home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 531 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  La Magica
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: La Magica  (Læst 10352 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: La Magica
« Svar #45: 06 Aug 2008, 19:18 »

Super blog! Det er lækker læsning det her, kan godt lide at det er den simple update, der ikke tager så lang tid at læse igennem. Men ærgerligt at Inter rykker fra til sidst, men med dine indkøb skal Inter ikke regne med at de 'bare' snupper mesterskabet igen. Rimelig vildt at Mexes scorer så mange gange, og endda bliver topscoreren i Serie A!
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: La Magica
« Svar #46: 06 Aug 2008, 19:47 »

Super blog! Det er lækker læsning det her, kan godt lide at det er den simple update, der ikke tager så lang tid at læse igennem. Men ærgerligt at Inter rykker fra til sidst, men med dine indkøb skal Inter ikke regne med at de 'bare' snupper mesterskabet igen. Rimelig vildt at Mexes scorer så mange gange, og endda bliver topscoreren i Serie A!
Tak skal du have.

I skal ikke forvente der kommer update de næste par dag, da jeg har slået min ene hånd, og jeg gider ikke skrive med en, da det tager mega lang tid. Smiley
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Magica
« Svar #47: 06 Aug 2008, 22:04 »

Først og fremmest, tillykke!
Fedt at du vandt over dem, og hvem andre end Totti skulle afgøre hele!
Er det bestemt at dine updates skal være længere, eller var det kun lige den sidste?
For jeg var helt vild med din korte updates, dine enkle billeder og overskrift.
KUTGW Ben92..
Logged


Arsenal Football Club


Ben92
Gæst
 
Sv: La Magica
« Svar #48: 06 Aug 2008, 22:07 »

Først og fremmest, tillykke!
Fedt at du vandt over dem, og hvem andre end Totti skulle afgøre hele!
Er det bestemt at dine updates skal være længere, eller var det kun lige den sidste?
For jeg var helt vild med din korte updates, dine enkle billeder og overskrift.
KUTGW Ben92..
Det var helt bestemt at de to sidste var lidt længere. Prøvede bare noget nyt, da jeg kun synes at jeg fik kommenter af dig, men kan godt gå tilbage til de korte, vist det er.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Magica
« Svar #49: 06 Aug 2008, 23:55 »

Det var helt bestemt at de to sidste var lidt længere. Prøvede bare noget nyt, da jeg kun synes at jeg fik kommenter af dig, men kan godt gå tilbage til de korte, vist det er.

Ja, det ville jeg elske..
Jeg forstår heller ikke at der næsten ikke er andre der kommenterer! ticked off
Logged


Arsenal Football Club


Ben92
Gæst
 
Sv: La Magica
« Svar #50: 07 Aug 2008, 00:04 »

Ja, det ville jeg elske..
Jeg forstår heller ikke at der næsten ikke er andre der kommenterer! ticked off
Så går jeg tilbage til de korte.

OGSÅ MÅ FOLK TAGE SIG SAMMEN TIL AT KOMMENTERER! ticked off
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Magica
« Svar #51: 07 Aug 2008, 00:08 »

Hvornår kommer næste update? Smiley
Logged


Arsenal Football Club


Ben92
Gæst
 
Sv: La Magica
« Svar #52: 07 Aug 2008, 00:17 »

Hvornår kommer næste update? Smiley
Måske i morgen, men jeg har slået mit ene hånd så jeg bliver nød til at skrive med en også tager det mega lang tid. Men det kan være den har bedre i morgen. Smiley
« Seneste Redigering: 07 Aug 2008, 00:19 af Ben92 » Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Magica
« Svar #53: 07 Aug 2008, 14:10 »

Det her er god læsing Ben, og du skriver ikke en roman i hver update Smiley Jeg har ikke læst alle updasne, men jeg kan godt se, at Totti afgjorde slaget mod Inter. Hvordan klarede han sig generelt sidste år?

