home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Stoppet] 39# En stor mands rejse i verden - Fiorentina(f. Tjekkiet - Bolton)
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: [Stoppet] 39# En stor mands rejse i verden - Fiorentina(f. Tjekkiet - Bolton)  (Læst 28201 gange)
KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
16# En stor mands rejse i verden
« Svar #45: 07 Aug 2008, 17:41 »



Starten i Bolton


Mit hold sluttede efteråret elendigt og vi er nu 4 point bag lokalrivalerne Slavia Praha med 13 kampe igen. Det kan selvfølgelig godt hentes, men alligevel! Jeg havde forventet mere, efter de forstærkninger, som vi fik i sommers.




Sølle to dage efter hans ansættelse skulle han stå i spidsen for holdet! En udekamp mod rækkens nr. 11, Queens Park Rangers. Desværre for ham og holdet tabte de 1-0. Kom nu Karel! Du skal ikke lade dig blive slået ud af denne ene kamp.

Spillere som Lubos Kalouda, Alexis Sanchez, Michael Kadlec, Zdenek Pospech og Arturo Vidal har alle allerede været nævnt i pressen som kommende spillere i Bolton. Jeg synes det kunne være fedt med de tre tjekkiske spillere i klubben, de andre vil nok ikke ned og spille i sådan en dårlig liga!

Hans næste opgave var mod Ipswich, denne gang på hjemmebane og det bliver spændende at se hvordan fansene reagere på ham! De har bare at komme med positive tilråb, hvis det altså findes i engelsk fodbold?
De vandt heldigvis! Karel har fået sin første sejr som træner. Genialt, fantastisk, det kan simpelthen ikke beskrives. Sikke en glæde han må have nu! Alan Gow blev dobbelt målscore. 

Næste kamp var ude mod oprykningsfavoritte rne fra Watford. En kamp som Poborskys tropper styrede helt og aldeles, men de fik blot 2-2. Jeg kender ikke dem der scorede for hans hold!

I morgen er der pressemøde i klubben. Gad vide hvad der vil ske?

« Seneste Redigering: 07 Aug 2008, 18:13 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

-Benja-
Gæst
 
Sv: 16# En stor mands rejse i verden
« Svar #46: 07 Aug 2008, 17:51 »

Yderst interessant klubskifte!
- Men kan ikke rigtig se nogen Johan Elmander? :-(
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 16# En stor mands rejse i verden
« Svar #47: 07 Aug 2008, 17:53 »

Yderst interessant klubskifte!
- Men kan ikke rigtig se nogen Johan Elmander? :-(

Han var efter 17 mål i 38 ligakampe skiftet til Newcastle, som så sendte Tom Krul til Bolton! Ham kunne jeg ellers godt bruge!
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

-Benja-
Gæst
 
Sv: 16# En stor mands rejse i verden
« Svar #48: 07 Aug 2008, 17:55 »

Han var efter 17 mål i 38 ligakampe skiftet til Newcastle, som så sendte Tom Krul til Bolton! Ham kunne jeg ellers godt bruge!

Okay, Ærgerligt. Men godt at du så fik, Tom Krul. For han bliver en super målmand!
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 16# En stor mands rejse i verden
« Svar #49: 07 Aug 2008, 18:15 »

Jeg vil gerne takke -Benja- for Tjekkiet og Bolton topbannerne. De er nu rigtig flotte!
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 16# En stor mands rejse i verden
« Svar #50: 07 Aug 2008, 20:26 »

Har lige tilladt mig at lave en afstemning..
Hvordan tror du det ender?
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
17# En stor mands rejse i verden
« Svar #51: 07 Aug 2008, 21:47 »



Januar måned: Transfer



4. januar 2009
Karel Poborsky -  du er simpelthen genial! At hente Lubos Kalouda i ligarivalerne Reading er intet mindre end fantastisk! Flot køb. Den unge knægt har underskrevet en kontrakt gældende til juli 2013! Langsigtet investering af manden! Håber han henter flere tjekkiske spillere.

11. januar 2008
Den 25 årige irske landsholdsangriber Stephen Elliot forlader Wolwes til fordel for Bolton. Jeg var knap nok stået op, før min lillebror ringede til mig og fortalte nyheden. En så stor stjerne i Bolton! Tænk at hente sådan en spiller! Jeg glæder mig helt vildt til at se ham præstere for klubben.

