home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:10:19 igmpiindia test Global Standards in He...
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23451
  0 Brugere, 785 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Striwerne fra Fyn
0 Brugere og 48 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Striwerne fra Fyn  (Læst 22249 gange)
stimo92
Gæst

Sv: Kings of the Stripes
« Svar #15: 08 Aug 2008, 11:14 »

okay jamen det må i selvfølgelig undskylde, havde jeg ikke lige tænkt over. skifter bare til et andet så Peace

Krellz
Landsholdsspiller

Sv: Striwerne fra Fyn
« Svar #16: 08 Aug 2008, 11:40 »

Kan vi snart forvente en update Smiley?

stimo92
Gæst

« Svar #17: 08 Aug 2008, 11:42 »

Kan vi snart forvente en update Smiley?
Ja kan i godt  crazy

stimo92
Gæst

« Svar #18: 08 Aug 2008, 12:00 »

Jeg har travlt i øjeblikket. Vi skal have forstærket holdet til guldsæsonen, trods vi har et godt hold. Vi har mange gode spillere som starter inde, men vi mangler lidt til bredden. Det er kun knap en uge til vi skal spille vores første kamp mod Horsens på hjemmebane. En ny mand til den kamp kommer der næppe. Men en mand inden længe, det tør jeg godt love fansene at der kommer.

Trods den stressede tid, kan jeg glæde mig over vi er videre i Intertoto Cuppen, hvor vi sammenlagt slog hviderusserne 5-3. Ikke den mest overbevisende sejr, men det var vigtigt vi gik videre. I tredje runde har vi været så uheldige at trække portugisiske Braga, men på den anden side, de er dårligere end Manchester City. Vi starter i Portugal den 21. juli, og returkampen på Fionia er otte dage senere. En svær modstander, men jeg tror på vi kan vinde samlet over dem.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #19: 08 Aug 2008, 12:22 »

En acceptabel lodtrækning, som du godt kan slå. Spændende hvem du kigger på! Smiley synsvinklen er suveræn! Thumbs Up

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #20: 08 Aug 2008, 15:19 »

Vil også tro du kan slå Braga. Håber der kommer flere gode updates Smiley!

Anderson08
Ynglingespiller

« Svar #21: 08 Aug 2008, 15:29 »

Self kan du slå Braga, og jég glæder mig også til at se hvilke spillere du finder, læser gerne videre

Manchester United FC

Always in my heart

stimo92
Gæst

« Svar #22: 08 Aug 2008, 16:44 »

Jeg har kun hentet en enkelt spiller ind til videre. Hans navn er Børre Steenslid, og jeg så ham første gang i en kamp  for Viking Stavanger i Norge. Han så ud til at være en spændende spiller, så jeg sendte Allan Drud, vores talentspejder, op for at se på ham,
21. juli 2007
Braga - OB
1-0 João Pinto '17
2-0 Zé Manel '34
2-1 Mads Timm '89

OB - Braga
0-1 João Tomás '53
og han vendte tilbage med klare meldinger. Han er en ung talentfuld normand, som kan blive en stor stjerne i SAS-Ligaen. Han er fysisk stærk, har hurtigheden og så er han også udemærket i hovespillet. Jeg vil ikke kommentere om han kommer til at starte inde i kampene, det vil jeg lade Lars og Michael afgøre.

Vi har indtil nu, spillet tre kampe i SAS-Ligaen, og vi har spillet begge kampe mod Braga i Intertoto Cuppen. I den første kamp mod Braga, på Estádio Axa i Portugal, kæmpede vi os frem til et tilfredsstillende resultat. Selvom vi var bagud 2-0, så blev drengene ved med at kæmpe, og vi fik scoret et uhyggeligt vigtigt udebanemål, som blev scoret af Mads Timm.
Efter første kamp tilfredsstillende resultat, kunne vi nøjes med en 1-0 sejr. Chance på chance blev brændt, og flere friløbere til både Djiby og Björn (red. Fall og Runström) blev brændt. Hvis vi bare havde scoret på halvdelen af vores chancer i første halvleg, var vi gået videre.
Men en god portugisisk målmand lukkede af, og kort efter pausen kunne Braga bringe sig meget ufortjent foran, og desværre sende os ud af dette års europæiske fodbold.
18. juli 2007
OB - ACH
1-0 Björn Runström '38
1-1 Gilberto '68
2-1 Eric Djemba Djemba '80
3-1 Björn Runström '90

