikke ind i Italien.. Han vil sidde i straffeboksen konstant.. Hans tacklinger er for hårde, og han rammer manden for ofte..

Desuden kan italienerne jo som sagt ikke li ham, så det vil aldrig gå godt...


Jeg har meget Milan mistænkt for at ville have ham, bare for at holde ham væk fra fodbolden..
]

der vil jeg så påstå at det er en stil som især italiansk denfensive midtbanespillere ha kørt meget med... men tror nu at hvis de henter ham t de vil bruge ham... og italiansk fodbold er nu en af de hårdere ligaer... desunden er det o milan som har en jaap stam som er meget af den sammen type(voldsom) som c.p.

tror ikke på at han rykker til nogen anden tysk klub
Logged

Smith
Gæst
 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #7: 16 Apr 2006, 16:12 »

Christian er alt for "voldsom" til italiensk fodbold og for den sags skyld også spansk. Han er en hård hun men han er ikke en som sparker en modstander ned! Han ville passe fremragene ind i engelsk fodbold. Thomas Gravesne minder meget om ham, han skal også spille i england. Det er derfor de 2 spiller på det danske landshold nogle hård hunde.

EDIT: Jeg kom til at sige han kom til Milan i afstemmningen og det tror jeg også han gør men han spiller ikke til at spille og ikke særlig godt så.
Logged

Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #8: 16 Apr 2006, 16:43 »

Hey folk.. Smiley

Hvordan kan i dog seriøst tro på, at Christian Poulsen ender i Milan?

1. Holdet hader ham..
2. Træneren vil ikke bruge ham..
3. Vi fans hader ham..
4. Hovedparten af de italienske fodboldinteressered e hader ham..

Det passer ikke rigtig sammen.. Smiley

Hvorfor hader du ham? Pga. at han spillede for godt mod AC Milan?
Logged


MeeLo
Gæst
 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #9: 16 Apr 2006, 16:47 »

Jeg holder da med AC Milan, men kan vældig godt lide Christian Poulsen. - Jeg håber da også at han ender i Milan, selvom chancen er forholdsvis lille. Rygterne siger jo, at Gattuso skal til United, og hvis holdet derefter fik Poulsen på fri transfer ville det give en god fortjeneste.
Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #10: 16 Apr 2006, 16:47 »

Christian er alt for "voldsom" til italiensk fodbold og for den sags skyld også spansk. Han er en hård hun men han er ikke en som sparker en modstander ned! Han ville passe fremragene ind i engelsk fodbold. Thomas Gravesne minder meget om ham, han skal også spille i england. Det er derfor de 2 spiller på det danske landshold nogle hård hunde.

EDIT: Jeg kom til at sige han kom til Milan i afstemmningen og det tror jeg også han gør men han spiller ikke til at spille og ikke særlig godt så.

Hvis du mener at Poulsen er for hård til italiensk fodbold har du da vist ikke set Gattuso spille. - Der er en grund til at hans øgenavn er 'Næsehornet'
Logged

Smith
Gæst
 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #11: 16 Apr 2006, 16:53 »

Hvis du mener at Poulsen er for hård til italiensk fodbold har du da vist ikke set Gattuso spille. - Der er en grund til at hans øgenavn er 'Næsehornet'

Ja kom nu også til at tænke på det Ubeslutsom Men han får jo også mange gule kort. Men jeg tror bare ikke han ville passe ind.
Logged

meany
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #12: 16 Apr 2006, 17:12 »

tja men der må jo osse være en grund til han stort set aldrig er ude af s04s startopstilling, og det er at han faktisk ikke trækker så mange gule kort, som man skulle tro... men sagde man ikke osse det sammen om graversen da han var i hsv? og i italien er den denfensive midtbane sammen med forsvaret jo næsten det vigtigste?
Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #13: 16 Apr 2006, 17:15 »

tja men der må jo osse være en grund til han stort set aldrig er ude af s04s startopstilling, og det er at han faktisk ikke trækker så mange gule kort, som man skulle tro... men sagde man ikke osse det sammen om graversen da han var i hsv? og i italien er den denfensive midtbane sammen med forsvaret jo næsten det vigtigste?

Jo bortset fra at Graversen spiller i Spanien og ikke i Italien! Smiley
Logged

meany
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Christian Poulsen
« Svar #14: 16 Apr 2006, 17:19 »

hehe sandt sandt men det jeg mener er at da han spillede i tysk fodbold var vi her i dk osse ude efter ham og det vi jo ikke rigtigt mere.... (fordi han ikke får spilletid hehe) og jeg tror på at cp. kunne klare sig dernede
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010