home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:53:11 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23451
  0 Brugere, 667 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The American Dream
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: The American Dream  (Læst 16577 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: The American Dream
« Svar #45: 16 Aug 2008, 19:58 »

Mange tak for kommentarerne, det varmer Smiley Jeg vil forsøge at få skrikket en update sammen i løbet af aftenen og muligvis natten Wink

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

-Benja-
Gæst

« Svar #46: 16 Aug 2008, 20:45 »

Klasse, klasse, klasse! Det er super læsning, Gerrarden! Kan rigtig godt lide at du fortæller om privatlivet, og godt at se at du er på vej ind i fodbolden os. Bliver spændende og se om du får en kontrakt med New York RB.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #47: 16 Aug 2008, 20:50 »

Synes også det er en fed ide med private livet.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #48: 16 Aug 2008, 20:52 »

Tak for Jeres to kommentarer. Det med privatlivet gør det også mere interessant at skrive. Og Jakob, det er nu ikke min ide, det er set før i blogs her på FmF Smiley Nu vil jeg se "Bruce Den Almægtige", og så skal jeg nok få lavet den update Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

BenMusalho
Gæst

« Svar #49: 16 Aug 2008, 21:00 »

Tak for Jeres to kommentarer. Det med privatlivet gør det også mere interessant at skrive. Og Jakob, det er nu ikke min ide, det er set før i blogs her på FmF Smiley Nu vil jeg se "Bruce Den Almægtige", og så skal jeg nok få lavet den update Smiley

Det lyder godt.

OT: Er den i flimmeren eller er det DVD? For det er en for fed film. Opstemt

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #50: 16 Aug 2008, 21:27 »

Den er på Tv2 Opstemt

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #51: 16 Aug 2008, 23:59 »

Den lovede update komme desværre ikke, der er gået ged i den redigerede DB  så skal lige have det ordnet Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

-Benja-
Gæst

« Svar #52: 20 Aug 2008, 18:19 »

Er det ikke tid til en update? ;-)

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #53: 22 Aug 2008, 21:55 »

Der kan man se, den update jeg lovede -Benja- kom aldrig til tiden. Men jeg vil tilgengæld garantere, at der er en update oppe om senest et kvarter Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #54: 22 Aug 2008, 22:07 »

The American Dream
- En personlig fortælling

“Impossible is just a big word thrown around by small men who find it easier to live in the world they’ve been given then to explore the power they have to change it. Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare. Impossible is potential. Impossible is temporary. Impossible is nothing”

Det er noget nyt, det er noget andet. Forandring fryder, det er et ordsprog der kan irritere, men det passer faktisk i de fleste tilfælde. Jeg forfulgte drømmen om forandring og tog til USA, jeg kom ind i en utrolig dejlig familie, som jeg er virkelig glad for, og nu, nu er jeg kontraktspiller på et hold, der spiller i den bedste nordamerikanske liga MLS.

Prøvetræningen gik fantastisk og det var dejligt at Jesse ved med til at støtte mig, det hjalp virkelig. Nu er jeg her, jeg har fået en chance for at kickstarte min karriere. Jeg træner blandt stjerner som Claudio Reyna og Juan Pablo Angel, to fantastiske spillere der har haft en stor og flot karriere. Holdet er stærkt, men langt fra stærkt nok, udmærket afspejlet ved, at holdet ligger sidst i øst divisionen, ni point efter nummer seks som er næst sidst. Det er bestemt ikke optimalt for et storsatsende hold som New York Red Bulls. Klubben har dog kan noget succes i denne sæson, klubben skal nemlig spille finale i den nordamerikanske pokalturnering ”US Open Tournament” d. 2. oktober. Det er en kamp der bare skal vindes, ellers er sæsonen helt katastrofal.
Men når jeg sidder her på mit værelse og kigger på plakaterne af AaB og Liverpool-spillerne, så går det op for mig, at det er jeg faktisk bedøvende ligeglad med. Jeg har min udviklingskontrakt der løber til næste sommer hvor jeg rejser hjem, og jeg kan lige nu ikke forestille mig den bliver forlænget, det er mit ambitionsniveau simpelthen for højst til. Jeg vil have min studentereksamen, og så vil jeg satse 100% på fodbolden, og det syntes ikke jeg kan her i USA. Men herovre kan jeg komme på ret køl, og få langt en rigtig god base til en stor karriere.

Jeg er faldet godt ind på holdet. Jeg underskrev kontrakten d. 9 og trænede samme dag med holdet. De tre seneste dage har jeg så trænet med holdet hver eftermiddag efter skole, det passer mig meget fint at træningen ligger der, så jeg kan deltage i dem alle. Især en spiller på holdet har hurtigt ”taget mig under vingerne”, det er gode gamle Claudio Reyna, en af holdets største stjerner. Han har allerede givet mig bunkevis af råd som jeg kan bruge, det er rigtig dejligt af træne og forhåbentligt komme til at spille kamp med sådan en gammel rotte.

Privat går det helt fantastisk. Da jeg kom hjem fra træningen i går, godt ødelagt, havde Emma en overraskelse til mig. Hun havde, helt tilfældet naturligvis, inviteret Katie med hjem og spise. Men det var ikke svært at se hvad det var hun havde gang i, og hendes lille plan lykkedes. Jeg faldt endnu engang i snak med Katie, og det endte med at vi fik aftalt en tur i biografen på mandag. Lige nøjagtig på mandag er holdet fritaget fra træning, da vi lørdag skal til Chicago og spille kamp. Jeg må indrømme at jeg er meget spændt på at skulle ud med Katie.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

BenMusalho
Gæst

« Svar #55: 22 Aug 2008, 23:16 »

Rigtig flot update. Smuk opsætning, er godt flydende sprog. Fanget fra start til slut. Også sjovt at høre om privatlivet.
KUTGW!

MBryoma
Reserveholdsspiller

« Svar #56: 22 Aug 2008, 23:47 »

jeg hader så meget at læse langt tekster men det her er bare FOR nice, glæder mig til næste Update.. Nice work !!!!

One Team One Goal,
You Can't Believe In The Dream,
Until You Believe In Each Other

DavidMadsen
Manager

« Svar #57: 23 Aug 2008, 16:44 »

Rigtig flot blog - flot skriftligt, og grafisk.
Men efterhånden synes jeg afsløringen af hovedpersonen burde komme..

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #58: 23 Aug 2008, 19:17 »

Rigtig flot blog - flot skriftligt, og grafisk.
Men efterhånden synes jeg afsløringen af hovedpersonen burde komme..

Afsløringen er nøje planlagt, så den kommer på det planlagte tidspunkt Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

WinLimit
Lilleputspiller
*

« Svar #59: 24 Aug 2008, 16:17 »

Jeg er på et plan hvor jeg begynder at kunne forstå narkomaner og alkoholikere, for jeg er totalt afhængig af denne her blog.
GIV MIG ET NYT FIX!!!!

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010