home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1017 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Uddannelses tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Uddannelses tråden  (Læst 13256 gange)
Dimma
Landsholdsspiller

Uddannelses tråden
« : 05 Aug 2008, 13:20 »

Hej Freaks  Smiley

Livet er jo ikke lutter FM, og man kan nok heller ikke leve af at spille dette fantastiske spil. Der skal også tages en uddannelse, for nogen herinde er den tid overstået og nu står den på job, nogen er midt i forløbet og andre skal til at tænke på hvad de vil give sig ud på. Derfor synes jeg at det kunne være spændende hvis folk fortalte lidt om deres uddannelse og hvad de nu bruger den til. Eller hvad folk har tænkt sig at lave, eller hvad folk er igang med at uddanne sig som. Jeg kom på dette, da jeg selv skal starte på 3.g på HHX og jeg ved ærlig talt ikke helt hvad jeg skal derefter, jeg har da tænkt på at blive ejendomsmægler, men mulighederne er utrolig mange, og jeg tror faktisk ikke at alle er klar over hvor stort et omfang af jobmuligheder der eksisterer. Derfor synes jeg det kunne være en god måde at læse om hvad de forskellige jobs går ud på, så man muligvis kunne hente inspiration herfra, og derefter selv læse mere om det.

Ved ikke om der allerede er en lignende tråd.

Juanito
Førsteholdsspiller

Sv: Uddannelses tråden
« Svar #1: 05 Aug 2008, 13:25 »

Jeg er lige gået ud af 9. klasse så jeg skal til at igang, jeg starter med 2 år på HG i Herning hvor jeg uddannner mig til Event Assistent.
Når det så er overstået flytter jeg til Århus hvor jeg vil uddanne mig til frisør på 3-4 år.
Derefter tager jeg mig en privatuddannelse som Stylist.

Så om ca. 7-8 år og en alder af 23 skulle jeg gerne være uddannet Smiley

Practise makes Perfect!

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #2: 05 Aug 2008, 13:28 »

Lyder til at du har helt styr over hvad du skal foretage dig de næste mange år. Det er fedt at du allerede ved det 100 %, hvornår fandt du ud af at du ville være frisør? Smiley

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3: 05 Aug 2008, 13:30 »

Sportsjournalist i Madrid. Har været min drøm, siden jeg var 13 år.

Juanito
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 05 Aug 2008, 13:31 »

Det fandt jeg ud af for ca. halvandet år siden. Jeg tænkte at jeg meget hellere vil vælge at blive noget der interreserer mig, fremfor noget hvor jeg ville have det dårligt med at stå op om morgenen over.
Det må vel være nøglen til det bedste job? Smiley

Practise makes Perfect!

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #5: 05 Aug 2008, 13:32 »

Hehe, ja det kunne jeg også tænke mig. Men tror bare at det der afholder mig er alt det man skal igennem. Uddannelsen, ikke mindst alle sprogene. Ivhertfald hvis man vil sammenligne sig med vores allesammen Luna Christofi  Peace

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #6: 05 Aug 2008, 13:35 »

Det fandt jeg ud af for ca. halvandet år siden. Jeg tænkte at jeg meget hellere vil vælge at blive noget der interreserer mig, fremfor noget hvor jeg ville have det dårligt med at stå op om morgenen over.
Det må vel være nøglen til det bedste job? Smiley

Synes det er cool at du vælger at bliver frisør, nu ved jeg ikke noget om din seksualitet, behøver vi heller ikke ind på. Men tror bare at der er mange som måske godt kunne tænke sig det, men at de ikke vil pga. at ens omgangskreds måske vil "mobbe" en. Ved ikke lige hvordan jeg skal få det sagt, men tror nogen folk har den holdning at man ikke kan blive frisør uden at have løse håndled. Hvilket jeg ikke mener, så synes det er fedt du vil være frisør.  Wink

Juanito
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 05 Aug 2008, 13:41 »

Jeg er skam af hankøn Wink
og ja, jeg ved hvad du mener, jeg er hetro men nogle har jo en anden opfattelse og jeg har da fået de kommentarer som man nu får ( Også herinde ), men det skal man jo vælge at ignorere, jeg går meget op i hår, i mode og tøj, så det er et naturligt valg for mig.
Jeg tror næppe der er så mange herinde fra der kan nikke genkendende til min beslutning, men min omgangskreds ser intet underligt i det, og jeg har da også fået positive reaktioner.
Så jeg står ved det.

