home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:34:40 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23427
  1 Bruger, 682 Gæster Online.

Indlæg: 1132883 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: rosebrown123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  10# Nordjyllands Præsident
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: 10# Nordjyllands Præsident  (Læst 13663 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 6# Nordjyllands Præsident
« Svar #45: 09 Aug 2008, 00:09 »

Jeh syntes virkelig dette er godt arbejde søren Smiley Det skriftlige er i top, og man skulle næsten tror at det var lynge der sad bag skærmen. OG din ageren på transfermarkedet er intet mindre end klasse! virkelig imponeret over signingen af Niculae, som bliver et scoop. Også lækkert med thomas sørensen. KIU!!! Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# Nordjyllands Præsident
« Svar #46: 09 Aug 2008, 00:10 »

Keep Up The Good Work Lynge.. øhh Søren  Wink Du skriver godt og jeg er helt hooked på din blog.. Nicaulae var en super spiller for mig i Dinamo Bukarest og det bliver han også i Suppen.. Ham fra Chile kender jeg ikke, men jeg håber de bliver gode for dig.. jeg er dybt imponeret over denne blog.. håber den bliver ved længe.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 6# Nordjyllands Præsident
« Svar #47: 09 Aug 2008, 00:42 »

Rigtig, rigtig god blog.

Du beskriver tingene godt og fra en atybisk synsvinkel hvilket er herligt. Det er hverken for langt eller for kort og man mister ikke opmærksomheden under læsningen, hvilket ofte er et problem i andre blogge.

Dog spiller Dynamo Kiev ikke i Rusland. De er fra Ukraine, hvilket bør rettes.

Keep Up The Good Work!
Logged

Isolation

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6# Nordjyllands Præsident
« Svar #48: 09 Aug 2008, 09:49 »

Tak for de fantastiske kommentarer Gerrarden, Holmo, Jimmy, FC-Hansen og Dr-John! Det er sådanne kommentarer vi bloggere elsker Thumbs Up Tak for at du påpeger fejlen, Dr. John!
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: 6# Nordjyllands Præsident
« Svar #49: 09 Aug 2008, 12:08 »

Rigtig, rigtig, rigtig fed synsvinkel, som bestemt får læserne til at savle, især hvis de kender Lynge. Det skrfitlige er også kanon, og du bliver ved med at skrive på "Lynge" måden, som er kanon.. Det grafiske fejler heller ingenting, rigtig flot,.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: 6# Nordjyllands Præsident
« Svar #50: 09 Aug 2008, 14:43 »

Fedt Søren !
Spændnde køb og virkelig fedt at du fortæller lidt om hvem du har kig på - Men så bliver det alligevel ikke ham !

KUTGW
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 6# Nordjyllands Præsident
« Svar #51: 09 Aug 2008, 15:27 »

Må sgu også tilslutte mig koret af savlende læsere....

Syntes synsvinklen er helt eminent og sproget letlæseligt og ikke for tungt.

Bloggen lyser virkelig op i en tid med masser af blogs kørende på siden og jeg håber virkelig du fortsætter i lang tid

Masser af klapsalver herfra..... Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# Nordjyllands Præsident
« Svar #52: 09 Aug 2008, 15:50 »

Rigtig fint skrevet, det ser flot ud Søren. Du kan godt hæve spændingen en ekstra tak, men alligevel følte jeg mig da underholdt, da jeg klokken 1 i nat læste samtlige updates Wink
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6# Nordjyllands Præsident
« Svar #53: 10 Aug 2008, 18:52 »



7# Svingende resultater!

"Ja, det var ærgeligt, at vi ikke formåede at holde Schalke fra fadet de sidste 10 minutter" siger Jeppe Curth. Det er tidlig på formiddagen, og vi står og vender vores europæiske eventyr inden morgentræningen.

Efter en sikker sejr over Göteborg IF på samlet 5-3, stod gigantiske Schalke 04 klar i 3. kvalifikationsrunde . På et fyldt Energi Nord Arena kunne AaB-spillerne se et rystet 04-mandskab, der var bagud 2-1 indtil 10 minutter før slutfløjt. Desværre scorede Altintop 2 gange inden slutfløjt, og jeg sidder med en skuffet - dog også stolt - fornemmelse efter returopgøret. Det blev desværre ikke til Champions League-bold i denne sæson!