26. januar 2009
Brasilianske Eduardo Ratinho skifter til Bolton pr. 1. juli 2009. Sikke en scoop! Han er godt nok også været dyr, rygterne ca. mere end £8Mio. Men gode spillere, koster jo kassen i moderne fodbold. Dog ærgerligt at han ikke kan komme til England med det samme.

Tre rigtig gode spillere i mine øjne, af det jeg kender til dem, hvilket ikke er helt vildt meget, udover Lubos.
Januar måned




Kampe:


Allerede få dage efter han var ankommet, skulle den unge tjekke endda debutere. Godt nok en udekamp mod Gateshead! Men sikke en debut. Han lavede to flotte mål i 6-0 sejren og er med til at spille dem videre i FA Cuppen.

Dog var de uheldige! De trak Sunderland fra The Premiership! Kæmpe nedtur, men jeg tror på dem.
I anden uge af januar tog Bolton mod Swansea? En kamp som skulle vindes, ifølge de tjekkiske medier. Og de vandt da også hele 2-0! Men ingen tjekkisk scoring fra Lubos i dag. Øv hvor ærgerligt. Efter det skulle der gå en hel uge, inden en ny kamp og dette var hjemme mod Leicester.

Steven Fletcher(2) og Stephen Elliot scorede målene for Bolton i 3-0 sejren. Fantastisk. Nu nærmer Poborskys tropper playoff pladserne! Han har virkelig fået en god start på Reebok Stadium.
Efter kampen kom hende, som jeg tidligere har omtalt i mine erindringer! Hun har virkelig været fantastisk og så i går inviterede hun så sig selv hjem til mig. Hvilket er fantastisk. Jeg har ikke selv turdet!


Anden sidste lørdag i januar og udekamp i FA Cuppen mod Sunerland fra Premiership! Kan det blive bedre? Ja, selvfølgelig kan det det. Men endelig får vi muligheden, for at se, om han nu er en god træner. Jeg tror på ham! Og mod alle odds vandt Bolton på mål af Steven Fletcher. Bolton er altså videre i FA Cuppen! Stor cadeau til Karel.

Bolton har trukket giganterne Liverpool, men kun hvis Liverpool formår at slå Swansea ud. Ikke den bedste lodtrækning for byen!
Den sidste kamp i måneden var ude mod Reading. En kamp, hvor Karel bare ville have sine spillere til at præstere det de kunne. Og hans hold lavede endda hele to mål, men desværre var det ene et selvmål og de må lade sig takke med uafgjort.

Karel Poborsky har flyttet holdet fra en 9. plads til en 6. plads på de halvanden måned, han har været i klubben! Fantastisk.

« Seneste Redigering: 07 Aug 2008, 21:53 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 16# En stor mands rejse i verden
« Svar #52: 08 Aug 2008, 10:35 »

Helt igennem lækkert klubvalg! Glæder mig til at se hvad du kan præstere i fremtiden! En 6. plads er jo fantastisk!
Logged


Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 16# En stor mands rejse i verden
« Svar #53: 08 Aug 2008, 13:50 »

Fedt klubvalg!
Bliver spændende at følge!
Logged

Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 16# En stor mands rejse i verden
« Svar #54: 08 Aug 2008, 13:55 »

God update, enig med Jharn om dit klubvalg, bliver spændende at følge.
Logged

Manchester United FC

Always in my heart

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 16# En stor mands rejse i verden
« Svar #55: 08 Aug 2008, 14:00 »

Jeg siger tak for de mange kommentarer! Det hjælper nu meget på lysten.
Der vil komme en ny update tidligst i aften...

Edit: Jeg føler ikke rigtig at det fungerer med at skrive som en fan, men vil køre sæsonen ud fra dette synspunkt! Derefter må vi se hvad der sker, lysten til bloggen er her selvfølgelig Smiley
« Seneste Redigering: 08 Aug 2008, 14:15 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: 16# En stor mands rejse i verden
« Svar #56: 08 Aug 2008, 15:13 »

Jeg synes det er vildt flot, det du laver her Smiley

Det er første gang du prøver det Thumbs Up

Det er spændende, og udemærket klubvalg
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 16# En stor mands rejse i verden
« Svar #57: 08 Aug 2008, 20:43 »

Hvordan tror du det går Bolton i Karels debutsæson? 

