home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 770 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Dit fedeste spil i FM
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Dit fedeste spil i FM  (Læst 3558 gange)
cube
Manager

Dit fedeste spil i FM
« : 15 Apr 2006, 12:36 »

Hej :-) som topic siger lyder spørgsmålet: Hvilket spil har du haft det sjovest med i Football Manager 06? Hvem spillede du med, hvad opnåede du etc. ?

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Gosser
Manager

Sv: Dit fedeste spil i FM
« Svar #1: 15 Apr 2006, 12:39 »

Det fedeste spil jeg har haft er det jeg har nu.

Jeg har ti kampe tilbage af anden sæson, og ligger nummer 1 med FCN Smiley Meget fedt er det også at FCK højst sansynligt rykker ned i denne sæson Grin

Det er fedt fordi jeg har fået skaffet en masse talenter og gode spillere, og fordi det går så godt!

Desværre crashede det lige før, så jeg har mistet noget data, men så må jeg jo bare starte derfra jeg har gemt fra Wink

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2: 15 Apr 2006, 12:42 »

Mit sjoveste spil, må være mit nuværende spil, med Frem. Jeg startede i tyrkiske Samsunspor, som har en l**** økonomi, men fordi man åbenbart for penge for sejr, så blev jeg i løbet af en sæson meget velhavende. Holdet var spået en nedrykningsplads, men mit angreb overraskede, og vi vandt ligaen.

Herefter to et smut til Sydamerika i klubben Corinthians. Her blev jeg relativt hurtigt fyret, og så tog jeg til Nordamerika, hvor jeg overtog klubben MetroStars. Her var jeg i et par måneder, før Frem ville have mig, og der er jeg nu, hvor jeg pt. spiller min anden sæson, og ligger på en 3. plads, efter 28 kampe. De startede i 1. div. da jeg overtog dem :-)

cube
Manager

« Svar #3: 15 Apr 2006, 12:49 »

Mit sjoveste spil, må være mit nuværende spil, med Frem. Jeg startede i tyrkiske Samsunspor, som har en l**** økonomi, men fordi man åbenbart for penge for sejr, så blev jeg i løbet af en sæson meget velhavende. Holdet var spået en nedrykningsplads, men mit angreb overraskede, og vi vandt ligaen.

Herefter to et smut til Sydamerika i klubben Corinthians. Her blev jeg relativt hurtigt fyret, og så tog jeg til Nordamerika, hvor jeg overtog klubben MetroStars. Her var jeg i et par måneder, før Frem ville have mig, og der er jeg nu, hvor jeg pt. spiller min anden sæson, og ligger på en 3. plads, efter 28 kampe. De startede i 1. div. da jeg overtog dem :-)

Lyder da begivenhedsrigt i hvert fald =) hvilket år er du så i nu?

cube
Manager

« Svar #4: 15 Apr 2006, 12:52 »

For lige at svare på mit eget topic:

Mit sjoveste spil er nok mit nuværende.
Var 2 sæsoner i PSG, vandt mesterskabet en gang og fik CL sølv, inden jeg skiftede til Arsenal, hvor jeg var i 3 sæsoner. 1. sæson endte jeg som 3'er, 2. sæson endte jeg som 2'er (og vandt CL) og i tredje sæson endte jeg som 1'er.
Nu er jeg så i Schalke 04, hvor jeg har ført klubben fra en 9. plads til en 1. plads i Bundesligaen.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #5: 15 Apr 2006, 12:55 »

Lyder da begivenhedsrigt i hvert fald =) hvilket år er du så i nu?

2009 Opstemt

AK Lemvig
Gæst

« Svar #6: 15 Apr 2006, 13:02 »

Mit må være det jeg har gang i nu...startede i CSKA Moskva d. 18. februar 2006 og gik af d. 2. januar 2008. Jeg vandt to mesterskaber og to pokaltitler med holdet og en kvartfinale i Champions League..d. 14. januar 2008 overtog jeg jobbet i Sevilla, som lå på en 1. plads i ligaen...Dem førte jeg til to mesterskaber. Jeg gav Sevilla et ultimatum d. 2. juli 2009, så jeg blev fyret dagen efter...12. august 2009 var jeg så et smut i Palmeias, det holdt kun i fem dage, så gad jeg ikke den klub mere. 19. september samme år overtog jeg Manchester City....Første sæson blev til en fa cup title...Anden sæson i klubben blev det til mesterskab, liga cup og Euro cup titler.
d. 15. maj 2011 overtog jeg jobbet i Milan....dem har jeg ført til to mesterskaber, to pokaltitler, en champions league og en euro cup...Når ja, jeg har også styret Mexico...med dem vandt jeg Copa America. Nu januar 2014 er jeg manager for Milan og landstræner for Danmark.

