home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:53:11 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23451
  2 Brugere, 806 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Striwerne fra Fyn
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Striwerne fra Fyn  (Læst 22281 gange)
stimo92
Gæst

Sv: Striwerne fra Fyn
« Svar #45: 11 Aug 2008, 15:58 »

Hvornår får vi en update Wink?
regner stærkt med en i løbet af aftenen  Djævel

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #46: 11 Aug 2008, 16:01 »

Det var da "stærkt" Opstemt.

stimo92
Gæst

« Svar #47: 11 Aug 2008, 16:10 »

Det var da "stærkt" Opstemt.
hvad mener du med det crazy?

stimo92
Gæst

« Svar #48: 11 Aug 2008, 18:56 »

Vi har på det seneste haft det utroligt svært. Vores spil har ikke hængt sammen, og vi har ikke scoret på vores store chancer. Der har også resulteret i et pokal exit, og i tabellen er det også gået nedad for os. Men efter sejren over Brøndby, er det som om hele holdet er vågnet op, og fået meget bedre selvtillid. Vi kan gå til vinterpause med oprejst pande, da vi har spillet tre kampe i træk, uden nederlag.

Det har i den seneste tid, været en fornøjelse at se Djiby og Björn i angrebet, de har scoret i ti mål ud af 15 mulige. Johan Absalonsen har også spillet på et højt niveau, trods de mange pointtab.

Trods en noget skuffende femte plads i ligaen, og et tidligt exit i pokalturneringen, synes jeg det har været en god sæson hidtil. En femte plads er måske ikke tilfredsstillende, men der er sølle seks point til førstepladsen, som FCK overvintrer på. Det tidlige exit i pokalturneringen var en smule skuffende. Men vores lodtrækning kunne næsten heller ikke have været værre. FC Midtjylland på SAS-Arena, kunne næsten ikke være en mere skræmmende modstander for os.

Nu åbner transfervinduet snart igen, og jeg kan ikke afvise at vi henter en enkelt eller to. Specielt vores angreb er meget smalt, for hvis enten Djiby eller Björn
bliver skadet, så skal Radonjic ind og spille, og han har ikke klassen til SAS-Ligaen. En angriber, og måske en højrefløj, men hvem det bliver kan jeg ikke udtale mig om endnu, da der er meget der skal forberedes.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #49: 11 Aug 2008, 19:31 »

God update! Vi vil ha' mer'!

stimo92
Gæst

« Svar #50: 11 Aug 2008, 20:06 »

God update! Vi vil ha' mer'!
jo tak. men tror ikke jeg kan nå mere idag, men vil da forsøge  Thumbs Up

dasmessi
Gæst

« Svar #51: 11 Aug 2008, 21:17 »

Kanon update. Bliv endelig ved.  Smiley

stimo92
Gæst

« Svar #52: 11 Aug 2008, 21:22 »

Kanon update. Bliv endelig ved.  Smiley
mange tak  crazy

stimo92
Gæst

« Svar #53: 11 Aug 2008, 22:43 »

Ind <<
(Ingen)

Ud >>
(Ingen)

En vinterpause der er gået meget stille og roligt. Der er ikke kommet nogen transfers fra vores vedkommende. Grunden til dette, er nok at vores økonomi ikke i øjeblikket er til at hente en ny spiller. Alle vores skadede spillere er kommet tilbage, og træner igen på fuld tid. Vi har her i pausen spillet to venskabskampe, begge på udebane.

Den første kamp, var mod Kolding FC. En kamp hvor størstedelen af spillerne var reserver. Et skuffende nederlag blev en realitet, da Jesper Christiansen scorede kampens enlige mål.

Turen til Sverige var kort. Göteborg var næste stop for os. En forholdsvis målrig affære, og vi kunne tage til takke med en 2-2. Et fint resultat når man tænker på at meget af holdet bestod af reserver. Radonjic, og indskiftede Steenslid svar målscorerne for os.

dasmessi
Gæst

« Svar #54: 11 Aug 2008, 22:45 »

God update, stimo. KIU

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #55: 11 Aug 2008, 22:50 »

Jeg er VILD med din grafik og din opstilling Opstemt

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

stimo92
Gæst

« Svar #56: 11 Aug 2008, 22:52 »

jo tak begge to, men kunne i måske skrive lidt mere Smiley?

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #57: 11 Aug 2008, 23:09 »

Ved ikke hvad mere jeg skulle sige  Wink

Jeg syns topbanneret med de runde kanter og de tofarvede rammer er flot, logoet på begge sider af teksten er flot, dine korte updates gør det læsevenligt   Opstemt Jeg kan heller ikke sætte en finger på det skriftlige..

Personligt kunne jeg måske godt tænke mig en meget kort gennemgang af hver enkelt kamp - målscorere, bookings og MoM.. Ellers fortsæt i samme stil!!

Lidt bedre resultater kunne måske også ønskes  Peace Haha.. Men det er jo noget helt andet..

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #58: 12 Aug 2008, 08:39 »

Desværre taber du til topholdene, hvilket sætter dig under pres i alle kampene mod småholdene. Men vinder du nu alle dem, som det ser ud til, så har du også råd til at smide point mod de store. Din nye opstilling synes jeg er super flot og en stor fremgang siden sidst. KIU

stimo92
Gæst

« Svar #59: 12 Aug 2008, 10:24 »

Desværre taber du til topholdene, hvilket sætter dig under pres i alle kampene mod småholdene. Men vinder du nu alle dem, som det ser ud til, så har du også råd til at smide point mod de store. Din nye opstilling synes jeg er super flot og en stor fremgang siden sidst. KIU
jo tak søren. ja det har knebet lidt med resultaterne mod et par af topholdene, men vandt trådsalt over BIF Peace

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010