home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Generationsskiftet
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Generationsskiftet  (Læst 10978 gange)
Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #15: 09 Aug 2008, 23:56 »

Spændende projekt du har gang i, jeg har ikke helt taget mig sammen til at læse alle de updates du er kommet med, men det glæder jeg mig bestemt til. (:
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #16: 10 Aug 2008, 00:04 »

Spændende projekt du har gang i, jeg har ikke helt taget mig sammen til at læse alle de updates du er kommet med, men det glæder jeg mig bestemt til. (:
Tusind tak! Der kommer nok en enkelt mere i dag (hvilket vil sige i morgen da det er efter 12.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #17: 10 Aug 2008, 01:13 »

Generationsskiftet - #6


Det viste sig at mit arbejde på træningsbanen gav udbytte. Vi havde arbejdet meget med opspillet, og afslutningerne og det hjalp rigtig meget. Vi vandt således hele 2-7 over Aachen!

Det hele startede efter bare 2 minutter. Gattuso og Flamini ligger og kører bolden flot rundt uden for Aachen's straffesparksfelt. Pludselig tager Flamini chancen udefra, og skyder. Skuddet bliver rettet af undervejs, men ind går bolden og så tår den 0-1 til os meget tidligt i kampen. Perfekt. Nu skulle drengene bare fortsætte i et højt tempo.

De næste 20 minutter, sker der ikke det store. Dida er ude ved stolpen og afværge et par gange, men ikke noget farligt. I det 29. minut sker der dog noget. Flamini modtager bolden af Pirlo, og han viser igen styrke på langskuddene da han sætter bolden op i det lange hjørne. 2-0 til Milan, og to mål af Flamini.
Jeg syntes vi havde ret godt fat på kampen, fuldstændig i modsætning til sidste kamp. Det lugtede af storsejr.

Yderligere ti minutter går, hvor jeg kan styre tropperne lidt. Pirlo skal sparke et frispark fra 35 meters afstand, og noget overraskende vælger han at sparke. Endnu mere overraskende er det dog at den går ind, ved at ramme overliggeren og ryge ned i jorden. Jeg bryder ud i glæde. Fantastisk mål af Andrea. Jeg får flere gange råbt ud at "nu skal I holde fast!"

Og det gør de! Bare 4 minutter senere kommer vi yderligere foran. En bold lander tilfældigt ved Ronaldinho, som iskoldt sparker den i kassen til en 4-0 føring. Jeg er super glad, selvom det bare er en venskabskamp. Det er nu vi skal ud og vise at vi er i form. Vi skal komme ind i en god stime, som vi vil fortsætte på i ligaen.

I anden halvleg går vi ud med stor selvtillid, og tro på at vi kan lammetæve dem. Dog uden at undervurdere dem. Det sker alligevel lidt - Et kvarter før tid, trækker Fiél fri, og sparker den forbi Dida som ikke så særlig godt ud i den situation. Han skulle have været ude noget før. Jeg tænker på vores kommende målmand. Vi er i forhandlinger med ham. Det eneste jeg venter på er bestyrelsen giver mig et transferbudget. De personlige vilkår er ellers forhandlet på plads.

Bare 3 minutter senere kikser Dida igen. Et ellers ufarligt langskud får han fumlet i nettet, og måltavlen viser nu 2-4 til os.

Men så viser Ronaldinho sin klasse. En indøvet situation hvor Ronaldinho løber fra venstre side af feltet om i rummet bag forsvaret i højre side, og en perfekt stikning fra Gattuso gjorde at vi kom på 5-2. Skide godt!

Inde i overtiden erobrer indskiftede Brocchi bolden midt på Aachens banehalvdel. Han går selv, og sparker iskoldt bolden i nettet, og får dermed maskerne til at blafre for 8. gang i kampen.
Men det var ikke slut endnu. For 1 minut senere, tager Kakha Kaladze turen op af venstrekanten, og smide et indlæg indover. Indlægget ender dog ikke i boksen, men i nettet, og kampen endte dermed 7-2 til os.

Jeg er meget stolt over drengene. De viste meget flot sammenspil - Især i forhold til sidste kamp. Jeg håber vi kan holde det niveau.
Logged

mullebabz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #18: 10 Aug 2008, 01:36 »

Er fast læser, det tegner rigtig, rigtig godt.
Logged

Real Madrid tager kraftfisme alle titlerne i år!

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #19: 10 Aug 2008, 11:06 »

Er fast læser, det tegner rigtig, rigtig godt.