Og jeg tror ikke du har lavet det, men hvad med at lave en gemmengang med Inters, Milans og Fiorentinjas hold, så vi ved hvad du er oppe imod?

Jeg ved ikke helt om du har lavet det før, men jeg prøver at følge med Smiley
Logged

19-18!

Ben92
Gæst
 
Sv: La Magica
« Svar #54: 07 Aug 2008, 14:21 »

Det her er god læsing Ben, og du skriver ikke en roman i hver update Smiley Jeg har ikke læst alle updasne, men jeg kan godt se, at Totti afgjorde slaget mod Inter. Hvordan klarede han sig generelt sidste år?

Og jeg tror ikke du har lavet det, men hvad med at lave en gemmengang med Inters, Milans og Fiorentinjas hold, så vi ved hvad du er oppe imod?

Jeg ved ikke helt om du har lavet det før, men jeg prøver at følge med Smiley
Totti gjorder det rigtig godt sidste sæson, men halvdelen af året var han skadet. Laver måske en gannemgang af topholdne næste sæson. Og tak for kommenteren. Smiley
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Magica
« Svar #55: 18 Aug 2008, 15:15 »

Ærgeligt den døde.. Skuffet
Logged


Arsenal Football Club


Ben92
Gæst
 
Sv: La Magica
« Svar #56: 18 Aug 2008, 15:22 »

Ærgeligt den døde.. Skuffet
Er det ikke lidt lang tid at først skrive nu? Huh
anyway, nu er jeg jo i gang med en ny. Thumbs Up
Logged

hustler01
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: La Magica
« Svar #57: 18 Aug 2008, 20:23 »

AS ROMA

Serie A er færdig spillet og endnu en gang blev det Inter der kunne løfte det eftertragtede trofæ. Mens Roma gik død i slutspurten, blev Inter ved med at høste point ind på kontoen, hvilket tabellen gav tegn på. 14 point var det helt ned til Roma, mens der var hele 23 point ned til bronzevinderen Juventus. Milan skuffede fælt det første halvår, men de fik kæmpet sig tilbage og endte på en fjederplads, som giver adgang til Champions League. Det må ærgre fansene i Firenze, da Fiorentina så ud til at snuppe den plads, men man blev snydt af Milan på målstregen. Lecce, Reggina og Caglaria må en tur ned i Serie B, da de endte under stregen.

Mexés blev sæsonens store oplevelse med sine 35 mål for Roma, hvilket også var nok til at gøre ham til topscorer i Italien. Nihat kan man heller ikke komme uden om, da han i sin debutsæson har fået netmaskerne til at blafre, hele 32 gange. Totti har nået en milepæl for Roma, da han nu er den mand med flest kampe i støvlerne. Totti slog den gamle rekord, som lød på 386 kampe af Giacomo Losi, og mon ikke han kommer til at sidde på den i et stykke tid.


Juventus er blevet slået ud af Cuppen, hvilket betyder at Roma er i finalen. Juventus blev slået med 7-3 sammenlagt, og Roma skal nu op imod Fiorentina som har kæmpet sig vej til den anden finaleplads. Det er Romas eneste chance får at få en pokal i år, men det bliver en svær opgave at vinde over Fiorentina som har vist gode takter sæsonen igennem.



Blev Mexes topscorer med 35 mål???
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: La Magica
« Svar #58: 18 Aug 2008, 20:25 »

Find den tråd der hedder Hjørnesparkstaktikk en, så finder du en hjørnesparkstaktik, som Vondracek har lavet, som gør at du kan få forsvarsspillere til at score kasser på stribe..
Logged

aikon
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: La Magica
« Svar #59: 18 Aug 2008, 20:32 »

super god og simpel blok.syntes du har et meget spændende ungdomshold Smiley
håber din sæson vil gå godt. jeg vil i hvertfald følge med..

GOOD LUCK
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010