home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:53:11 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23451
  2 Brugere, 773 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Striwerne fra Fyn
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Striwerne fra Fyn  (Læst 22269 gange)
stimo92
Gæst

Sv: Striwerne fra Fyn
« Svar #60: 12 Aug 2008, 15:56 »

En skrækkelig periode for os. Vi har tabt point til topholdene AaB og Esbjerg. Samtidig har vi haft dumme pointtab mod SønderjyskE og AGF. Vi kan så vidt begynde at skyde en hvid pil efter guldet i år, da FCK simpelthen har for stort et forspring ned til os. Vi kan dog stadig nå at komme i top3, men det kræver at præstationerne bliver betydeligt bedre end de er nu. Vi mister simpelthen for mange point til topholdene, men vinder heller ikke over bundholdene. Det skal der laves om på.

Specielt den første kamp efter vinterpausen var en skuffelse uden lige. Vi tog til Århus med forventningerne om en sejr mod et AGF hold som ligger midt i tabellen. Vi fik en fatal start, og efter bare 20 minutter var vi bagud 2-0. Vi kom dog godt igen, men et straffespark, og chancen for at kunne udligne glippede, og AGF vandt noget ufortjent 4-1. OB's mål scoret af: Esben Hansen.

En mere positiv historie, er sket i kampen mod FC Midtjylland. Vi var under pres i hele kampen, men trods at have været nede 0-2, kommer vi tilbage i kampen, og vinder en vigtig sejr. OB's mål scoret af: Björn Runström x2, Chris Sørensen og Djiby Fall.

Energi Nord Arena er frygtet af enhver SAS-Liga klub. Det blev også en svær kamp for os, og det endte med en fortjent AaB sejr. OB's mål scoret af: Esben Hansen og Björn Runström.

Esbjerg skulle besejres på hjemmebane. De lå før kampen lige over os, og hvis vi vandt kampen, var vi rykket over dem. Men Torvaldsson fra Esbjerg mente ikke vi skulle have en sejr, og scorede et hattrick imod os. Endnu et skidt pointtab for os, og vi er ved at ryge af i toppen. OB's mål scoret af: Børre Steenslid, Johan Absalonsen og Djiby Fall.

Alt andet end en sejr over Vejle ville være en kæmpe skuffelse. Vejle kæmper mod nedrykning, og vi burde have niveauet til at slå dem. Det blev også til en sejr, men en meget usikker en af slagsen. Med omkring fem minutter igen står der stadig 1-1, men Djiby kan score sit andet mål i kampen, og sikre os alle tre point. OB's mål scoret af: Djiby Fall x2.

Endnu en kamp hvor alt andet end en sejr ville være skuffende. Det blev en utrolig kedelig kamp, uden et eneste mål. Et meget skidt pointtab for os, og vi er nu seks point efter AaB på andenpladsen.

« Seneste Redigering: 12 Aug 2008, 16:02 af stimo92 » Logged

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #61: 12 Aug 2008, 16:00 »

Vi har tabt point til topholdene FC Midtjylland, AaB og Esbjerg.

God Update, dårlige resultater. Men du vandt da til FC Midtjylland?

dasmessi
Gæst

« Svar #62: 12 Aug 2008, 16:01 »

Du vandt da over FCM???
EDIT: Slowhand!  Sur

stimo92
Gæst

« Svar #63: 12 Aug 2008, 16:01 »

God Update, dårlige resultater. Men du vandt da til FC Midtjylland?
jaa det halter lidt med resultaterne, men håber jeg kan få lavet om på i de sidste kampe der er tilbage  ticked off

stimo92
Gæst

« Svar #64: 12 Aug 2008, 16:02 »

Du vandt da over FCM???
EDIT: Slowhand!  Sur
ups det var en fejl, det er rettet  crazy

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #65: 12 Aug 2008, 16:04 »

Jeg fatter bare ikke hvorfor Esbjerg næsten altid er et tophold når man spiller med et andet hold :S? I min nyværende karriere med OB kæmper jeg med dem om Esbjerg og i Il Infierne del Norte (sherrifen87)s blog kæmper han også med Esbjerg. Sygt nok alligevel?

stimo92
Gæst

« Svar #66: 12 Aug 2008, 16:05 »

Jeg fatter bare ikke hvorfor Esbjerg næsten altid er et tophold når man spiller med et andet hold :S? I min nyværende karriere med OB kæmper jeg med dem om Esbjerg og i Il Infierne del Norte (sherrifen87)s blog kæmper han også med Esbjerg. Sygt nok alligevel?
ja og specielt ham torvalsson er mega urealistisk sindsyg.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #67: 12 Aug 2008, 16:13 »

Hver gang jeg starter et game med en klub i sasligaen, gør jeg hans stats dårligere. Han er ikk sjov.
Det er altid ham, som sænker mig. Hver gang jeg har købt ham, gider han ikk score mere.

Thaurat al Shabab

AdamK
Lilleputspiller
*

« Svar #68: 12 Aug 2008, 21:26 »

Hver gang jeg starter et game med en klub i sasligaen, gør jeg hans stats dårligere. Han er ikk sjov.
Det er altid ham, som sænker mig. Hver gang jeg har købt ham, gider han ikk score mere.

Hvor ækelt.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #69: 13 Aug 2008, 15:16 »

Hvor ækelt
EfB fan? funny.

@stimo92

Hvornår får vi en update Smiley?

andersvilster
Gæst

« Svar #70: 13 Aug 2008, 16:14 »

ja, vi vil have en update Peace

stimo92
Gæst

« Svar #71: 13 Aug 2008, 16:41 »

ja, vi vil have en update Peace
tror desværre først det kan blive imorgen, da jeg skal ud og støtte de rød-hvide i aften.

andersvilster
Gæst

« Svar #72: 13 Aug 2008, 18:18 »

okay, jeg venter

stimo92
Gæst

« Svar #73: 13 Aug 2008, 18:20 »

okay, jeg venter
bare i orden  crazy

AdamK
Lilleputspiller
*

« Svar #74: 13 Aug 2008, 18:43 »

EfB fan? funny.

@stimo92

Hvornår får vi en update Smiley?
Ja, også det Peace Men synes bare generelt ikk man skal ændre en spillers stat, bare fordi han er for god. Spilleren er jo en del af spillet.  crazy

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010