cube
Manager

« Svar #7: 15 Apr 2006, 13:19 »

Mit må være det jeg har gang i nu...startede i CSKA Moskva d. 18. februar 2006 og gik af d. 2. januar 2008. Jeg vandt to mesterskaber og to pokaltitler med holdet og en kvartfinale i Champions League..d. 14. januar 2008 overtog jeg jobbet i Sevilla, som lå på en 1. plads i ligaen...Dem førte jeg til to mesterskaber. Jeg gav Sevilla et ultimatum d. 2. juli 2009, så jeg blev fyret dagen efter...12. august 2009 var jeg så et smut i Palmeias, det holdt kun i fem dage, så gad jeg ikke den klub mere. 19. september samme år overtog jeg Manchester City....Første sæson blev til en fa cup title...Anden sæson i klubben blev det til mesterskab, liga cup og Euro cup titler.
d. 15. maj 2011 overtog jeg jobbet i Milan....dem har jeg ført til to mesterskaber, to pokaltitler, en champions league og en euro cup...Når ja, jeg har også styret Mexico...med dem vandt jeg Copa America. Nu januar 2014 er jeg manager for Milan og landstræner for Danmark.

Sejt nok at vinde PL med Manchester City :-)
Hva' var det for et ultimatum du gav Sevilla?

AK Lemvig
Gæst

« Svar #8: 15 Apr 2006, 13:26 »

Sejt nok at vinde PL med Manchester City :-)
Hva' var det for et ultimatum du gav Sevilla?
h
Det var noget med transferbudget...ha vde nu også planlagt at skifte klub....
« Seneste Redigering: 15 Apr 2006, 13:28 af AK Lemvig » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #9: 15 Apr 2006, 20:07 »

Har ikke haft det store i FM 2006, men nummer et må være Atletico Madrid, hvor det på to sæsoner blev til to gange sølv i Primera Division og en CL-triumf. Det var dog lidt ærgeligt, at jeg ikke nåede at vinde ligaen.

SirToby
Manager

« Svar #10: 15 Apr 2006, 20:10 »

Det må være det med Wolverhampton Wanderes. Opnåede en oprykning fra Championship i første sæson og en 5. plads i den efterfølgende sæson i Premiership. Der blev det blandt andet til to sejre over Chelsea, to sejre over Man. United, en 5-0 sejr ude over Arsenal så vidt, jeg husker.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #11: 15 Apr 2006, 20:12 »

Det må være det med Wolverhampton Wanderes. Opnåede en oprykning fra Championship i første sæson og en 5. plads i den efterfølgende sæson i Premiership. Der blev det blandt andet til to sejre over Chelsea, to sejre over Man. United, en 5-0 sejr ude over Arsenal så vidt, jeg husker.

Det er sgu godt gået  Thumbs Up spillede du ikke videre?

Gosser
Manager

« Svar #12: 15 Apr 2006, 20:15 »

SÅ vandt jeg SAS ligaen med FCN i anden sæson Thumbs Up

..desuden får jeg Ricardo Vaz Te på fri transfer, Bolton rykkede ned! Shockeret
« Seneste Redigering: 15 Apr 2006, 20:19 af Gosser » Logged

SirToby
Manager

« Svar #13: 15 Apr 2006, 20:23 »

Det er sgu godt gået  Thumbs Up spillede du ikke videre?

Nej, da jeg var igang med tredje sæson, lukkede min computer pludselig ned, og da jeg tændte igen, gik det fuldstændig modsat af, hvordan det havde gået inden, computeren lukkede ned. Jeg mistede derefter lysten.

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 15 Apr 2006, 22:04 »

Det er mit nuværende spil med Holstebro .
1. sæson: Nummer 1 i ligaen med 21 sejre og 5 uafgjorte i 26 kampe .
2. sæson: Den er jeg igang med nu ligger nr. 2. med 35 point efter 16 kampe med 2 point op til OB .

HAr i hele spillet spillet 52 kampe vundet 38 spillet 11 uafgjort og kun tabt 3 .
2-1 til Midtjylland i Pokal kvartfinalen mens jeg spillede i 2. division
1-0 til Køge i 1. division.
3-2 til FC København 4. runde i pokalen kom ellers foran 2-0 .

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010