home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1235 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Uddannelses tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Uddannelses tråden  (Læst 13285 gange)
KF
Landsholdsspiller

Sv: Uddannelses tråden
« Svar #75: 04 Maj 2009, 09:17 »

Siger alt om testen, når du kan få halvdelen rigtige..

Jeps, saa er det nemlig bestemt ikke en test, der ligger i den lette ende! Djævel

Hvad angaar min egen uddannelsesmaessige situation, saa staar jeg pt. overfor det valg, at jeg skal vaelge, hvor jeg vil laese videre pr. 1. september. Som det ser ud pt., saa vil jeg gerne laese International Business paa Copenhagen Business School, men derudover traekker jura paa Aarhus Universitet eller oekomomi kombineret med tysk ogsaa i mig.

Jeg aner ikke, hvordan jeg skal blive afklaret med hvad jeg egentlig helst vil. Raad modtages gerne!

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Szczesny
Manager

« Svar #76: 04 Maj 2009, 10:02 »

Hvor er der flest af dine kammerater? Hvor er der flest søde piger? Står det nogenlunde lige efter de spørgsmål, så er vi ude i en gang klassisk sten-saks-papir.

Det er utroligt, så meget det betyder at have nogen omkring sig, som man bare kan med, når man ikke laver noget uddannelsesrelatere t. Der er selvfølgelig personer der bare springer ud i det at skifte og laver gode venner in no time. Er du en af dem, så tror jeg kun at jeg har en ting at tilføje. En af mine kammeraters kæreste læser jura i Aarhus og puha hun læser mange store bøger, der baaare ser kedelige ud. Men okay, du overvejer jo også tysk, som ikke altid er lige spændende Peace

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

KF
Landsholdsspiller

« Svar #77: 04 Maj 2009, 10:11 »

Hehe, der er klart flest af mine kammerater i Aarhus, men omvendt saa har jeg sgu ogsaa snart boet i München i et aar med nye mennesker uden det har roert mit synderligt. Derudover siges det, at jura-studiet som regel er godt befolket med paene piger... men ok paa International Business er ca. 50% af de studerende udlaendinge. Det inkluderer vel hotte latinos og fraekke svenskere!

Og til det med de store boeger: Det hoerer man jo altid om jura. Det kraever, at man gider laese meget, og til tider er det toert... men omvendt: Hvilket studie er til tider ikke toert?
« Seneste Redigering: 04 Maj 2009, 10:14 af KF » Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Chris
Gæst

« Svar #78: 04 Maj 2009, 16:59 »

Hvad laver du i München?

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010