home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:10:19 igmpiindia test Global Standards in He...
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23451
  0 Brugere, 669 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The American Dream
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: The American Dream  (Læst 16521 gange)
The Red
Landsholdsspiller

The American Dream
« : 07 Aug 2008, 23:45 »

The American Dream
- En personlig fortælling

”Ladies and Gentlemen, welcome onboard on this Boeing 747 to New York City. My name is Allan McFadden and I am your captain. The wind blows from west with a speed of 4km/t, the air temperature outside are right now 19°C and there should the clear of sky’s on the whole route. We are going to take a brake in Amsterdam, were we will tank up, and get a few passengers onboard. The entire crew including myself wishes you a pleasant flight

Den kæmpemæssige flyvemaskine rørte på sig. Stille rullede dem ud på startbanen, skiltet om at sikkerhedsbælterne skulle tages på blev tændt. ”Klik”, bæltet var spændt, nu er der ingen vej tilbage. Det var hårdt at sige farvel. Mor, min storebror Andreas og resten af familien var alle mødt op i lufthavnen for se sige farvel. Jeg havde slet ikke troet det, men tårerne begyndte faktisk at trille ned af kinderne på mig. Tanken om at jeg højst sandsynligt ikke ser dem et helt år, blev alligevel for meget.
Selvom afskeden var hård, ændre det slet ikke på mit overordnede syn på det her. Jeg er glad for min beslutning. Det bliver en mulighed for en helt ny start. Ikke den samme hverdag som herhjemme i Danmark. Heldigvis var gymnasiet meget forstående og samarbejdsvillige, og de har allerede sendt alle papirer over til staterne, godt nok var det mest min mor det betød noget for. Men jeg er da godt nok spændt på at møde nye kammerater, men det vigtigste er at jeg falder til hos min værtsfamilie. De virker utrolig søde, så jeg er overbevist om at det nok skal gå. Men alt det er fremtid, en fremtid det bliver virkelighed om cirka ti timer.
Lige nu bliver der delt tæpper og hovedpuder ud til den der ønsker det. Jeg har allerede fået, samtidig fik jeg et headset så jeg kan se film, en glas sodavand og så en eller anden tør bolle. Men nu vil jeg sætte mig til at se ”Garfield”, forhåbentligt falder jeg hurtigt i søvn, det gjorde jeg da i hvert fald da jeg så den film første gang.
« Seneste Redigering: 08 Aug 2008, 01:18 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

Sv: Mulighedernes land
« Svar #1: 07 Aug 2008, 23:45 »

Den hapser jeg lige til oversigter osv..

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Chakana
Manager

« Svar #2: 07 Aug 2008, 23:46 »

Nice!

God start, og jeg er læser! Smiley

Arsenal Football Club

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #3: 07 Aug 2008, 23:48 »

Dejlige intro, der skaber en masse spørgsmål! Sådan skal den skrives!

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #4: 07 Aug 2008, 23:48 »

Spændende!
Dette har ikke noget med Manager at gøre, eller kommer det senere?

Møller
Gæst

« Svar #5: 07 Aug 2008, 23:49 »

God start, men er ikke helt med - er dette en spillerblog om Mads Laudrup eller er du manager for New York Peace

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6: 07 Aug 2008, 23:49 »

Spændende!

Mon ikke dette bare er en af disse mystiske introer? Smiley

vondracek
Gæst

« Svar #7: 07 Aug 2008, 23:51 »

Yderst spændende, Gerrarden ;-)

Der er dog et par sjuskede fejl hist og pist, men ellers ser det bestemt lovende ud. Har stemt på 'The American Dream' :-)

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #8: 07 Aug 2008, 23:57 »

Spændende!

