home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:53:11 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23451
  1 Bruger, 738 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The American Dream
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: The American Dream  (Læst 16590 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: The American Dream
« Svar #30: 11 Aug 2008, 21:25 »

Naaiisse! Endnu en gang fantastisk. Og kan godt lide at du starter med en sang, hver gang (Det rimed').

KIU!

-Benja-
Gæst

« Svar #31: 11 Aug 2008, 21:32 »

Du har sagt at Jesse & Emma er tvillinger (: Men det er rigtig god læsning det her, især den seneste update. I den foregående update var der en del fejl, som ødelagde forståelsen. Men det har du rettet op på i den sidste update. Kan rigtig godt lide at du laver en historie ud af det, før du begynder med selve fodbolden.

Kunne være rigtig fedt at også høre lidt om hvordan det går med Jesse & hans footballhold.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #32: 11 Aug 2008, 21:37 »

fantastisk god blog ?

navnet på hovedpersonen er det skjult eller ?

Det kommer nok på et eller andet tidspunkt Wink
Naaiisse! Endnu en gang fantastisk. Og kan godt lide at du starter med en sang, hver gang (Det rimed').

KIU!

Mange tak for den dejlige kommentar, det kan bruges.

Du har sagt at Jesse & Emma er tvillinger (: Men det er rigtig god læsning det her, især den seneste update. I den foregående update var der en del fejl, som ødelagde forståelsen. Men det har du rettet op på i den sidste update. Kan rigtig godt lide at du laver en historie ud af det, før du begynder med selve fodbolden.

Kunne være rigtig fedt at også høre lidt om hvordan det går med Jesse & hans footballhold.

Jeg takker for den dejlige kommentar. Og når historien rigtig går i gang med fodbold, regner jeg da bestemt med at stadig fortælle om udenomsting Wink

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

NickTregub
Juniorspiller
**

« Svar #33: 11 Aug 2008, 21:43 »

UPDAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAATE!

Nok kan vi tabe, men Brøndby IF vil aldrig kunne besejres.

DavidMadsen
Manager

« Svar #34: 11 Aug 2008, 22:20 »

Som skrevet før, skriver du virkeligt godt!
Jeg er stadig 100% fast læser, KIU Smiley

BTW, jeg tænkte også lige på, at din blog ser godt ud, uden noget topbanner (ligesom alle andre har) men bare med overskriften Smiley

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #35: 11 Aug 2008, 23:51 »

Du skriver jo intet mindre end fantastisk. Jeg vil helt klart følge så meget med som muligt, du fanger jo en!

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Brodtgaard
Manager

« Svar #36: 12 Aug 2008, 11:34 »

Dejlig start på bloggen - gode updates, og en spændende fortælling.
Jeg glæder mig til mere af samme slags Smiley

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #37: 12 Aug 2008, 13:34 »

Rigtig lækker blog, glæder mig til at følge de næste updates (:
Synes rigtig godt om måden du skriver på, du giver en lysten til rent faktisk at læse dem (:

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

The Red
Landsholdsspiller

#5 The American Dream
« Svar #38: 14 Aug 2008, 22:06 »

The American Dream
- En personlig fortælling

And I’ll taste every moment
And live it out loud
I know this is the time,
This is the time
To be more than a name
Or a face in the crowd
I know this is the time
This is the time of my life
Time of my life

Jeg er fuld af begejstring! Skolen er startet, og det går helt fantastisk, lærerne er venlige og forstår virkelig at forberede sig og dermed gøre undervisningen spændende. De fag jeg er mest fokuserede på er økonomi, mediefag, psykologi, matematik, engelsk og spansk. Jeg har et par andre fag men de er ikke så vigtige. Især økonomi interesserer mig, det er utrolig spændende at lære om verdens sammenhængende økonomi og hvordan det hele bliver påvirket at forskellige faktorer. Psykologi er også et rigtigt spændende fag, og det er forhåbentligt noget, jeg kan bruge på fodboldbanen. Netop psykologi har jeg sammen med Emma, sammen med hende har jeg også engelsk, mediefag og spansk. Det eneste fag jeg har sammen med Jesse, er engelsk.

