home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 741 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Defensiv Midtbane
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Defensiv Midtbane  (Læst 1208 gange)
Claubk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Defensiv Midtbane
« : 10 Aug 2008, 11:57 »

Jeg spiller en 4-4-2 diamant og har lidt problemer med at få min DM til at spille over 7. Har Veloso og Hargreaves og begge ligger til omkring 6.60. Nogen ideer til indstillingerne for DM, lige nu har DM en defensiv indstilling, lidt kreativ, ingen løb frem, blandet løb med bold, lukke ned på egen bane og ofte stikninger frem i dyben.

Nogen forslag eller nogen der har god succes og vil af med deres settings?
Logged

Anfield
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Defensiv Midtbane
« Svar #1: 10 Aug 2008, 12:10 »

De scorer aldrig høje karakterer de Dm'er.
Sådan er FM bare Smiley
Logged

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Claubk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Defensiv Midtbane
« Svar #2: 10 Aug 2008, 12:27 »

Ja ok, nu har jeg spillet Fm siden det udkom, og har aldrig haft problemer før. Men er lige startet på 08, så kunne jo være det var en 08 ting, men at sige aldrig er noget pjat.
Logged

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Defensiv Midtbane
« Svar #3: 10 Aug 2008, 19:07 »

Det er der jo ikke rigtig noget at gøre ved Smiley

Du kunne evt. bruge dem på MC, og sætte pile ned til DM - om det skulle hjælpe ved jeg ikke.
Men det ville samtidig også ændre i dit spil, idét der er forskel på DM og MC med pile ned.
Logged

zadix
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Defensiv Midtbane
« Svar #4: 11 Aug 2008, 13:08 »

JEg synes generelt at lave "karakterer" til de defensive spillere har været et problem i fm 08, spillerne får som oftest kun en karakter over 7, hvis de scorer eller lægger op til et mål, derfor er det nsæten ikke muligt for de fleste forsvarspillere og defensive midtbanespillere at få et gennemsnit på over 7....
Logged

S-PEDERSEN
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Defensiv Midtbane
« Svar #5: 01 Sep 2008, 22:19 »

Er du man utd?
Logged

Jimmi.Pop
Gæst
 
Sv: Defensiv Midtbane
« Svar #6: 01 Sep 2008, 22:40 »

Prøv at giv ham FM's egen DM indstillinger fra drop-ned-menuen.
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Defensiv Midtbane
« Svar #7: 01 Sep 2008, 23:52 »

Først og fremmest skal du sørge for, han står rigtigt på banen. Hvis han står på den defensive midtbaneposition og samtidig har defensiv i mentalitet, så kommer han til at fungere som en ekstra mand i det defensive, der kommer til at stå et stykke fra resten af midtbanen.

Det gør det svært at spille flydende midtbanespil, da holdet meget let bliver delt op i en offensiv og en defensiv kæde, der ikke hænger rigtig sammen. Dette kan være godt i nogle former for fodbold, men det kan være svært at bygge organiserede angreb op, da man mangler bindeleddet mellem det offensive og defensive.

Derfor kan det ofte være en fordel at give ham en mentalitet på ca 10. Hold hele tiden øje med ham i kampene og sørg for at han hverken er for offensiv eller defensiv.

Hvis du får ham med i det offensive spil vil han højst sandsynligt også få højere karaktere.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Defensiv Midtbane
« Svar #8: 02 Sep 2008, 00:41 »

Miguel Veloso gør det fremragende for mig i Arsenal 2012!
Sikre afleveringer, bryder spillet og kan ofte få '8' i karaktér. Skal nok poste indstillingerne imorgen..
Wink
Logged


Arsenal Football Club


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010