Mange tak. Der kommer nok en enkelt update i dag.
Logged

mullebabz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #20: 10 Aug 2008, 11:33 »

Mange tak. Der kommer nok en enkelt update i dag.
Hvad handler den så om?Opstemt
Logged

Real Madrid tager kraftfisme alle titlerne i år!

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Generationsskiftet - #7 - AC Milan
« Svar #21: 10 Aug 2008, 18:01 »

Generationsskiftet - #7

Efter Aachen kampen, startede forsvarsarbejdet. På træningsbanen knoklede vi med forsvaret, og de blev bare bedre og bedre. Stemningen var rigtig god da drengene løb på banen mod FC Libourne-Saint-Seurin (LSS). Vi stillede op i den normale 4-3-3 opstilling med Ronaldinho, Kaká og Inzaghi i angrebet, Gattuso, Pirlo og Flamini på midtbanen og så Zambrotta, Nesta, Digão og Oddo som fire backkæden, med Dida på kassen.

Vi lagde godt ud - Efter små tyve minutters spil, lagde Ronaldinho et hjørnespark ind i panden på Inzaghi som smukt headede bolden i kassen. Selv samme Ronaldinho blev bare 4 minutter senere flæsket af en LSS spiller, og måtte udgå med en skade. Efter kampen var jeg lynhurtigt henne ved vores fysioterapeut, Maesschalk, som kunne berolige mig med at det blot var en forstrukket nakke. Det ville ikke forhindre ham i at komme i form til sæsonstarten - Ude blot 2 uger.

Et kvarter efter Ronaldinhos skade, slog Inzaghi til igen. Indskiftede Seedorf lagde en perfekt bold i dybden, til Filipo, som han udnyttede sikkert. 2-0 efter 35 min, og LSS havde endnu ikke haft et skud på mål.

Vi fortsatte det gode spil, men fik først udbytte for 3. gang i kampen næsten et kvarter inde i anden halveg. Det var Pirlo, Gattuso og Flamini der lå og kørte bolden rundt uden for feltet. Flamini tager chancen, og selvfølgelig scorer han. Bolden sætter sig helt oppe i krogen. Jeg er super glad på Flamini's vegne. Han har klaret det med fantastisk i de første kampe, med 3 mål.

Vi fortsatte det gode spil, og forsvaret blev ved med at stå stabilt. Således kom LSS kun frem til en enkelt chance i hele kampen - På et frispark, sparket fra 35 meters afstand.

Nu venter jeg bare på at jeg modtager transferpenge af ledelsen. Det er den 22. juli, men jeg har endnu ikke fået noget beløb.
« Seneste Redigering: 10 Aug 2008, 18:03 af BenMusalho » Logged

mullebabz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #22: 10 Aug 2008, 19:39 »

Træls med skaden til Ronaldinho, men glæder mig til updaten der omhandler om dine transfers:)
Logged

Real Madrid tager kraftfisme alle titlerne i år!

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #23: 10 Aug 2008, 20:09 »

Træls med skaden til Ronaldinho, men glæder mig til updaten der omhandler om dine transfers:)
Jeg har endnu ikke handlet, for som sagt har jeg ikke fået penge af ledelsen ticked off Er i august! Pga. af at jeg ikke har fået pengene, kan jeg ikke købe spillere ;-) .. Dumme ledelse!
Logged

mullebabz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #24: 10 Aug 2008, 20:17 »

Man starter da med penge(:
Logged

Real Madrid tager kraftfisme alle titlerne i år!

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #25: 12 Aug 2008, 11:23 »

Man starter da med penge(:
Nej, det gør jeg ikke her Ubeslutsom
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #26: 12 Aug 2008, 11:24 »

Nej, det gør jeg ikke her Ubeslutsom

Det var da underligt, BenM. Det gjorde jeg da i mit Huh
Logged

It's all, part of the plan.

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #27: 12 Aug 2008, 11:27 »

Det var da underligt, BenM. Det gjorde jeg da i mit Huh

Det er virkelig noget pezz, mand .. Wink
Jeg frygter at jeg slet ikke får nogen, eller ikke tids nok til at finde spillere.. Come on ledelse.
Sandsynligvis update i dag.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #28: 12 Aug 2008, 11:29 »

Det er virkelig noget pezz, mand .. Wink
Jeg frygter at jeg slet ikke får nogen, eller ikke tids nok til at finde spillere.. Come on ledelse.
Sandsynligvis update i dag.

Jamen hvordan kan det lige være?:s har altid fået penge. leder du forresten efter nogle specielle forstærninger, kan ikke lige huske om du har nævnt det Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Generationsskiftet
« Svar #29: 12 Aug 2008, 11:30 »

så lige den der... haha  Grin
Logged

It's all, part of the plan.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010