home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 614 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  SOS
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: SOS  (Læst 1558 gange)
TNT
Ynglingespiller

SOS
« : 07 Aug 2008, 12:58 »

Jeg bruger ærlig talt ikke den store tid på, at lave en taktik. Fundamentet bliver lagt, detaljerne finpudses og taktikken er klar til start. Lige netop denne taktik kører rigtig godt for mig, og den har fungeret i vidt forskellige hold og niveauer. Det er ganske vist en klassisk 4-4-2, men den sørger for det nødvendige og er yderst eksplosiv...

...med de ord, kan jeg hermed præsentere FmFreaks-brugerne for:

Taktikken er alsidig på sin vis, og dækker en hel del aspekter. Defensiven forbliver kompakt, når det kræves, mens offensiven tager fat, når holdet er i boldbesiddelse. Den er udrustet med korte kombinationer og et hurtigt tempo, hvilket er med til at skabe et rigtig godt sammenspil. For at opleve denne taktik i dens fulde fem, kræver det at man for det første har to gode, kreative midtbanespillere, der har gode stats i langskud (helst den defensive midtbanespiller).

Ydermere kræver det at holdet har relativt hurtige spillere ‏– Jo hurtigere dine spillere er, jo hurtigere forløber tempoet, hvilket gør det sværere for modstanderen at følge med. Kreativitetsgraden på midtbanen skal helst være høj (specielt hos de centrale), da spillet for det meste foregår på midten af banen. Den har dog som sagt fungeret fint i vidt forskellige niveauer, men for at taktikken skal optræde på højeste niveau, kræver det ganske vist de føromtalte ting.

God fornøjelse med taktikken – Vend endeligt tilbage og fortæl, hvordan det er gået med taktikken.

DOWNLOAD OMRÅDER
Rapidshare: Home, Away
Filefront: Home, Away

Niko
Gæst

Sv: SOS
« Svar #1: 07 Aug 2008, 13:00 »

Jamen for ikke at have forskelsbehandling, vil jeg naturligvis og så teste din taktik. Du har noget at leve op til, eller skal vi kun tage fra taktikker du har lavet under navnet TNT?

Wink

Zulue
Manager

« Svar #2: 07 Aug 2008, 13:01 »

Spændende med nye taktikker. Ikke meget man får at vide, men hvis det virker, behøves man vel ikke en halv roman. Wink

TNT
Ynglingespiller

« Svar #3: 07 Aug 2008, 13:02 »

Jamen for ikke at have forskelsbehandling, vil jeg naturligvis og så teste din taktik. Du har noget at leve op til, eller skal vi kun tage fra taktikker du har lavet under navnet TNT?

Wink

Nu er jeg ikke ligefrem en anden person. Wink

Jeg har personligt haft ganske gode erfaringer med den.

Spændende med nye taktikker. Ikke meget man får at vide, men hvis det virker, behøves man vel ikke en halv roman. Wink

Netop.

Dau
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 07 Aug 2008, 17:06 »

I mit Celtic spil følte jeg, at det var på tide at skifte formation, for at prøve noget nyt. Og det gjorde jeg så. En lidt modificeret version af denne taktik, og vupti. Du kan selv se det seneste resultat i min blog (noget af en teaser hva'?  Wink)!

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

TNT
Ynglingespiller

« Svar #5: 07 Aug 2008, 17:11 »

Ja, det må man sgu sige, Dau. Lækkert, du kunne bruge det til noget!

TNT
Ynglingespiller

« Svar #6: 08 Aug 2008, 20:11 »

Jeg kan se et par stykker har downloadet taktikken. Er der ingen, der har noget feedback til den? Smiley

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #7: 09 Aug 2008, 14:44 »

Jeg har desværre ikke downloadet, endnu. Men når man tager et kig på præsentationen og opstillingen, ser denne taktik meget stabil ud. Med fire mand i backkæden opretholder du altid en vis stabilitet, dermed er der heller ikke det store pres på forsvarsspillerne, og dette kan favorisere klubber med små budgetter, da de derved kan bruge deres penge andre steder. Det sted må være midtbanen, som du selv siger, skal være hurtige. Hurtige spillere har som regel en høj pris, og det kræver tit udskiftning at opretholde det samme tempo på holdet, da de spillerne meget hurtig taber speed'en med alderen. Også angriberne må være hurtige og træfsikre hvis ikke jeg tager fejl, og det kan derfor kræve et budget, der ikke ligger i den lave ende i forhold til ligaen. Correct me if i'm wrong.

NichlasKirk
Gæst

« Svar #8: 16 Aug 2008, 20:52 »

Jeg har netop downloadet din taktik/taktikker og vil snarest mulig vende tilbage med noget feedback Smiley

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #9: 19 Aug 2008, 15:29 »

downloarder den også rosso

Thaurat al Shabab

Tavares
Manager

« Svar #10: 20 Aug 2008, 15:45 »

Nu sidder jeg og mangler en taktik, så den her vil naturligvis blive prøvet Smiley
Kommer med nogle resultater senere Smiley

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010