home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 808 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Paris Saint-Germain
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Paris Saint-Germain  (Læst 8606 gange)
Tumle3175
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #15: 04 Aug 2008, 14:21 »

hvad vil du have jeg skal gøre.. Der er en der skriver i den og det er dig og du kritiserer kun  Sur
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #16: 04 Aug 2008, 14:23 »

hvad vil du have jeg skal gøre.. Der er en der skriver i den og det er dig og du kritiserer kun  Sur

Du skal skrive mere end to updates hvis du forventer nogle kommentare.
Logged

Tumle3175
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #17: 04 Aug 2008, 14:23 »

vil du have jeg skal fortsætte eller hvad... helt ærligt jeg gør squ mit bedste
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #18: 04 Aug 2008, 14:24 »

hvad vil du have jeg skal gøre.. Der er en der skriver i den og det er dig og du kritiserer kun  Sur

Bliv ved med at skrive, så skal kommentarerne nok komme. Du kan ikke forvente, at du som helt ny, får mange kommentarer. Du skal først vise hvad du kan, og indtil videre har du ikke vist ret meget.

Drop dit brok - lav updates i din blog.
Logged

Tumle3175
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #19: 04 Aug 2008, 14:25 »

ok ok..   Sorry.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #20: 04 Aug 2008, 14:32 »

For at være helt ærlig synes jeg, at det er godt su stopper. For så er vi andre fri for at høre på dig og dit tuderi. Det er da for tamt at høre på, tag dig sammen og bliv moden og så ses vi når du bliver buksemyndig. Ved, at den her besked er grov. Men det er min holdning til folk som dig.

See ya later
Møller.
Logged

Tumle3175
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #21: 04 Aug 2008, 14:36 »

For at være helt ærlig synes jeg, at det er godt su stopper. For så er vi andre fri for at høre på dig og dit tuderi. Det er da for tamt at høre på, tag dig sammen og bliv moden og så ses vi når du bliver buksemyndig. Ved, at den her besked er grov. Men det er min holdning til folk som dig.

See ya later
Møller.

så kan du squ da bare lade være med at læse bloggen hvis du har sådan et problem med det.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #22: 04 Aug 2008, 14:38 »

så kan du squ da bare lade være med at læse bloggen hvis du har sådan et problem med det.

Det har jeg så sandelig også tænkt mig Wink
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #23: 04 Aug 2008, 14:38 »

Hey hey, rolig nu. Kan sku ikke passe, at folk skal gå så meget amok over, at en dreng stopper sin første blog, fordi han ikke får nogle kommentarer. Det kommer med tiden, at man ikke får ligeså mange kommentarer som Cesc, men med øvelse og øvelse skal der nok komme flere end der gjorde dengang du startede. Prøv at koncentrer dig om hver enkel update, koncentrer dig om det grafiske og stop med at fortvivl, så snart du ikke får kommentarer nok.

Det handler også om toldmodighed, nogle har mere end andre - for det første, skal man ikke regne med at få tonsvis af kommentarer som ny blogskriver (i hvert fald, hvis man også er ny bruger), for ens niveau kan ikke hamle op - hvad enten man vil det eller ej - med sublime blogs, der lige nu huserer på forummet. For det andet er det ferietid og alle er ikke hjemme.
Logged

Tumle3175
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #24: 04 Aug 2008, 14:40 »

Hey hey, rolig nu. Kan sku ikke passe, at folk skal gå så meget amok over, at en dreng stopper sin første blog, fordi han ikke får nogle kommentarer. Det kommer med tiden, at man ikke får ligeså mange kommentarer som Cesc, men med øvelse og øvelse skal der nok komme flere end der gjorde dengang du startede. Prøv at koncentrer dig om hver enkel update, koncentrer dig om det grafiske og stop med at fortvivl, så snart du ikke får kommentarer nok.

Det handler også om toldmodighed, nogle har mere end andre - for det første, skal man ikke regne med at få tonsvis af kommentarer som ny blogskriver (i hvert fald, hvis man også er ny bruger), for ens niveau kan ikke hamle op - hvad enten man vil det eller ej - med sublime blogs, der lige nu huserer på forummet. For det andet er det ferietid og alle er ikke hjemme.
vil du have jeg skal fortsætte den?
forstod ikke helt indlæget..
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #25: 04 Aug 2008, 14:42 »

Jeg er sgu ligeglad med om du fortsætter, men ærlig talt synes jeg du skal stoppe og starte forfra en anden god dag.
Logged

Tumle3175
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #26: 04 Aug 2008, 14:46 »

Men hvis der ikke er nogen der vil læse den så lukker jeg den,, men problemet er at jeg lige har brugt en time på at lave en ny update
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #27: 04 Aug 2008, 14:48 »

Men hvis der ikke er nogen der vil læse den så lukker jeg den,, men problemet er at jeg lige har brugt en time på at lave en ny update
Jeg tror stadig ikke helt du har forstået hvad det går ud på.
Det går ikke ud på, at der er nogle, som vil læse - og derefter poster du dine update. Det går ud på, at du poster en update, og hvis materialet er godt nok, så skal folk nok læse. Rækkefølgen er enormt vigtig.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #28: 04 Aug 2008, 14:55 »

super... Jeg lytter til dit råd.....

Jeg stopper hermed bloggen..

Du bestemmer selvfølgelig selv, hvad du vil, men er det ikke lidt tamt at opgive pga. manglende kommentarer efter bare to små updates?  Peace

Jeg har også selv prøvet at mangle feedback, da jeg startede på min allerførste blog, men der er ikke andet at gøre end at komme godt i gang med spillet og komme med nogle updates, så skal kommentarerne også nok begynde at dukke op  Wink
Logged

Tumle3175
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #29: 04 Aug 2008, 14:58 »

Du bestemmer selvfølgelig selv, hvad du vil, men er det ikke lidt tamt at opgive pga. manglende kommentarer efter bare to små updates?  Peace

Jeg har også selv prøvet at mangle feedback, da jeg startede på min allerførste blog, men der er ikke andet at gøre end at komme godt i gang med spillet og komme med nogle updates, så skal kommentarerne også nok begynde at dukke op  Wink

så du vil have jeg fortsætter bloggen?
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010