home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1753 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Redning af Gladbach
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Redning af Gladbach  (Læst 8828 gange)
Nelzpn
Reserveholdsspiller

Sv: Redning af Gladbach
« Svar #30: 05 Aug 2008, 23:34 »

nej

dasmessi
Gæst

« Svar #31: 05 Aug 2008, 23:34 »

Desuden så står der Leverkusse. funnyfunny

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #32: 06 Aug 2008, 00:03 »

05/05/07 Gladbach-Frankfurt 1-1
Efter kampen imod Hamburg havde vi fået meget selvtillid, og efter kampen imod Frankfurt gik den lidt. Kampen startede kanon for os. Ailton scorer efter 3 min. Efter kampen havde fået et tidligt mål gik kampen ned i tempo.  Den næste chance kom første 12 min. senere, der er det Frankfurt som sparker den på overliggeren. Begge forsætter med at få chancer, men ingen hold scorer. Det ligner mere og mere en Gladbach sejre, men i det 84 min. scorer Marco Ruus til 1-1. Et okay resultat dog ville vi selvfølgelige gerne ha vundet kampen, hvem vil ikke gerne vinde de kampe man spiller. Under kampen i blev Olver Neuville skadet, og efter kampen fandt vi ud af, at han er skadet i 2-3 uger. Og med 2 runder tilbage kommer han ikke med til de sidste 2 kampe. Dog er Nando Rafael blevet klar igen, og Ailton er kommer op i gear igen. Han har scoret i de sidste 2 kampe. Oh det har været vigtige mål.

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #33: 06 Aug 2008, 00:27 »

Sådan er stillingen i ligaen før de sidste 2 runder. Det ser godt for os

Ved godt billedet ikke er så godt.

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #34: 06 Aug 2008, 17:26 »

21/05/07 Wolfsburg-Gladbach

Det var en stor kamp imod Wolfsburg. Hvis vi vandt den ville vi næsten være sikker på, at bliver oppe i den bedste liga i Tyskland. Kampen startede roligt, men pludslig begyndt det. Gladbach fik den første dog uden at scorer. Efter pausen sccorede Gladbach til 0-1. Det var Mikkel Thygesen, der scorede. Efter det kom Wolfsburg meget længere frem på banen, for de havde ikke noget midste. Wolfsburg var nemlig allerede sikker på at rykke ned. Og de blev ved. De kom til mange chance, men Gladbach holdte ud til det sidste. Og efter kampen jublede alle spilleren, for Gladbach var sikker på, at blive oppe i den bedste rænke i Tyskland. Min mission i Gladbach var klaret.

Vikingen
Lilleputspiller
*

« Svar #35: 06 Aug 2008, 17:43 »

Dette er en blog jeg ikke gider at følge med i.

Der er for mange stavefejl og grammatiske fejl og din opsætning er for dårlig.

Dette burde nok være første og sidste gang du laver en blog.

Undskyld min negative holdning, men sådan er det.

96232.99

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #36: 06 Aug 2008, 17:44 »

Dette er en blog jeg ikke gider at følge med i.

Der er for mange stavefejl og grammatiske fejl og din opsætning er for dårlig.

Dette burde nok være første og sidste gang du laver en blog.

Undskyld min negative holdning, men sådan er det.
ticked off ticked off For F***** da kom med noget konstruktivt, istedet for bare at svine ham til !!  ticked off

19-18!

dasmessi
Gæst

« Svar #37: 06 Aug 2008, 17:46 »

Vikingen: Kan se du er ny på sitet her, og hvis du kommer op med en blog, er det jo måske en folk vil følge, men det tror jeg ikke de gider nu, når du sviner andre til, som er næsten ligeså ny som dig, som ikke er så god til blogs endnu.  Sur

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #38: 06 Aug 2008, 17:47 »

Vikingen: Kan se du er ny på sitet her, og hvis du kommer op med en blog, er det jo måske en folk vil følge, men det tror jeg ikke de gider nu, når du sviner andre til, som er næsten ligeså ny som dig, som ikke er så god til blogs endnu.  Sur

Jeg kan muligvis også huske en kommentar i min blog, men det skal vi jo ikke indpå   Rullende Øjne

19-18!

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #39: 06 Aug 2008, 17:47 »

Vikingen du kan da også bare lade være med at læse den hvis synes den er så dårlig. Du kunne da bare skrive hvad kunne gøre bedre end bare være så negative.

dasmessi
Gæst

« Svar #40: 06 Aug 2008, 17:48 »

Jeg kan muligvis også huske en kommentar i min blog, men det skal vi jo ikke indpå Rullende Øjne
Når ja, ej seriøst det var ikke meningen. Fik seriøst dårlig sammenvittighed efter. Undskyld jemil  Græder

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #41: 06 Aug 2008, 17:50 »

Når ja, ej seriøst det var ikke meningen. Fik seriøst dårlig sammenvittighed efter. Undskyld jemil  Græder

Det er nu okay, men tilbage til topic  Wink

Til ALLE: Skriv altid noget KONSTRUKTIVT, hvis det er noget i ikke kan lide

19-18!

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #42: 06 Aug 2008, 18:08 »

19/05/07 Aachen-Gladbach.

Den sidste kom var kommet. Det var imod Aachen. Kampen sluttede 0-0. Der var ikke noget ved kampen overhovedet. Dog var der kæmpe juble hele vejen rundt på stadionet efter kampen. FOR VI BLIVER OPPE I DEN BEDSTE RÆKKE I TYSKLAND. Klubbens bestyrelse var glade for, at vi ville bliver i den bedste række. Internet hjemmesiden Football365.com fangede Klubbens bestyrelseformand for en kommentar til det.

"Vi er utrolig glad for at vi bliver op i den bedste række i Tyskland. Vi har fået en større tidlid til John Hansen efter, at vi kom lidt glat af hinanden efter at han havde spurgt om han kunne blive træner i Roma til Romas ledelse. Vi tro på at vi kan finde ud af noget om, at han kan blive en sæson mere."

Football365.com fangede også John Hansen til en kommentar.

"Jeg er glad for at klubben bliver i den bedste række. Det har været klubbens mål lige siden jeg kom til kluben, og det mål har jeg opfyld . Jeg ville se om Gladbach vil ha mig sæson mere, men jeg ville selvfølgelig også være klar, for tilbud fra andre klubber."

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #43: 06 Aug 2008, 18:57 »

Så kom dagen, hvor Gladbachs bestyrelse skulle vælge om de ha mig, som træner i endnu en sæson. Jeg fik jobet. Ugen efter spurgte jeg om jeg kunne få flere penge til, at købe spiller for. Det ville de ikke give mig. Så jeg sagde, hvis jeg ikke fik flere penge kunne de godt fyrer mig. Så det gjord de. Nu er jeg på udkig efter et nyt job.

Vikingen
Lilleputspiller
*

« Svar #44: 06 Aug 2008, 20:37 »

Ved ikke om jeg er ny

jeg har været inde på sitet i et par år, men under forskellige navne

jeg er selv dårlig til at skrive, så derfor begiver jeg mig ikke ud på dybt vand, som en blog ville være for mig

96232.99

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010