home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:18:57 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 12:34:40 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  2 Brugere, 516 Gæster Online.

Indlæg: 1132884 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  10# Nordjyllands Præsident
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: 10# Nordjyllands Præsident  (Læst 13699 gange)
Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# Nordjyllands Præsident
« Svar #30: 07 Aug 2008, 22:54 »

Klasse signinger Wink
Men sjovt nok, så spiser Lynge altid ? :b
Logged

[Min signatur er for stor]

søgaard
Gæst
 
Sv: 4# Nordjyllands Præsident
« Svar #31: 07 Aug 2008, 22:56 »

Klasse signinger Wink
Men sjovt nok, så spiser Lynge altid ? :b
Bare se på hans figur, så må han da have spist et par måltider for meget Wink
Kanon blog Søren, kan godt lide, at du er Lynge, og ikke bare træneren, som i (næsten) samtlige andre blogs Smiley
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: 4# Nordjyllands Præsident
« Svar #32: 07 Aug 2008, 22:56 »

vil ikke sige så meget andet end fantastisk. du gør spillet realistisk med lynges fri transfer handler. din sprog er eminent, og din opsætning og ligeså.
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: 4# Nordjyllands Præsident
« Svar #33: 07 Aug 2008, 23:00 »

Jeg synes at bloggen er rigtig god, og du skriver rigtigt godt. Jeg synes det er rigtigt fedt at du skriver som Lynge, og så er det også fedt at du signer to transfer frie spillere i bedste Lynge stil.
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 4# Nordjyllands Præsident
« Svar #34: 07 Aug 2008, 23:20 »

gode køb

er overrasket over at lynge ikke drikker noget mere vin ad libitum når han fejrer hans købe køb ?

men ja de er jo transfer frie Grin
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Yoggidk
Gæst
 
Sv: 4# Nordjyllands Præsident
« Svar #35: 07 Aug 2008, 23:53 »

Du lyder præcis som Lynge, det er fantastisk at læse, og Sørensen er vel helt fantastisk i AaB, KIU Shockeret
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: 4# Nordjyllands Præsident
« Svar #36: 08 Aug 2008, 00:29 »

Hvilket scoop at Thomas S ! Shockeret
Kunne godt ønske at du måske kunne skrive som Lynge når det handler om ambitioner, økonomi, og transfer.
Og så skifte til en journalistisk synspunkt, når det handler om kampe og resultater ?

Det var bare et foreslag  Smiley
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# Nordjyllands Præsident
« Svar #37: 08 Aug 2008, 10:37 »

Hvilket scoop at Thomas S ! Shockeret
Kunne godt ønske at du måske kunne skrive som Lynge når det handler om ambitioner, økonomi, og transfer.
Og så skifte til en journalistisk synspunkt, når det handler om kampe og resultater ?

Det var bare et foreslag  Smiley
Taget til efterretning Smiley Vil måske bruge nyheds-stilen som afveksling Smiley
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# Nordjyllands Præsident
« Svar #38: 08 Aug 2008, 22:44 »



5# Den evige jagt på bomberen!

Selvom målmandsposten og backpositionen nu er forstærket kraftigt, kan jeg stadig ikke finde ro. Jeg frygter, at de unge knægte vil have yderst svært ved at klare det enorme pres der ligger på de forsvarende mestres skuldre, og føler mig nødsaget til at handle ind.Salget af Rade Prica gav en ordentlig pose penge, men efterlod os med et stort fysisk tomrum i angrebet. Vi har pt 3 angribere i truppen: Jeppe Curth, Simon Bræmer og Ronnie Schwartz. Det glæder mig selfølgelig at vi har 3 unge danske drenge, med stort potentiale, men de savner en rutineret tank-centerforward at læne sig op ad.

Der har allerede lydt flere ramaskrig i fankredse i Aalborg efter min udmelding om "ikke flere indkøb". Oldest trick in the book; jeg griner for mig selv. Resultaterne i sæsonstarten har været yderst svingende, og vi ligger pt på en skuffende 5. plads. Vi har slået Göteborg ud af 2. runde i CL, men enorme Shalke 04 venter forude. Vores resultater afspejler et typisk ungt hold: Vi kan slå alle, men også tabe til alle.

Efter flere møder med Gaardsøe finder vi den helt rette spillerprofil frem: Landsholdsspiller, hovedstødsstærk, kropsstærk, målfarlig og rutineret. Dette lyder alt i alt som en dyr herre, og jeg har også sat hele 4 mio af til denne post.

Første mand i kikkerten er svenske Pontus Wernbloom, og ved overfladisk kontakt viser det sig, at Pontus ikke er afvisende overfor forhandlinger med os. Den største forhindring bliver prisen; det svenske stortalent har et prisskilt på 9 mio. danske kroner, og prisen er urokkelig. Jeg søger videre, denne gang efter større rutine.