1. august 2007
VB - OB
0-1 Djiby Fall '23
0-2 Djiby Fall '28
0-3 Björn Runström '60
1-3 Brian Nielsen '69
2-3 Delani '79

5. august 2007
FCK - OB
1-0 Morten Norstrand '42

I ligaen er vi startet rigtig godt, trods et par svære udekampe. I den første kamp tog vi imod Horsens på Fionia Park. Før kampen var en sejr et must, for hvis vi vil vinde guld, skal vi vinde sådan nogle hjemmekampe. Det blev da også til en vigtig sejr, trods det længe så ud til at blive en uafgjort. To mål i de sidste ti minutter sikrede os en vigtig 2-1 sejr.
Så skulle vi til Vejle og spille en forholdsvis svær udekamp. Det skulle dog gå over alt forventning, for efter bare en halv time, var vi foran 0-2. Efter pausen udbyggede vi føringen, og nu synes sejren at være sikker. Den var dog ikke så sikker igen, for med ti minutter igen, reducere Vejle til 2-3, og der er lige pludselig meget spænding i kampen igen. Heldigvis får vi lukket godt af til sidst, og hiver tre point mere hjem.
Så skulle vi til hovedstaden hvor vi skulle møde FCK i en meget svær kamp i Parken. En uafgjort ville i princippet være meget tilfredsstillende for os. Det så det også ud til at blive, indtil slutningen af første halvleg, hvor FCK bringer sig foran 1-0. Resten af kampen var spækket med chancer til begge hold, og måske kunne vi godt have fået en uafgjort.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #23: 08 Aug 2008, 22:48 »

Kender ikke indkøbet men lyder interessant Thumbs Up God update, opstillingen er helt vildt dejlig! Ærligt nederlag til Braga og FCK, men ellers ser det jo meget pænt ud Smiley

stimo92
Gæst

« Svar #24: 08 Aug 2008, 22:50 »

Kender ikke indkøbet men lyder interessant Thumbs Up God update, opstillingen er helt vildt dejlig! Ærligt nederlag til Braga og FCK, men ellers ser det jo meget pænt ud Smiley
kan sige nu at i næste update smider jeg ss af ham Rullende Øjne

stimo92
Gæst

« Svar #25: 09 Aug 2008, 00:48 »

Så er det blevet til endnu en handel fra min side. Denne gang er det en mere fremtidssikret spiller vi har skrevet kontrakt med. Det er den 17-årige svensker Jakob Johansson, der er hentet i IFK Gøteborg for et beløb på tre millioner kroner. Han skal i fremtiden husere i angrebet, men vil i starten spille for ungdomsholdene. Vi har skrevet kontrakt med Jakob frem til 2011, og jeg vil absolut ikke afvise en forlængelse hvis han udvikler sig meget.
8. august 2007
OB - SønderjyskE
1-0 Johan Absalonsen '50
1-1 Ken Ilsø '59

