home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1176 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ny computer
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Ny computer  (Læst 5783 gange)
ElGuapo
Landsholdsspiller

Sv: Ny computer
« Svar #15: 16 Apr 2006, 12:18 »

Hm, jeg har bare hørt fra et par stykker, som har købt i Aldi, at kundeservicen var miserabel, da der opstod småproblemer, men det kan jo være, at de er kommet efter det siden :-)

Der er nul service i butikken. Alt skal gå i gennem supportlinien.

Thore
Manager

« Svar #16: 16 Apr 2006, 12:44 »

Nogen der har en Aldi reklame der kan se om de har en god computer på tilbud i næste uge?  Smiley
Får nemlig ikk reklamer fra Aldi.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager

« Svar #17: 16 Apr 2006, 21:45 »

Har kigget lidt på denne computer:

CPU: AMD Athlon64 PR3700+ S-939
Mainboard: Asrock 939S56-M S-939
RAM: 1GB DDR Ram PC3200
Graffikkort: 256MB Palit GeF 6600GT DDR3 PCI-E
Harddisk: 160 GB Maxtor 700rpm SATA
plus selvfølgelig en køler, lydkort, netkort og et DVD drev
Pris: 5.900 kr.

Hvad siger i til den?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Dusty78DK
Manager

« Svar #18: 17 Apr 2006, 00:13 »

Har kigget lidt på denne computer:

CPU: AMD Athlon64 PR3700+ S-939
Mainboard: Asrock 939S56-M S-939
RAM: 1GB DDR Ram PC3200
Graffikkort: 256MB Palit GeF 6600GT DDR3 PCI-E
Harddisk: 160 GB Maxtor 700rpm SATA
plus selvfølgelig en køler, lydkort, netkort og et DVD drev
Pris: 5.900 kr.

Hvad siger i til den?

Jeg har fået at vide at AMD er den "billige" udgave i forhold til Intel - billig forstået som ringere kvalitet.

Skal lige bemærkes at jeg selv sidder med en AMD   Wink

Jeg ville aldrig købe min maskine i Aldi. Ligesom jeg aldrig ville købe mit fjernsyn i Netto eller en bil i jydsk sengetøjslager 

Thore
Manager

« Svar #19: 17 Apr 2006, 10:58 »

Nogen der ved lidt mere om forholdet mellem AMD og Intel?  Smiley

Thore
Manager

« Svar #20: 18 Apr 2006, 08:44 »

Hvis man nu køber en ny computer, og man så sætter en ekstra harddisk i, eller nogle flere ram, ryger ens garanti så?

MeeLo
Gæst

« Svar #21: 18 Apr 2006, 08:53 »

Nogen der ved lidt mere om forholdet mellem AMD og Intel?  Smiley

Jeg er ikke sikker, men har hørt at AMD er bedst hvis du skal bruge din pc til multimedie og Intel er bedst til diverse spil som Counter Strike osv.

Bademesteren
Manager

« Svar #22: 18 Apr 2006, 09:02 »

Hvis man nu køber en ny computer, og man så sætter en ekstra harddisk i, eller nogle flere ram, ryger ens garanti så?

Godt spørgsmål, for et eller andet sted, står der vidst skrevet at garantien ryger, hvis du åbner dit tower...

Zizou™
Gæst

« Svar #23: 18 Apr 2006, 12:57 »

Det er sikkert forskelligt fra forhandler til forhandler, så det er helt sikkert bedst at spørger dér hvor man handler.

Men hvis man mister ens garanti ved selv at gøre det, så kan man sikkert sende/afleverer den hos forhandler for at få den "opgraderet", og man så beholder garanti.

United-styrer
Gæst

« Svar #24: 18 Apr 2006, 13:55 »

I diverse tests har AMD Athlon overgået Intel Pentium 4 i hastighed, når det gælder spil, så er det spil, du skal bruge den til, ville jeg foretrække AMD Athlon.

Thore
Manager

« Svar #25: 17 Jun 2006, 11:24 »

Nu har jeg haft undersøgt den sag. Sådan som jeg forstår det er der ikk garanti på computeren som helhed, men derimod for hver enkel del, altså ram, bundkort, dvd-drev osv.
Derfor kan man sagtens skifte ud, og tilføje nye ting, uden garantien ryger.

Gosser
Manager

« Svar #26: 06 Aug 2006, 15:14 »

Hvis der er nogen der kigger på computer, så se lige den på forsiden af Bilkas reklame Opstemt

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #27: 06 Aug 2006, 16:05 »

Hvis der er nogen der kigger på computer, så se lige den på forsiden af Bilkas reklame Opstemt

Har du ikke et billede hvor det er nemmere at se hva der står`?

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Gosser
Manager

« Svar #28: 06 Aug 2006, 16:08 »

Nej desværre Skuffet Men ellers gem det ned, og se om du kan forstørre det op Smiley

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010