Mikael Dahlberg kan hentes i Djurgården for knap 2 mio., og virker yderst tændt på udfordingen. Efter flere samtaler i Sverige beslutter jeg mig endnu en gang for at bevæge mig videre; han virker slet ikke som den rette.

Med blot en uge til deadline beslutter jeg mig for at udvide min horrisont. Jeg har pt sonderet det skandinaviske marked, forhandlet med en halv snes spillere, og jeg må desværre indrømme at jeg har undervurderet pengene i skandinavisk fodbold. De store navne er for dyre, og de små klubber har råd til at holde på talenterne. Jeg begynder at kigge Østeuropæisk, og her viser det sig at den rette spiller ligger lige forude. Men det vil blive et intenst kapløb med tiden!

 



Logged


Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# Nordjyllands Præsident
« Svar #39: 08 Aug 2008, 22:47 »

intet mindre end fantastisk !!! Kunne sagtens bruge en update mere ? Man kan blive ved med at læse . Du skriver sindsyg godt Smiley
Logged

[Min signatur er for stor]

stimo92
Gæst
 
Sv: 5# Nordjyllands Præsident
« Svar #40: 08 Aug 2008, 22:48 »

tja, holmo har vel sagt alt. fantastisk, sproget er eminent, og det lyder præcis som var det lynge selv. din opsætning er også rigtig god. KUTGW
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5# Nordjyllands Præsident
« Svar #41: 08 Aug 2008, 23:24 »



6# Kampen mod tiden!

Efter at have holdt følere ude på det Østeuropæiske marked i 24 timer, har jeg pt fundet et meget interessant emne. Argentinske Roberto Nanni har en fortid i Serie A, hvor han har repræsenteret Mesina og Siena. Han skiftede i 2006 til ukrainsk fodbold, nærmere betegnet Dynamo Kiev, hvor han nu er faldet i unåde. Prisseddlen er på 2 mio., men efter et par samtaler med Per Krøldrup - som jeg stadig er i kontakt med, efter jeg i hans unge dage, forsøgte at fiske i klubben - beslutter jeg mig for at søge videre. Krøldrup mente hverken han kunne tilpasse sig den danske kultur eller spillestil.

Uret på mit skrivebord tikker løs, og jeg ved tiden arbejder imod mig. Min liste er tom, og jeg må skuffet erkende at vi må spille efteråret uden en centerforward. Det er snart midnat da jeg modtager et tip om en rumænsk angriber, der vil væk fra sin klub. Marius Niculae har hvad der skal til, det er jeg ikke i tvivl om. Han har en fortid i Sporting CP og Mainz, og den 26-årige boksspiller har også spillet 30 landskampe for Rumænien, heraf har jeg set 60 % af kampene. Eneste hurdle bliver lønnen, som nok ligger i toppen af vores lønbudget. Jeg kigger ned på mit ur og ånder lettet ud. Den er 22:25, og datoen er 31. august. Vi bestiller en flaske god champagne, som vi deler i stor glæde. Hullet efter Prica er nu difinitivt lukket; jeg havde faktisk ikke troet det skulle være SÅ svært at finde den rette. Niculae overtager trøje nummer 10.

Tidligere på ugen præsenterede vi en chilensk lottokupon, Miguel Aceval, der er kasseret fra Colo Colo's berømte talentfabrik. Aceval er en allrounder der kan dække hele midtbanen men spiller bedst venstre back.






 




« Seneste Redigering: 09 Aug 2008, 09:48 af Søren91 » Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6# Nordjyllands Præsident
« Svar #42: 08 Aug 2008, 23:36 »

To rigtig flotte updates. Købet af Niculae er fint i stik me Lynges stil, men chileneren er efter min mening malplaceret. Men begge spillere er klassespillere der forstærker holdet kraftigt. Nu er et forsvar at titlen altså krævet!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6# Nordjyllands Præsident
« Svar #43: 08 Aug 2008, 23:38 »

To rigtig flotte updates. Købet af Niculae er fint i stik me Lynges stil, men chileneren er efter min mening malplaceret. Men begge spillere er klassespillere der forstærker holdet kraftigt. Nu er et forsvar at titlen altså krævet!
Tjaeh, han hentede jo Vilakazi? Mener godt han kunne finde på at hente en transferfri lottokupon :-) Men kan godt se den ikke er en typisk "stjerne der er floppet i europa som hentes på fri transfer" spiller Wink
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6# Nordjyllands Præsident
« Svar #44: 08 Aug 2008, 23:42 »

Tjaeh, han hentede jo Vilakazi? Mener godt han kunne finde på at hente en transferfri lottokupon :-) Men kan godt se den ikke er en typisk "stjerne der er floppet i europa som hentes på fri transfer" spiller Wink

Han hentede Vilakazi efter anbefaling af Nomvethe der kender han fra landsholdet Wink Det er noget andet med spillere fra mellemamerika, det er vist ikke normalt af den gode Lynge at tage på rov der Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010