12. august 2007
OB - BIF
1-0 Björn Runström '31

19. august 2007
RFC - OB
Jan Frederiksen sent off '19
0-1 Henrik Hansen '42

Siden sidst, er der blevet spiller fire SAS-Liga kampe, og en enkelt pokalturnerings kamp. Bare tre dage efter kampen i Parken, tog vi imod SønderjyskE på Fionia Park. Drengene var tydeligvis trætte, og enkelte spillere havde tilsyneladende også fået en pause. Det kunne tydeligt ses på vores spil, og det gav også et noget skuffende resultat. En uafgjort mod et oprykkerhold er ikke acceptabelt.
Så var det tid til endnu en topkamp, denne gang var det mod Brøndby på Fionia Park. En kamp som skulle vindes, for sådan en kamp kan være utrolig vigtig til sidst i sæsonen, når det hele skal afgøres. Under hele kampen var vi stærkt under pres, men efter knap en halv time, får Björn en stikning, og bringer os noget ufortjent foran. Resten af kampen var et spørgsmål om overlevelse. Brøndby brændte chance efter chance, og kun Arek i målet, holdte dem fra scoring. En fantastisk kamp af Arek, og han blev senere kåret som kampens spiller.

26. august 2007
FCN - OB
1-0 Marcus Pode '7
1-1 Djiby Fall '13
1-2 Djiby Fall '81
1-3 Henrik Hansen '84

29. august 2007
Holstebro - OB
Bo Thomsen sent off '93
0-1 Johan Absalonsen '120
Så var det tid til at gæste Kronjylland, hvor vi skulle møde Randers. Randers, der før kampen lå sidst, skulle have en sejr, hvis de ikke vil blive fanget i bunden. Desværre for kronjyderne ville vi også have en sejr, og det blev da også os der i sidste ende trak det længste strå. Efter et helt eminent mål af Henrik Hansen, scorede han kampens enlige mål, og skaffer os en vigtig sejr til topstriden.
Så skulle vi til sjælland, hvor nærmere betegnet Farum. Her var det FC Nordsjælland der ventede. En svær kamp på papiret, mod nordsjællænderne der indtil videre havde skuffet. Det startede rigtig skidt for os, for efter kort tid bringer de sig foran 1-0. Men ikke mange minutter efter, udligner Djiby. Det så ud til at blive en uafgjort, hvilket var et udmærket resultat for os. Men med ti minutter igen, går det hurtigt. Vi scorer to mål, og vinder kampen 1-3.
Pokalturneringen var ikke noget vi satsede det vildt store på. Det kunne også ses, for Lars og Michael havde besluttet at stille med flere reserver. Blandt andet mit nye indkøb Jakob Johansson startede inde. Det skulle blive en meget lang affære, i en kamp der ellers så ud til at blive en walkover for os. Men vi skulle helt hen i det sidste minut af forlænget spilletid for at finde vinderen. Heldigvis for os, og vores ære, var det Johan der scorede på et flot langskud. En sejr til os, og vi er videre til næste runde af pokalturneringen.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #26: 09 Aug 2008, 01:41 »

Fint synsvinkel, og fint layout. Jeg har dog et kritik punkt: Du skriver hele tiden "så". Så købte jeg en ny spiller, og så skulle vi spille en kamp, og så fik vi en skade, osv. Det bliver bare kedeligt i længden, bare prøv at lægge mærke til det i fremtiden. Og så må denne blog gerne holde lidt længe.

Kiu Stimo.

stimo92
Gæst

« Svar #27: 09 Aug 2008, 10:04 »

Fint synsvinkel, og fint layout. Jeg har dog et kritik punkt: Du skriver hele tiden "så". Så købte jeg en ny spiller, og så skulle vi spille en kamp, og så fik vi en skade, osv. Det bliver bare kedeligt i længden, bare prøv at lægge mærke til det i fremtiden. Og så må denne blog gerne holde lidt længe.

Kiu Stimo.
okay tak. skal jeg nok lige huske på til næste gang  Thumbs Up

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #28: 09 Aug 2008, 11:10 »

Ghert har lige lavet en god analyse, som jeg er enig i! Dine indkøb ser yderst spændende ud! KIU!!

FredrikLeander
Gæst

« Svar #29: 09 Aug 2008, 11:15 »

Det ser sgu godt ud ^^
- Det er et godt stykke arbejde du laver, jeg kan godt lide din setup, og den måde du formulere dig på.

Forsæt det gode arbejde!

Btw, hvad hedder dit skin?

Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010