home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 864 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Viva los Rojiblancos!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Viva los Rojiblancos!  (Læst 7124 gange)
vondracek
Gæst

Viva los Rojiblancos!
« : 05 Aug 2008, 23:00 »

Real Sporting de Gijón, S.A.D.

Indledning

Så er jeg langt om længe tilbage, og velkommen til min blog. Man er altid lidt kræsen, når det kommer til det endelige klubvalg, men jeg har omsider fundet frem til en klub, der virkelig giver lysten til Football Manager tilbage. Der er tale om klubben Real Sporting de Gijón, som starter i spaniens næstbedste række, og har en medieprognose på 13 – hvilket ikke er særlig imponerende. Det, der dog interessere mig meget, er deres træningsfaciliteter, som kan sammenlignes med mange af Europas storklubber. Klubben har nemlig toptræningsfacilite ter, fremragende ungdomsfaciliteter, samt en fodboldskole, hvilket er det bedste en klub kan opnå i spillet. Anyway, så kommer bloggen til at foregå fra en journalistisk synsvinkel, og med et par enkelte mål og krav, der lyder:

- Vind det spanske mesterskab
    - Vind enten UEFA Cuppen eller UEFA Champions League
    - Have et hold bestående af flest mulige spaniere
    - Satse stort på talenter og unge spillere

POKALSKAB
Sæson '07/'08

-
« Seneste Redigering: 26 Maj 2018, 16:20 af Kecardnov » Logged

Niko
Gæst

Sv: Viva los Rojiblancos!
« Svar #1: 05 Aug 2008, 23:01 »

Spændende. Helt klart.

vondracek
Gæst

« Svar #2: 05 Aug 2008, 23:02 »

realsporting.com

Turen går til Spanien
Gijón. En havneby der er placeret i det nordlige Spanien, og som byder på mange arkitektoniske, historiske, og åndelige seværdigheder, at de kan fylde en sjæl med massere af spændende oplevelser. En by med ét fælles program for indbyggerne, der går ud på, at involvere unge teenagere i forskellige aktiviteter, i stedet for at lade dem gå ud for at opleve det fristende natteliv. Man kan godt konstatere, at havnebyen Gijón er et ganske glimrende udgangspunkt for mange turister, men byens fodboldtilhængere sætter stadig stort spørgsmålstegn ved byens lokale fodboldhold, som går under navnet Real Sporting de Gijón.

Der er også god grund til bekymring for fodboldklubben har nemlig aldrig vundet én eneste titel siden den blev stiftet i 1905. Dog er de blevet noteret for at have været i den spanske pokalfinale hele to år i træk i henholdsvis 1981 og 1982, hvor man måtte se sig slået af spaniens to stormagter – FC Barcelona og Real Madrid.
Real Sporting de Gijón har tilbragt hele 41 sæsoner i Segunda Division, hvilket er den andenbedste række i Spanien, og hvor de fortsat er at finde. Det er blevet til 38 sæsoner i den bedste række, hvor klubben blev runners up i 1979. Når man skal snakke om klubbens historiske momenter, er der er ikke meget at komme efter, hvilket også kan ses på det tomme pokalskab og den støvet historiebog.

Klubben har dog gennem tiderne opfostret ét af Spanien's helt store navne. Som senior debuterede han på Sporting Gijón's mandskab, og i løbet af tre sæsoner nettede han hele 51 gange. I dag er han den ubestridte stjerne i Valencia – navnet er selvfølgelig David Villa. Når en klub næsten ingenting har opnået i løbet af dens eksistens, er det svært at forestille sig hvordan man kan formå at producere en verdenskendt stjerne, men årsagen er meget enkel. Sporting Gijón har nemlig topklasse træningsfaciliteter, fremragende ungdomsfaciliteter, samt en fodboldskole, hvilket gør denne klub yderst interessant. Der er ingen tvivl om, at Sporting Gijón vil tilbage til Spanien's bedste række, men vejen dertil bliver ikke via ældre og dyre spillere, men det stik modsatte. Fodboldtilhængerne forventer snart en ende på denne ørkenvandring, men om dette i en nær fremtid vil ske, er stadig meget uklart.
« Seneste Redigering: 06 Aug 2008, 00:51 af vondracek » Logged

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3: 05 Aug 2008, 23:03 »

Måske spillede det også ind, at de har en kroat Opstemt

Anyway, spændende at se dig på blogscenen, Vondracek! Det kan vel næsten kun blive godt? Rullende Øjne

vondracek
Gæst

« Svar #4: 05 Aug 2008, 23:06 »

Spændende. Helt klart.

