home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:18:57 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 12:34:40 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  1 Bruger, 593 Gæster Online.

Indlæg: 1132884 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  10# Nordjyllands Præsident
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: 10# Nordjyllands Præsident  (Læst 13709 gange)
Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2# Nordjyllands Præsident
« Svar #15: 06 Aug 2008, 21:08 »

Så kom der endu en AaB blog fra din side, havde nu hellere set dig i en anden klub, da dine to tidligere Aab blogs ikke har holdt særlig længe. Men fordi det er dig som skriver denne blog, skal jeg da helt sikkert følge med!

Kan ikke lide din ansættelse af Gaardsøe, havde hellere set at du havde taget en af de svenske trænere, som irl har været rygtet til Nordjylland.

Ledte efter en rigtig klubmand ;-)

Tak for kommentaren, og en svensker var jo en mulighed men det ville vel heller ikke være realistisk eftersom de ikke ville til AaB irl. Men tak fordi du følger med Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Nordjyllands Præsident
« Svar #16: 06 Aug 2008, 21:58 »

Det ser spændende ud Søren.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2# Nordjyllands Præsident
« Svar #17: 06 Aug 2008, 22:13 »

Det ser spændende ud Søren.. KIU
Er jeg glad for at blogchampen synes Thumbs Up
Logged


stimo92
Gæst
 
Sv: 2# Nordjyllands Præsident
« Svar #18: 06 Aug 2008, 22:14 »

hvornår kan vi forvente endnu en god update søren91 Rullende Øjne
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2# Nordjyllands Præsident
« Svar #19: 06 Aug 2008, 22:37 »

hvornår kan vi forvente endnu en god update søren91 Rullende Øjne
I morgen Smiley
Logged


stimo92
Gæst
 
Sv: 2# Nordjyllands Præsident
« Svar #20: 06 Aug 2008, 22:38 »

okay Smiley
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 2# Nordjyllands Præsident
« Svar #21: 06 Aug 2008, 22:56 »

nu skal du huske og gøre tingene i rigtig Lynge stil

altså transfer frie spillere , og vin ad libitum Smiley

men ellers rigtig godt

dine updates har den rigtige størrelse
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2# Nordjyllands Præsident
« Svar #22: 06 Aug 2008, 23:35 »

nu skal du huske og gøre tingene i rigtig Lynge stil

altså transfer frie spillere , og vin ad libitum Smiley

men ellers rigtig godt

dine updates har den rigtige størrelse
Kan næsten ikke sige andet end: Vent bare og se Grin
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2# Nordjyllands Præsident
« Svar #23: 07 Aug 2008, 22:07 »



3# Vurdering af truppen!
Gaardsøe kommer ind på mit kontor, og tager plads ved siden af kaffekoppen. Det er tid til at fastlægge målsætningen for den kommende sæson.

  • Champions League: Vi kommer ind i 2. kvalifikationsrunde, hvor vi forhåbentligt møder et lavt rangeret hold. Vi skal som minimum kvalificere os til 3. runde, hvorved vi er sikret UEFA-cup deltagelse.
  • SAS-Ligaen: Vi har pt ikke mandskabet til at kræve guld af Thomas, men med et par indkøb har vi holdet til det helt store. Pt hedder vores målsætning top-4.
  • DONG-Cuppen: Vi vægter ikke pokalen så højt, men vil selfølgelig ikke acceptere pinlige nederlag til lavt rangerede hold. Kvartfinalen er et must.
 

For at nå denne målsætning, kræver det handlekraft fra min side! Karim Zaza er skadet i 2 mrd., og når derfor ikke at træde ind i CL-kvalifikationen. Unge Kenneth Stenild besidder et enormt potentiale, men jeg har ikke nænnet til at smide ham for løverne i det store Europa. Første ting på ønskeseddlen er derfor en målmand på korttidskontrakt, evt. lejekontrakt.

Kasper Bøgelund er vendt hjem fra international fodbold, og han er sikker starter på backen. Vi har dog meget rigne alternativer på backen, og skader kan koste dyrt. Jeg vil forsøge at hente en ung back, der kan gå ind og afløse Kasper, når det er nødvendigt.

