home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:34:40 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23427
  1 Bruger, 601 Gæster Online.

Indlæg: 1132883 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: rosebrown123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  10# Nordjyllands Præsident
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: 10# Nordjyllands Præsident  (Læst 13650 gange)
Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7# Nordjyllands Præsident
« Svar #60: 14 Aug 2008, 17:29 »

Fantastisk Smiley  MERE !!
har haft urimeligt travlt de sidste dage, men håber at nå en update i aften Smiley
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7# Nordjyllands Præsident
« Svar #61: 14 Aug 2008, 20:19 »




8# Topbrag!

Adrenalinen hamrer i mit blod, og hjertet er på overarbejde. Jeg går op af trappen i den mørke opgang, og træder ind i VIP-loungen. Det er tid til den sædvanlige tale inden kick-off. Jeg vandrer hen til vinduerne, og billedet af et halvfyldt Energi Nord Arena toner frem. Fra fugleperspektiv har jeg det perfekte overblik over den perfekte grøntsvær, som står klar til topbrag.

Brøndby If kommer idag på besøg, og medierne har fokuseret meget på vores målmandssituation, efter Thomas Sørensen så rødt mod Randers FC i forrige runde. Jeg tager mig en smøg og får overstået talen uden de store kvaler, og da jeg når spillergangen er der fuld gejst på hele holdet; vi skal have et godt resultat for at spille med om guldet i år!

Dommer Klaus Bo Larsen fløjter op, og allerede efter 3 minutters spil kan vores nye bomber, Marius Niculae hamre bolden i nettet for 5 kamp i træk, og bringer os foran. Jeg springer op af stolen, og klapper højt af drengene. Brøndby virker chokerede, og fansene når knapt nok at få jublet færdigt inden Anders Due hamrer et langskud i nettet.

Jeg kan mærke en indædt glæde i min krop, som stille og roligt æder alle mine bekymringer. Stenild, som vikarierer for Thomas, gør det fantastisk, og mit blodtryk må være alarmerende højt, da Ronnie Schwartz gør det til 3-0 inden pausen. Resten af kampen er en stor fest, og hele stadion syder og bobler af glæde. Drengene fra Vestegnen kan således drage slukørede hjem fra Aalborg, med et knusende 5-1 nederlag i bagagen. Curth, Johansson og Niculae stod for de sidste kasser.

Sikke en sejr! Det er ikke utænkeligt at den skal fejres med en god flaske rødvin og måske et par fadøl i Gaden! Selvom medierne ikke får mig til at indrømme min begejstring, lover dette godt for vores medalje-drømme! Vi ligger sgu nummer 2!

 



« Seneste Redigering: 14 Aug 2008, 20:25 af Søren91 » Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: 8# Nordjyllands Præsident
« Svar #62: 14 Aug 2008, 20:33 »

Super update. Men lor*e resultat! ;-)
Du holder niveauet; Man er fuldstændig fanget. Og tillykke med sejren.
« Seneste Redigering: 16 Aug 2008, 15:49 af BenMusalho » Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8# Nordjyllands Præsident
« Svar #63: 14 Aug 2008, 20:43 »

Super update. Min lor*e resultat! ;-)
Du holder niveauet; Man er fuldstændig fanget. Og tillykke med sejren.

Som Musalho skriver, bliver man fuldstændig fanget. Har lige læst det hele igennem, og du skriver på et meget højt niveau Smiley Dog er resultaterne ikke så gode, men det kommer nok. Virkelig god blog!
Logged


Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8# Nordjyllands Præsident
« Svar #64: 14 Aug 2008, 20:47 »

Tillykke med sejren !! KUTGW Wink
Logged

[Min signatur er for stor]

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Nordjyllands Præsident
« Svar #65: 14 Aug 2008, 20:54 »

Det er jo fantastisk.. KIU.. men bliver helt fanget.. KIU Søren Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Nordjyllands Præsident
« Svar #66: 14 Aug 2008, 21:15 »

Super update Søren  Peace
Andet er der vel ikke at sige ? Jeg er med  Thumbs Up
Logged

Johs
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 8# Nordjyllands Præsident
« Svar #67: 15 Aug 2008, 00:42 »

Super blog !
Læser!
Logged

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: 8# Nordjyllands Præsident
« Svar #68: 15 Aug 2008, 04:14 »

Du skriver super godt, og dit sprog fanger een med det samme. Klasse blog om det helt rigtige hold!
« Seneste Redigering: 15 Aug 2008, 05:03 af NicolaiMadrid » Logged

Madrid - 08/09

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8# Nordjyllands Præsident
« Svar #69: 17 Aug 2008, 20:01 »

Transferbombe om 30 min Cool
Logged


Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8# Nordjyllands Præsident
« Svar #70: 17 Aug 2008, 20:12 »

Transferbombe om 30 min Cool
uuhh glæder mig Opstemt
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8# Nordjyllands Præsident
« Svar #71: 17 Aug 2008, 20:31 »



9# AaB henter "The Bonecrusher"

Efter vinterpausens begyndelse har der været heftige transfers. Juventus har sikret sig Lucho González for hele 250 mio., mens Newcastle har smidt 160 mio. på bordet for den franske angriber Nicolas Anelka. I Danmark har Mark Howard og Oscar Wendt forladt hhv. Brøndby IF og FCK. Idag var det dog den nordjyske traditionsklub der stjal overskrifterne.  

Det var en tydeligvis tilfreds Lynge Jacobsen, der kunne præsentere noget af en overraskelse. Klubben har således skrevet en 4-årig aftale med den finske Toni Kallio, som kommer efter kontraktudløb i den engelske Premier League-klub Fulham.

- Det må vel anses som noget af et kup at hente en spiller af Toni's niveau til AaB. Han har spillet 12 efterårskampe for Fulham, og samtidig har han spillet 15 landsholdskampe for Finland. Man skulle være et skarn, hvis man ikke slog til ved denne mulighed; Toni ønskede, efter ophold i Young Boys og  at vende tilbage til Skandinavien. Vi har før hentet skandinaviske Premier League-spillere, hvor spillere som Andreas Johansson har været med til at give et internationalt snit på holdet, sagde Lynge til bold.dk
 

- Jeg havde flere kontraktilbud, heriblandt Fulham og flere hollandske klubber. Da AaB fremlagde et kontrakttilbud og fremlagde deres visioner var jeg solgt. Jeg vil yde 110 % for Fulham indtil min kontrakt udløber, men jeg ser virkelig frem til klubskiftet. Jeg er lidt af en allrounder, kan dække alle forsvarspladser, venstre og central midtbane og derudover som boksspiller. Mine forcer er min fysik og mit overblik, og jeg vil vinde titler med AaB!  


AaB overvintrer på 3. pladsen, med 3 point op til førerholdet OB, som har været stærkest i efteråret.
 

 

« Seneste Redigering: 17 Aug 2008, 20:42 af Søren91 » Logged


Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8# Nordjyllands Præsident
« Svar #72: 17 Aug 2008, 20:36 »

Kender ikke noget til ham, men håber da det er et godt køb Opstemt
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: 8# Nordjyllands Præsident
« Svar #73: 17 Aug 2008, 20:37 »

Det var ret præcise 30 minutter! :-D
Rigtig smukt. Der er lige et "[" tegn oppe i venstre hjørne ;-) Kan du smide et ss op af ham?
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8# Nordjyllands Præsident
« Svar #74: 17 Aug 2008, 20:42 »

Tak til begge Smiley

« Seneste Redigering: 17 Aug 2008, 20:43 af Søren91 » Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010