Kan garantere der kommer noget manager senere, men har lige en historie der skal fortælles for at det hele bliver interessant og sammenhængedne Wink

God start, men er ikke helt med - er dette en spillerblog om Mads Laudrup eller er du manager for New York Peace

Ja, det er jo lige det. Er det en spillerblog, en managerblog eller har jeg taget de personlige journalist blogs til mig, det er ikke godt at vide Smiley

Yderst spændende, Gerrarden ;-)

Der er dog et par sjuskede fejl hist og pist, men ellers ser det bestemt lovende ud. Har stemt på 'The American Dream' :-)

Tak for kommentaren. Fejlene er uden tvivl kommet fordi jeg har været lidt for ivrig efter at komme igang, det tænker jeg selvfølgelig over til næste gang Wink

Til resten: Mange tak for Jeres kommentarer, godt med en masse støtte fra start Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

JimmyGP
Manager

« Svar #9: 08 Aug 2008, 00:01 »

The American Dream.. Kom med update nummer 2.. NU!!!!!!!!!

- Veni, vidi, vici -

Andreas93
Gæst

« Svar #10: 08 Aug 2008, 00:06 »

Rigtigt god start, jeg tror at historien bliver skrevet fra ham drengens synsvinkel, hvor at han så bliver fan af et hold i amerika, og så vil man følge holdet fra hans synsvinkel.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #11: 08 Aug 2008, 00:14 »

The American Dream.. Kom med update nummer 2.. NU!!!!!!!!!

Den kommer muligvis iaften/nat, men jeg tør ikke love noget Wink

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

#2 The American Dream
« Svar #12: 08 Aug 2008, 01:17 »

The American Dream
- En personlig fortælling

”Ladies and Gentlemen, we are now on our way to New York City. After the stop in Amsterdam are we filled with fuel, so we don’t have to make any further stops. The whether conditions are the same as when we left Copenhagen. Our route is the same as always, now we cross the European continent, and when we leave Europe, will the Atlantic be the only thing you can see before landing in John F. Kennedy Airport. Have a continuously pleasant flight

Jeg var fuldstændig sovet fra landingen i Amsterdam, men da vi kørte ud på landingsbanen, var jeg vågnet af de accelererende motorer. Opstigningen gik fint, et par gange var jeg ved at få propper i ørene, men de blev heldigvis stoppet i opløbet.
Nu sidder jeg her, der er ingen vej tilbage, livet i Danmark er langt på hylden, i hvert fald for et år. Jeg har nok altid haft en drøm om at komme væk hjemmefra, og den drøm der kun blevet stærkere det seneste år, hvor jeg har kæmpet på gymnasiet. Det er som sådan ikke selve skolegangen jeg har kæmpet med, men jeg faldt aldrig til på Hasseris gymnasium, det var bare ikke mig. Derfor er denne mulighed kærkommen.
Jeg skal starte på North Queens High School d. 20/8, noget jeg ser meget frem til. Det er altid spændende at møde nye mennesker, jeg håber bare at det denne gang falder ud til min fordel. Men hvis ikke, har jeg da heldigvis min værtsfamilie.

Cannon er deres efternavn, familien består af Laura, James og deres to børn, Jesse og Emma som er tvillinger. Vi har skrevet sammen i et måneds tid nu, og alle virker meget spændte på min ankomst. De bor i New York bydelen Queens, som er den største bydel i New York geografisk, så meget kan jeg da huske fra folkeskolens geografi timer.
De bor i et stort villakvarter, i et halvstort hus, som efter hvad jeg har forstået på dem skulle det være næsten 200kvm fordelt på to etager. Det fedeste er at de har ryddet deres kontor ovenpå så jeg har mit eget værelse, det er rigtig dejligt. Og når jeg nu har et værelse at pynte, er mine fodboldplakater, halstørklæder og så mit fodboldsengetøj selvfølgelig pakket ned og med samme fly som Jeg selv.
I det hele taget er jeg meget spændt, men også meget fortrøstningsfuld omkring mit amerikanske eventyr.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Zone 43
Manager

Sv: The American Dream
« Svar #13: 08 Aug 2008, 03:00 »

Lækker, lækker start.. Glæder mig til, at høre mere fra NY :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Grasshoppers
Landsholdsspiller

Sv: The American Dream
« Svar #14: 08 Aug 2008, 10:51 »

For fedt med New York!

Dog tror jeg ikke der er villakvarter i Queens i NY. Det er bare blokke og sådan Smiley

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010