Ja klubben har virkelig også givet mig lysten til FM igen, så er det jo bare perfect :-D

Måske spillede det også ind, at de har en kroat Opstemt

Anyway, spændende at se dig på blogscenen, Vondracek! Det kan vel næsten kun blive godt? Rullende Øjne

Hehe ja det har også spillet en lille rolle. Han har - indtil videre - vist sig at være en meget ombejlet herre. Og ja nu må vi se hvor det fører hen. Jeg er ihvertfald sulten efter mere ;-)

EDIT: Og mange tak for kommentarerne.

Zone 43
Manager

« Svar #5: 05 Aug 2008, 23:08 »

Spænende valg.. Håber du har valgt Luis Enrique som træner, da han også var derfra, så vidt jeg lige husker.. Smiley

Go, go, go - get Villa back Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #6: 05 Aug 2008, 23:11 »

Spændende Smiley Glæder mig meget til at se dig få et godt hold bygget op, og samtidig opbygge en god økonomi via lukrative spillersalg, held og lykke ved havnen Wink

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

vondracek
Gæst

« Svar #7: 05 Aug 2008, 23:22 »

Spænende valg.. Håber du har valgt Luis Enrique som træner, da han også var derfra, så vidt jeg lige husker.. Smiley

Go, go, go - get Villa back Wink

Ja, Luis Enrique har også haft en fortid i Sporting Gijón, men præsentationen må vente til næste update Opstemt

Og jeg går også stærkt efter at få Villa tilbage, når man engang kan få ham til en fornuftigt pris.

Spændende Smiley Glæder mig meget til at se dig få et godt hold bygget op, og samtidig opbygge en god økonomi via lukrative spillersalg, held og lykke ved havnen Wink

Mange tak, Gerrarden Smiley

Mit primære mål er også, at få bygget en stabil økonomi op via spillersalg, imens jeg sideløbende vil prøve at få samlet mig en stærkt trup.

JimmyGP
Manager

« Svar #8: 05 Aug 2008, 23:25 »

Det ser sgu godt ud vondra.. KIU.. glæder mig til at se træneren, som enten er en spansk legende eller af kroatisk afstamning.. (nok det sidste).

- Veni, vidi, vici -

Yoggidk
Gæst

« Svar #9: 05 Aug 2008, 23:27 »

Rigtig flot skriftligt, syntes dog der mangler et billede i updatesene, og måske et banner, KIU!

Jaixo
Ynglingespiller

« Svar #10: 05 Aug 2008, 23:30 »

Som altid en flot blog, når der står Vondracek som forfatter Smiley Dejligt med et mindre kendt hold og endnu dejligere, at du har sat dig mål for dit spil. Glæder mig til at se hvad du kan præstere!

Rigtig flot skriftligt, syntes dog der mangler et billede i updatesene, og måske et banner, KIU!

Der er da både banner og et billede?

Yoggidk
Gæst

« Svar #11: 05 Aug 2008, 23:32 »

Der er da både banner og et billede?

Lol, det kom ikke første gang ved mig, undskyld så Wink

vondracek
Gæst

« Svar #12: 05 Aug 2008, 23:42 »

Det ser sgu godt ud vondra.. KIU.. glæder mig til at se træneren, som enten er en spansk legende eller af kroatisk afstamning.. (nok det sidste).

Tak for de rosende ord, blogchampiop.

Og nu må vi se. Only God knows Opstemt

Hehe mange tak, og så har du vist opdaget, at der er billeder Wink

Som altid en flot blog, når der står Vondracek som forfatter Smiley Dejligt med et mindre kendt hold og endnu dejligere, at du har sat dig mål for dit spil. Glæder mig til at se hvad du kan præstere!

Også et stort tak til dig, Jaixo!

Chakana
Manager

« Svar #13: 05 Aug 2008, 23:48 »

Nice, Vondracek!
God start, og du skriver jo fantastisk.. Jeg vil helt sikkert læse med, og glæder mig til at følge klubben.
Lige én ting, jeg ved godt at det er svært at sige, men tror du den holder i mange sæsoner, siden at du siger at FM lysten er tilbage?

Thumbs Up

Arsenal Football Club

nzio
Ynglingespiller

« Svar #14: 05 Aug 2008, 23:50 »

Ser godt ud Vona, spændende valg af klub. Hvornår kommer næste update ?

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010