1.Direkte oprykning
6 (40%)
2. Oprykning igennem playoff
2 (13.3%)
3. En playoff-plads
3 (20%)
4. midterplacering
2 (13.3%)
5. Bundplacering
1 (6.7%)
6. Oprykning + pokal
0 (0%)
7. Playoff + pokal
0 (0%)
8. Bundplacering + pokal
1 (6.7%)

Jeg er glad for at folk har stemt! Dejligt at se at de fleste tror på mit Bolton mandskab! Men hvem mon får ret?
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
18# En stor mands rejse i verden - Bolton(f. Tjekkiet)
« Svar #58: 08 Aug 2008, 21:13 »



Den første kamp i februar var allerede fire dage efter Reading kampen. Hjemme tog man imod Bristol City, som på daværende tidspunkt lå under dem.  Det hele endte med en 2-0 sejr. Fantastisk.


Karel Poborsky har udtalt at han er lykkelig over tilværelsen i Bolton, alt andet ville sku da også være direkte latterligt?
Efter en overbevisende Liverpool sejr over Swansea, venter de nu i næste runde af FA Cuppen. Til alt helt for Karel, skal de spille på hjemmebane. Så har de da en lidt større chance, end hvis det var på Anfield..

Men tilbage til turneringen! Efter en ellers god start på kampen og masser chancer, spiller de af pokkers til og får kun uafgjort ude mod rækkens bundhold. Hvis de vil op i den bedste række, er det da godt nok disse kampe, der skal vindes.
Efter den store skuffelse i Brighton, stod det på en svær hjemmekamp mod Wolves. En kamp der ifølge de lokalmedier ville blive tabt, men Karel ville det anderledes. Det sker ellers sjældent! En kanon sejr for holdet! Nu ligger de meget godt til i ligaen jo og er stadig med i FA Cuppen. Fantastisk!

D. 14. februar. En dag der skulle blive husket for en sejr over Liverpool, med ellers flere skader på holdet. Nej, det blev det på ingen måder. Et fortjent nederlag på 0-2. Jeg kunne knap tælle til mere end tre chancer til hjemmeholdet. Det må være en kæmpe skuffelse for holdet og dens fans.

Kort efter nederlaget stod den på en meget svær udekamp mod Crystal Palace, for selvom de ligger nr. 20, så har de nu et ret højt niveau, det sagde min helt i hvert fald og en helt skal man jo stole på! Men han fik på ingen måder ret! De vandt 2-0 og begge mål blev signeret af portugisiske Ricardo Vaz Te. En stor kamp fra holdet og de kommer tættere og tættere på toppen!

Februars kampe:
Bristol City(h) 2-0
Brighton(u) 0-0
Wolves(h) 2-1
Liverpool(h) 0-2
Crystal Palace(u) 2-0
Southampton(h) 1-2
Burnley(u) 0-1

Få dage efter fik de besøg af det tidligere Premier League hold Southampton. Rygterne gik på at klubben ville hente en stor spiller, men hvor realistisk er det? Det kan godt være de har pengene, men de spiller jo i den anden bedste række i England. De skal jo mindst op i ligaen, hvis de vil gøre sig forhåbninger om at hente en stjerne. Kampen skal ikke huskes. De spillede som en sæk kartofler! Et nederlag må ikke ske i denne del af sæsonen!
Dagen før den sidste kamp i måneden, kom det frem, at Karel førte forhandlinger med en anden klub? Han skal da ikke allerede forlade Bolton! Han har jo ikke engang været der i et halvt år!

Burnley – en kamp der skulle vindes, hvis de altså vil i Premier League, men nej nej. De tabte! Dybt skuffende! De burde da være bedre!
« Seneste Redigering: 23 Aug 2008, 20:42 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 17# En stor mands rejse i verden - Bolton(f. Tjekkiet)
« Svar #59: 08 Aug 2008, 21:49 »

Næste update vil jeg prøve at skrive ude fra manager Karel Poborsky synspunkt!
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010