home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 503 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Blogguide
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Blogguide  (Læst 44652 gange)
vondracek
Gæst
 
Sv: Blogguide
« Svar #15: 10 Aug 2008, 13:40 »

Fantastisk guide, Cesc.

Dog skriver du, at folk ofte oplever at man har set en god fodboldkamp i fjernsynet, og finder ud af, at man skal prøve et spil med det vindende hold, hvor det dernæst går stille og roligt ned ad bakken, og til sidst er lysten lig med nul. Dette vil jeg kalde for en smagssag, da det er meget forskelligt fra person til person. Nogle er meget kræsne, andre er ikke. Jeg tror, at det er sådan du føler, når du opretter et nyt save med det vindende hold. For jeg kan da fortælle, at jeg oprettede mit Valencia save efter David Villa & Co. vandt i deres første EM kamp. Det er - indtil videre - blevet til fire sæsoner og lysten til dette save er der stadig.

Ellers så er det en rigtig lækker guide, som kan være meget brugbar, hvis man er ny i blogsektionen.
« Seneste Redigering: 10 Aug 2008, 13:44 af vondracek » Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Blogguide
« Svar #16: 10 Aug 2008, 13:42 »

Louis: Dvs. at du har alle koderne i Word?

Det vil det, ja.

Hvis du har svært ved at huske alle koderne, så lav din første update på FMF's, så du lige kan få styr på alle koderne. Herefter skal du bare kopiere din update ind i et Word-dokument (har jeg gjort), gemme det, og tage det op igen når du vil skrive din næste update.

Så kan du i princippet bare "genbruge" koderne(selvfølgelig ændre billedlinkene til eventuelle billeder), og det er da også nemmere end at skulle til at skrive dem alle igen.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogguide
« Svar #17: 10 Aug 2008, 13:45 »

Rigtig mange tak Louis..

Jeg går i sving - NU! Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


dasmessi
Gæst
 
Sv: Blogguide
« Svar #18: 10 Aug 2008, 15:51 »

Fremragende guide, Cesc. Du kommer ind på det helt rigtige og det man skal bruge i sine blogs. Dette er en jeg helt klart vil bruge Cesc. Flot arbejde!
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogguide
« Svar #19: 10 Aug 2008, 18:55 »

Mange tak, det er fedt at have jer til at hjælpe! Thumbs Up

Inferno: Er det det samme når man skal have tekst underbillerne, som er placeret i højre side?

Louis: Dvs. at du har alle koderne i Word?

Smiley

Ja det skulle jeg mene, jeg har dog aldrig eksperimenteret med tekst under billederne. Men hvis den ikke er centreret under billedet, kan du bruge denne kode:
Kode:
[float=right][img ]BILLEDE[/img]
([center])TEKST([/center])[/float]

Hvor der er parenteser må du prøve dig frem, og finde ud af om den specifikke kode skal være der (:
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Blogguide
« Svar #20: 10 Aug 2008, 21:12 »

Guiden er selvfølgelig kun ment som inspiration, og giver et samtidig et billede af hvordan en rutineret blogger har det med blogs. Det er klart at det er op til én selv, hvordan man vil konstruere sin blog. Cesc gør rede for sine egne oplevelser (hvilket han i øvrigt også skriver), og det er klart at man har ret til at lave sin blog som man har lyst. Denne guide er til for at give inspiration og en god start til de nye bloggere som kommer til siden. Beklager hvis nogen har ment at dette ikke fremgik tydeligt nok af guiden...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blogguide
« Svar #21: 10 Aug 2008, 21:21 »

Rigtig, rigtig flot Guide Cesc.
Er stor fan af dine blog's. Og dejligt du giver dine erfaringer videre.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Blogguide
« Svar #22: 12 Aug 2008, 21:56 »

Utrolig god guide. Elsker dine blogs og det er næsten de eneste jeg læser.

Men tror nu alligevel aldrig jeg får lavet en blog.
Kan bare ikke finde ud af at lave opsætning og grafik.  Forlegen
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Blogguide
« Svar #23: 12 Aug 2008, 22:00 »

Vi har en guide under guidesektionen som beskriver hvordan du indsætter billeder på forummet - Det er det eneste du behøver at lære Wink Jeg havde selv en meget succesfuld blog, der faktisk blev kåret til årets blog, og jeg har aldrig lavet/haft et gram grafik ud over SS
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogguide
« Svar #24: 12 Aug 2008, 22:08 »

Det er altså også noget tid siden efterhånden Hawk. Tror ikke den ville have en chance nu, da mange sætter mere pris på den grafiske opsætning end på det skriftlige
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: Blogguide
« Svar #25: 12 Aug 2008, 22:10 »

Vi har en guide under guidesektionen som beskriver hvordan du indsætter billeder på forummet - Det er det eneste du behøver at lære Wink Jeg havde selv en meget succesfuld blog, der faktisk blev kåret til årets blog, og jeg har aldrig lavet/haft et gram grafik ud over SS

Da du fik den titel, var vi i år 1934. Dengang vidste folk ikke at man kunne have grafik i sin blog.

 Wink
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogguide
« Svar #26: 23 Aug 2008, 20:05 »

Det vigtigste er stadigvæk, at der IKKE må være en lille stavefejl i jeres blogs.. det er KRÆFTEDME sløset. Kan godt gå med til, at der er få grammatiske fejl, som "han to hans værktøj og gik igang" eller "De gik sammen i sports hallen
Logged

Thaurat al Shabab

Niko
Gæst
 
Sv: Blogguide
« Svar #27: 23 Aug 2008, 20:15 »

Det vigtigste er stadigvæk, at der IKKE må være en lille stavefejl i jeres blogs.. det er KRÆFTEDME sløset. Kan godt gå med til, at der er få grammatiske fejl, som "han to hans værktøj og gik igang" eller "De gik sammen i sports hallen

Stavefejl var sløset? Tjek lige dit indlæg..
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Blogguide
« Svar #28: 23 Aug 2008, 20:18 »

Det vigtigste er stadigvæk, at der IKKE må være en lille stavefejl i jeres blogs.. det er KRÆFTEDME sløset. Kan godt gå med til, at der er få grammatiske fejl, som "han to hans værktøj og gik igang" eller "De gik sammen i sports hallen

Måske du skulle overveje at læse dit eget indlæg igennem først. Jeg kan godt se din dybere mening, men jeg er ikke enig. Der kan altid snige sig en fejl ind, og at det på den måde kan gøre en blog dårlig er jeg overhovedet ikke enig i. Jeg kan heller ikke se hvorfor grammatiske fejl skulle være så meget bedre end andre normale fejl.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogguide
« Svar #29: 24 Aug 2008, 12:23 »

ehmm, hvad stavefejl ser du i mit indlæg?
Logged

Thaurat al Shabab

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010