Practise makes Perfect!

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #8: 05 Aug 2008, 13:44 »

Hehe, ja det kunne jeg også tænke mig. Men tror bare at det der afholder mig er alt det man skal igennem. Uddannelsen, ikke mindst alle sprogene. Ivhertfald hvis man vil sammenligne sig med vores allesammen Luna Christofi  Peace

Spansk og engelsk er nok for mig. Gider ikke at lære flere sprog.  Wink

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #9: 05 Aug 2008, 13:45 »

Jeg er skam af hankøn Wink
og ja, jeg ved hvad du mener, jeg er hetro men nogle har jo en anden opfattelse og jeg har da fået de kommentarer som man nu får ( Også herinde ), men det skal man jo vælge at ignorere, jeg går meget op i hår, i mode og tøj, så det er et naturligt valg for mig.
Jeg tror næppe der er så mange herinde fra der kan nikke genkendende til min beslutning, men min omgangskreds ser intet underligt i det, og jeg har da også fået positive reaktioner.
Så jeg står ved det.

Det er også sådan det skal være.  Wink

Er der andre der vil dele ud af deres overvejelser/beslutninger?

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #10: 05 Aug 2008, 13:46 »

Spansk og engelsk er nok for mig. Gider ikke at lære flere sprog.  Wink

Nej okay. Hvad skal du så igang med nu? Smiley

Flashp
Lilleputspiller
*

« Svar #11: 05 Aug 2008, 13:56 »

Jeg skal til at starte på mit 2. år på universitetet, med alt hvad der dertil hører af fester og FM netspil med klassen. Wink Jeg læser HA_jur på CBS i København, og her endte jeg efter at jeg kom ud af hæren og egentlig ikke rigtgt vidste hvad jeg skulle, jeg havde overvejet almindelig jura, men da en del af mine bedste venner startede på CBS, så tænkte jeg, jaa, what the fuck, og nu er jeg ganske godt tilfreds med studiet. Smiley Det kan lyde ret tørt, men jeg synes faktisk helt seriøst at det er nemmere end at gå på gymnasiet, da man næsten ingen afleveringer har! Så glæd jer til universitetet jer der stadig går på gym. Wink

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #12: 05 Aug 2008, 14:00 »

Jeg skal til at starte på mit 2. år på universitetet, med alt hvad der dertil hører af fester og FM netspil med klassen. Wink Jeg læser HA_jur på CBS i København, og her endte jeg efter at jeg kom ud af hæren og egentlig ikke rigtgt vidste hvad jeg skulle, jeg havde overvejet almindelig jura, men da en del af mine bedste venner startede på CBS, så tænkte jeg, jaa, what the fuck, og nu er jeg ganske godt tilfreds med studiet. Smiley Det kan lyde ret tørt, men jeg synes faktisk helt seriøst at det er nemmere end at gå på gymnasiet, da man næsten ingen afleveringer har! Så glæd jer til universitetet jer der stadig går på gym. Wink

Interessant, jeg havde ellers tænkt mig at jeg absolut ikke skulle på universitetet  Tunge Men du siger det er nemmere end Gym?  Huh

Er det bare hjemmearbejdet man slipper for, eller hvordan? Du siger godt nok at der ikke rigtig er afleveringer, men hvad med lektier osv?

ZhotLog
Gæst

« Svar #13: 05 Aug 2008, 14:02 »

Well, jeg starter på 1.g på Marselisborg Gym..

Linien hedder Biologi(A)-Samfundsfag(A)-Matematik(B)..
Så jeg skal hygge mig med de berygtede afleveringer Peace

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #14: 05 Aug 2008, 14:03 »

Well, jeg starter på 1.g på Marselisborg Gym..

Linien hedder Biologi(A)-Samfundsfag(A)-Matematik(B)..
Så jeg skal hygge mig med de berygtede afleveringer Peace

Ok, men har du gjort dig overvejelser hvad du skal arbejde med til den tid? Hvilket er det som tråden bygger på. Smiley

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010