home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 659 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  HJÆLP!!!!!!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: HJÆLP!!!!!!  (Læst 2472 gange)
Metsu1
Manager

HJÆLP!!!!!!
« : 15 Apr 2006, 23:49 »

Hejsa

Jeg er lidt ubeslutsom med hensyn til dette bud, skal jeg tage imod det og hvis ja, har I så nogle alternative venstre backs, der er lige så gode som Evra???

Jeg har denne økonomi i Man U:

Hvad gør jeg, det er jo til ærkerivalen Mourinho, Jeg har forresten forhandlet det op fra 335 til 500 millioner

Her er et SS af Evra

« Seneste Redigering: 15 Apr 2006, 23:53 af Metsu1 » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: HJÆLP!!!!!!
« Svar #1: 15 Apr 2006, 23:52 »

Tag da imod det, det er let at finde en bedre spiller til de penge Smiley

Og husk lige at sæt dit topic lidt mere relevant næste gang Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Metsu1
Manager

« Svar #2: 15 Apr 2006, 23:55 »

Jeg ved godt topic'et ikke var så godt valgt, men jeg var nødt til at få hurtig hjælp, så næste gang skal jeg nok specificere det bedre.

Jeg tror jeg gør det Hawk1nZ, selvom han er en lille gulddreng, ham Evra

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 15 Apr 2006, 23:59 »

Det er der også mange andre der er Smiley Har du SS af ham?

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Metsu1
Manager

« Svar #4: 16 Apr 2006, 00:05 »

Ja, jeg har sat det under det første indlæg. Jeg har kig på ham den unge colombianer Fawcett i stedet for og så faldt jeg over denne spiller i Rosenborg

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #5: 16 Apr 2006, 00:07 »

500.000.000 er mange penge og du kan få langt bedre spillere end det. Keep searching  Thumbs Up

Lambertsen
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 16 Apr 2006, 03:23 »

Det er sateme mange penge.. Shockeret

Her har jeg nogle forslag til dig..

1. Maxwell..: Køb ham fra Ajax han er en god spiller med massere af champions league erfaring..
2. Christian Pander..: Køb ham fra Schalke også en god spille, også er han ung..
3. Aiser del Horno..: Fra Chelsea det kan jo være at når de køber Erva. så skal de nok ikke bruge Aiser..
4. Christian Chivo..: Fra Roma.. kanon talent. mega god.. ufattelig god af sin alder..

Det var bare lidt gode råd her fra Lambertsen.. Men husk nu at bruge dine penge med omhu, det er ikke hver dag man for så mange penge  Wink

meany
Juniorspiller
**

« Svar #7: 16 Apr 2006, 09:33 »

tag i mod detog så prøv at scorte nogen unge forsvar spillere i brasillien... 16 til 21... der er nogen af dem som bliver syge at se på

United-styrer
Gæst

« Svar #8: 16 Apr 2006, 09:51 »

Jeg ville sælge. Han er god, men ikke usædvanlig god. Prøv om du kan få fat i Fawcett, som du selv nævner, eller Fabio Santos.

Metsu1
Manager

« Svar #9: 16 Apr 2006, 10:16 »

Det er sateme mange penge.. Shockeret

Her har jeg nogle forslag til dig..

1. Maxwell..: Køb ham fra Ajax han er en god spiller med massere af champions league erfaring..
2. Christian Pander..: Køb ham fra Schalke også en god spille, også er han ung..
3. Aiser del Horno..: Fra Chelsea det kan jo være at når de køber Erva. så skal de nok ikke bruge Aiser..
4. Christian Chivo..: Fra Roma.. kanon talent. mega god.. ufattelig god af sin alder..

Tak for mulighederne, jeg har kastet snøren ud efter Fawcett og Fabio Santos, de er for gode begge to, samtidig tager jeg lige et kig på Chivu  Wink

Jeg er nemlig lidt skidt besat på begge kanter og i venstre forsvarsside, Sir Alex har solgt Cristiano og Heinze og satser i stedet på Richardson, Fletcher og O'Shea, så det skal jeg sgu have lavet om  Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10: 16 Apr 2006, 21:53 »

Fawcett har jeg i Newcastle.. Han er rimelig skidt, og jeg bruger ham i tilfælde af at min absolute stjerne Felipe er skadet eller i karantæne. Felipe er efterhånden nær 25 år, og over £5mio værd, og de store klubber (Arsenal, Barcelona, Milan, Real, Liverpool) har alle været ude efter ham.. Så smut en tur til Brasilien og hent Felipe, han er alle pengene værd! Ligemeget hvor meget du giver for ham! Tror jeg gav £2-4mio
« Seneste Redigering: 16 Apr 2006, 21:55 af Hawk1nZ » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11: 16 Apr 2006, 21:55 »

her er stjernen.. og det er endda for 2 år siden, han har udviklet sig kollosalt!

absalonsen
Gæst

« Svar #12: 16 Apr 2006, 21:58 »

Køb Elanga. Ham burde du kunne få for 20-30 mio. og så har du kæmpe overskud!  Thumbs Up

chelidze90
Gæst

« Svar #13: 16 Apr 2006, 22:01 »

Køb Elanga. Ham burde du kunne få for 20-30 mio. og så har du kæmpe overskud!  Thumbs Up

Elanga tsk tsk, han har jo ingen venner Opstemt

Men ellers vil jeg da anbefalde en Felipe fra Udi eller en Chivu fra Roma  Thumbs Up

absalonsen
Gæst

« Svar #14: 16 Apr 2006, 22:04 »

Elanga tsk tsk, han har jo ingen venner Opstemt

Men ellers vil jeg da anbefalde en Felipe fra Udi eller en Chivu fra Roma  Thumbs Up

Hvor ved du  fra at, han ikke har nogen venner?
Forlanger en forklaring!

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010