I første runde af UEFA-cuppen fik vi stryg! Jeg var taget hele vejen til Sevilla, hvor vi kunne se et klassemandskab banke vores unge drenge big time; samlet 5-2. Journalisterne har kavlet løs om Gaardsøe's mangel på erfaring, hvorfor jeg har strikket en endegldig udtalelse sammen:

- " Thomas har min fulde opbakning! Vi har mødt nogle af de tunge drenge i Europa og fået et hæderligt resultat i begge kampe. Resultaterne i SAS-ligaen har ganske vist været svingende, og vil folk afskrive os, jamen så er det deres sag. Det gælder trods alt om at ligge nummer 1 efter 33 spillerunder."


Noget jeg kan fryde mig endegyldigt over er den nye Niculae, som har været en fornøjelse at følge. Han er rent ud sagt en herlig type, og han fik da også en "varm"velkomst i truppen: John Laden havde hentet ham i lufthavnen, og jeg skulle præsentere ham for truppen inden eftermiddagstræning en. Niculae er som sagt rumænsk, og han viste fra første øjeblik hans enorme professionalitet, da han lige skulle en tur på løbebåndet. "Jeg skal have svedt den elendige lufthavnsmad ud," sagde han ærligt til mig.

Efter en times tid var spillerne ankommet, og jeg samlede dem sammen. Jeg kalder Niculae frem, og han kommer ind af døren. Han ser genert på mig, og vandrer yderst akavet ned gennem lokalet. Der lyder et latterbrøl uden lige fra spillerne, og det viser sig, at Augu og Jakobsen har fyldt varmecreme i hans underbukser. Heldigvis kan Niculae også se joken deri; han fortæller mig endvidere om hans planer for hævn.

Om det var varmecremen der havde givet Marius ild i røven skal jeg ikke gøre rede for, men i hans debut var han outstanding! 2 hovedstødsmål mod chanceløse OB var nok til at overbevise hele den nordjyske fanskare. Jeg har gjort et scoop, tænker jeg tilfreds og tager en bid af bøffen.


 



« Seneste Redigering: 10 Aug 2008, 18:56 af Søren91 » Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: 7# Nordjyllands Præsident
« Svar #54: 10 Aug 2008, 19:17 »

Har lige fået læst dem igennem. Intet mindre end genialt. Og super fedt, med de små "jokes". Rigtig god opsætning. Dog synes jeg måske skriftstørrelsen er lidt stor.

KUTGW.
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7# Nordjyllands Præsident
« Svar #55: 10 Aug 2008, 19:45 »

Har lige fået læst dem igennem. Intet mindre end genialt. Og super fedt, med de små "jokes". Rigtig god opsætning. Dog synes jeg måske skriftstørrelsen er lidt stor.

KUTGW.
Mange tak for den dejlige kommentar. Jeg fik at vide, at skriften var for lille, men kan godt være den skal mindskes en smugle Smiley

@ alle: Tak for de mange flotte ord! Det varmer sgu.
Logged


NichlasKirk
Gæst
 
Sv: 7# Nordjyllands Præsident
« Svar #56: 10 Aug 2008, 21:00 »

Hej Søren.

Jeg har været silent reader indtil nu - ved ikke hvorfor - men denne blog havde nok fortjent en kommentar meget før.
Selv om jeg FCM mand fra inderst til yderst, er dette en fryd for øjet som jeg har svært ved at sætte en finger på.
Layoutet, det skriftlige og idéen er ikke mindre end fremragende. Du har skabt en blog der fanger mig fuldstændig hvilket der er meget få blogs der gør i øjeblikket, og det er på den baggrund at AaB aldrig har været en klub som jeg har været helt vild glad for.

KIU Søren.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 7# Nordjyllands Præsident
« Svar #57: 11 Aug 2008, 18:05 »

Lækkert, Søren! Virkelig godt det her.

Du skriver meget flot og varieret, dog er der nogle småfejl hist og pist. Men ikke noget som ødelægger det.
Men nu når du lavede den fantastiske Manchester CIty blog, er niveauet sat utroligt højt, da den virkelig var klasse og svært at leve op til. Ville gerne se at du fandt det høje niveau frem igen.

Mht spillet er det et rigtig godt indkøb af, Marius Niculae. Jeg har dog aldrig hørt om ham før, men spændende ser han.

Fortsæt endelig!
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: 7# Nordjyllands Præsident
« Svar #58: 11 Aug 2008, 19:16 »

Rigtig flot skrevet, og din idé er meget sjov, og anderledes... SUPER SUPER SUPER!!!
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7# Nordjyllands Præsident
« Svar #59: 14 Aug 2008, 16:59 »

Fantastisk Smiley  MERE !!
Logged

[Min signatur er for stor]

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010