Her de første to uger har jeg også allerede fået en masse kammerater og venner. Den jeg nok snakker mest med, er Alan, en utrolig rar og underholdende gut. Han spiller ligesom Jesse på skolens footballhold, hvor han er kicker. Ellers snakker jeg en del med nogle gutter der hedder Deron, Chris og Carlos.

Der er da også sket noget andet interessant. Jeg er flere gange faldet i snak med en af Emmas gode veninder, Katie hedder hun, en rigtig smuk og sød pige, jeg ved sku ikke helt om jeg skal forsøge mig der, men det er da bestemt en mulighed. Hjemme i Danmark har jeg haft en enkelt kæreste, men det gik i stykker efter et halvt år, fordi jeg valgte at deltage i en vigtig kamp for Lindholm og derfor ikke tog med hende til fest dagen før.

Men det er ikke kun skolestarten og de nye bekendtskaber der begejstrer mig, det er i høj grad også den vilde udvikling i min fodboldkarriere. Som jeg tidligere har fortalt havde jeg til hensigt at tiltage i udtagelsesprøverne til skolens soccerhold, det gik over alt forventning og fra trænerens synspunkt var jeg mindst en klasse over de andre. Det syntes en talentspejder fra New York Red Bulls der havde taget plads åbenbart også. Han tog øjeblikkeligt kontakt til træneren og da vi alle sad i en rundkreds efter prøvetræningen, hvor nogle fik at vide de ikke kunne bruges, andre fik og vide at de skulle komme til mere træning, men jeg, jeg fik at vide at der ventede en talentspejder der ville snakke med mig på trænerens kontor.
Efter træningen mødte jeg så op på trænerens kontor, hvor ”Coach Miller”, som han kaldes og en talentspejder ventede. Greg Stevens hed spejderen og han ville meget gerne se mig til prøvetræning hos New York Red Bulls, gerne snarrest muligt, det blev aftalt at jeg tre dage senere skulle deltage i førsteholdets træning, og der vurderes.

Jeg var i ekstase efter den nyhed, og da jeg kom hjem til familien Cannon, troede de jeg lavede sjov. Jeg fik dem dog overbevist. James, der interesserer sig lidt for soccer, som fodbold hedder herovre, fortalte, at New York Red Bulls på det seneste har manglet alternativer på den centrale midtbane og defensive midtbane, så derfor var det naturligt at de var på udkig efter breddespillere. Overrasket over at høre dette, steg min optimisme stødt.

Prøvetræningen er i morgen, og jeg glæder mig helt vildt. Det er virkeligt stort. Jesse har sagt at han ”tager fri” de sidste tre timer for at tage med mig til træningen, jeg tror han er spændt på at se hvad den store dansker kan mod de store drenge.

Nu må jeg smutte, Emma råber at Katie er i telefonen.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

BenMusalho
Gæst

« Svar #39: 15 Aug 2008, 15:14 »

Det er bare super! Bliver spændende om han kan overbevise NYRB.
Meget sjov detalje med at Katie er i telefonen til sidst. KIU.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #40: 15 Aug 2008, 15:31 »

Det er bare super! Bliver spændende om han kan overbevise NYRB.
Meget sjov detalje med at Katie er i telefonen til sidst. KIU.

Dejligt du syntes om det. Jeg må indrømme jeg virkelig nyder at skrive denne blog, så det er dejligt der er nogle der syntes om den, og ikke mindst giver udtryk for det, det motivere virkelig Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #41: 15 Aug 2008, 15:44 »

Ganske enkelt en klasse blog. Jeg er virkelig blevet bidt af den.
Jeg vil 100 % følge den. KUTGW !

JimmyGP
Manager

« Svar #42: 16 Aug 2008, 09:16 »

Det er sgu lækkert det her.. man sluger jo hvert et ord.. KIU!!!!

- Veni, vidi, vici -

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #43: 16 Aug 2008, 16:42 »

Det her er ikke mindre end en genial og enkel blog Smiley Man bliver jo fanget af den fra første stavelse og din detalje med Katie der til sidst er rigtig god. Jeg glæder mig til næste update Wink

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

DavidMadsen
Manager

« Svar #44: 16 Aug 2008, 17:00 »

Dette, er en af de få blogs, jeg gider læse!
Jeg synes den er fantastisk!
Held og lykke i New York Red Bulls (Og med Katie Wink)!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010