home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 553 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Generationsskiftet
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Generationsskiftet  (Læst 10953 gange)
BenMusalho
Gæst
 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #30: 12 Aug 2008, 11:31 »

Jamen hvordan kan det lige være?:s har altid fået penge. leder du forresten efter nogle specielle forstærninger, kan ikke lige huske om du har nævnt det Smiley
Ved det ikke. Har ikke nævnt navne, men jeg tror jeg har fundet dem jeg vil have.
Logged

Escobar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #31: 12 Aug 2008, 11:33 »

Glæder mig til at se om du får købt nogle spillere.. god update.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #32: 12 Aug 2008, 11:35 »

Ved det ikke. Har ikke nævnt navne, men jeg tror jeg har fundet dem jeg vil have.

okay Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

Mini-slask
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #33: 12 Aug 2008, 11:46 »

Har du tilladt transferbudget i første transfer vindue?
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #34: 12 Aug 2008, 12:15 »

Har du tilladt transferbudget i første transfer vindue?
Sidste spil jeg oprettede, satte jeg kryds der, og så har den sikkert gjort det automatisk igen.



Men tak, fordi du gjorde mig opmærksom på det.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #35: 12 Aug 2008, 12:27 »

Har du tilladt transferbudget i første transfer vindue?
DOH! selvfølgelig  Huh Rullende Øjne Wink
Logged

It's all, part of the plan.

Danui
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #36: 12 Aug 2008, 12:34 »

meget godt gennem arbejbet blog, flot sprog og den er fangende.
MEN!?
jeg må sige jeg ikke er helt enig i ideen om at Pirlo skal være den defensivt tænkende, jeg mener selv at Pirlo har lagt flere offensive kvalitet end både Flamini og Gattuso, netop i kva af han har en så fantastisk sparke teknik.

men ellers en mega fed ide med at skifte målmanden ud, måske en Igor Akinfeev vil være en passende afløser ?
Held og lykke med taktikken, spillet og bloggen (:
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #37: 12 Aug 2008, 12:50 »

meget godt gennem arbejbet blog, flot sprog og den er fangende.
MEN!?
jeg må sige jeg ikke er helt enig i ideen om at Pirlo skal være den defensivt tænkende, jeg mener selv at Pirlo har lagt flere offensive kvalitet end både Flamini og Gattuso, netop i kva af han har en så fantastisk sparke teknik.

men ellers en mega fed ide med at skifte målmanden ud, måske en Igor Akinfeev vil være en passende afløser ?
Held og lykke med taktikken, spillet og bloggen (:
Mange tak, det var en dejlig kommentar. Han er også røget lidt længere frem, da jeg fandt ud af at det egentlig gik okay uden ham dernede. Men han ligger ikke helt så langt fremme som Flamini og Gattuso. Han har også scoret et mål eller to, men det kommer senere. ;-)
Jeg forholder mig tavs i mht. spillerkøb. ;-)
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #38: 12 Aug 2008, 12:52 »

meget godt gennem arbejbet blog, flot sprog og den er fangende.
MEN!?
jeg må sige jeg ikke er helt enig i ideen om at Pirlo skal være den defensivt tænkende, jeg mener selv at Pirlo har lagt flere offensive kvalitet end både Flamini og Gattuso, netop i kva af han har en så fantastisk sparke teknik.

men ellers en mega fed ide med at skifte målmanden ud, måske en Igor Akinfeev vil være en passende afløser ?
Held og lykke med taktikken, spillet og bloggen (:

Ikke helt enig, ok, nogen oprydder er Pirlo ikke, men han kan med fordel holdes lidt tilbage på banen, hvis man bruger ham som playmaker (hvilket efter min mening er hans helt store force), på den måde får han pladsen til at spille stort set alle på banen, og samtidig er han også altid spilbar for medspillerne. Så synes det lyder fornuftigt, at holde ham tilbage, og så bruge ham som omdrejningspunktet på midtbanen, mens de andre tager sig af løbearbejdet.

Har selv, med stort held benyttet Pirlo i den rolle, og han lagde sig hurtigt i spidsen af assistlisten i Serie A, man finder ikke en bedre defensivt orienteret playmaker.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #39: 15 Aug 2008, 18:05 »

I må undskylde manglende updates på det seneste. Har glemt spillet hos min mor, og er ved min far. Regner dog med en update i morgen hvis jeg lige kan få taget turen derind og hente spillet.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Generationsskiftet - #8
« Svar #40: 20 Aug 2008, 22:01 »

Generationsskiftet - #8

Så gjaldt det spanske Real Betis, hjemme på San Siro.
Vi var klare favoritter mod Betis, og vi viste også rigtig flot spil. Efter kampen sagde skudstatistikken hele 17-5 i vores favør. Resultatet var dog noget mere beskedent. Betis kunne således tage hjem med et smalt 0-1 nederlag i bagagen.

Jeg fik en stille dag på bænken den dag. Jeg kunne, på trods af kæmpe dominans, først juble efter 45 min.
Ronaldinho lagde en perfekt aflevering til Filipo, som tog chancen og skød. Hans skud blev blokeret af Lima, men Kaka var hurtigt over returen, og kunne nemt sparke bolden ind til en 1-0 føring.

Vi fortsatte dominansen efter pausen, men flere mål blev det ikke til - En fin kamp, men skarpheden skal indstilles til næste og sidste test-kamp mod mægtige Bayern Munchen.

Blot to dage efter sejren over Betis, tog jeg til Frankrig, nærmere bestemt Bordeaux.
Vi skulle forhandle med det franske stortalent Henri Saivet. Han var meget beæret over at vi ville have ham. Vi fik forhandlet en del, men de sidste detaljer mangler at falde på plads.

Vi har budt godt 7,5 mio. for ham, og hvis det lykkes vil det blive et kæmpe scoop. Han er blot 16 år, og betegnes som et af Frankrigs største talenter.

Han kan spille som fløj i begge sider, men er normalt angriber. Jeg regner med at vi får offentliggjort købet om et par dage, hvis det sidste falder på plads. Jeg glæder mig enormt meget til at se ham i klubben.


Torsdag, den 2. august 2008.
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010