Sidst men ikke mindst skal vi bruge en rigtig bomber! Efter salget af Rade Prica har vi manglet fysik i angrebet, og en taget-player er et must, hvis vi skal have forhåbninger om at klare os i Europa. Denne opgave er højst sandsynligt den dyreste og den sværeste, og jeg fryger den yderst meget. Jeg tager en stor bid af mit stjerneskud, slikker mayonaise af fingrene og tager en dyb indånding; jeg har meget arbejde forude. 


« Seneste Redigering: 07 Aug 2008, 22:09 af Søren91 » Logged


stimo92
Gæst
 
Sv: 3# Nordjyllands Præsident
« Svar #24: 07 Aug 2008, 22:12 »

Fantastisk, kan godt lide dine små updates, men alligevel informere de os om alt det vigtige. Godt sprog, og som sagt rigtig god opsætning. er fast læser, og det bliver ikke dårligere med klubvalget Smiley
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3# Nordjyllands Præsident
« Svar #25: 07 Aug 2008, 22:13 »

Stimo har vel sagt hvad der skal siges.. KIU Wink !!!
Logged

[Min signatur er for stor]

AMRDK
Gæst
 
Sv: 3# Nordjyllands Præsident
« Svar #26: 07 Aug 2008, 22:38 »

Fantastisk ! Jeg er virkelig med på den her !

Snart update ?

Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3# Nordjyllands Præsident
« Svar #27: 07 Aug 2008, 22:51 »



4# Indkøb!

Om en måned starter SAS-ligaen, hvorfor jeg må arbejde under et stressende tidspres. Jeg kontaktede flere personer i mit netværk, og forsøgte at skabe mig et overblik. Efter et par timers uinteressante samtaler begynder min mave at rumle og jeg nupper mig et stykke smørrebrød, som kaffen let og elegant skyller ned. Midt under indtagelsen af et stykke med sky ringer min telefon, og Aabrink er i den anden ende. Thomas Sørensen er i hans fold af spillere, og han kunne meget let være hvad jeg leder efter! Thomas Sørensen var kasseret i Aston Villa, og derfor fritstillet; jeg fik hurtigt aftalt et møde. Forhandlingerne gik overraskende godt; Thomas var villig til at træde ind i truppen på en 2-årig kontrakt. Hele vejen hjem til Storvorde griner jeg smørret; jeg har gjort et scoop uden lige!

Hossein Kaebi er et forholdsvist ukendt navn i Aalborg, og han vagte heller ikke enorm jubel, da han blev præsenteret som reserve for Bøgelund. Den iranske back har en fortid i engelske Leichester, hvor han for nyligt blev fritstillet. Han er en ung herre, 21 år, med en enorm speed og skarpe driblinger. Der bliver allerede joket om hans lave vægt; 58 kg er jo ikke mere end hvad en teenagepige vejer! Med flittig træning i styrkecentret og den rette vejledning har vi en topklasse back i Aalborg. Det var så anden transferfrie landsholdsspiller der er hentet til Aalborg for nu.

Angrebspositionen er jeg ikke begyndt at arbejde intensivt på pt. Bræmer og Curth har spillet godt i seneste sæson, og kan til nød udgøre vores spyd. Jeg har sendt Per Westergaard til Sverige, hvor han skal besigtige mulige target-spillere. Planen er at han skal besigtige hele skandinavien inden jeg laver en liste som jeg vil forhandle ud fra.
 


Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3# Nordjyllands Præsident
« Svar #28: 07 Aug 2008, 22:52 »

Fantastisk Peace Nu glæder jeg mig til at se om du henter ham jeg tror du gør Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# Nordjyllands Præsident
« Svar #29: 07 Aug 2008, 22:53 »

Tak til Holmo, Stimo og AMRDK for kommenaterne! Glad for i læser med!

EDT: OGså tak til Gerrarden Smiley Nu må vi se !
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010