home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 738 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  La Magica
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: La Magica  (Læst 10377 gange)
Ben92
Gæst
 
La Magica
« : 02 Aug 2008, 15:37 »


AS ROMA

Så er det blevet tid til endnu en blog fra min side af. Klubben jeg har valgt at spiller med er AS Roma, som måske er den klub der har størst plads i mit hjerte. Jeg har holdt med Roma lige siden jeg var otte år, men mærkelig nok har jeg aldrig haft et spil med dem i football manager. Jeg spiller med Roolands update, hvilket betyder at Roma står uden Mancini som de lige har slot til Inter, plus en masse andre transfers. En af grundende til at Roma er et af mine yndlingshold er deres fantastiske spillestil, og så selvfølgelig Totti. Manden er symbolet på Roma, og et boldgeni fra en anden verden, hvilket også gør ham til en af mine favorit spillere. Roma har de seneste sæsoner stået i skyggen af Inter, hvor man har nøjes med andenpladsen. Nu af det så min opgave at prøve at give Roma det sidste, så de kan blive nummer et i Italien. Håber i vil følge med.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Magica
« Svar #1: 02 Aug 2008, 15:39 »

Jeg vil følge med! Helt sikkert! Thumbs Up

Savner dog West Brom-bloggen.. Håber det bliver samme opsætning, for det var flot.. Wink
Logged


Arsenal Football Club


Ben92
Gæst
 
Sv: La Magica
« Svar #2: 02 Aug 2008, 15:47 »

Jeg vil følge med! Helt sikkert! Thumbs Up

Savner dog West Brom-bloggen.. Håber det bliver samme opsætning, for det var flot.. Wink
Jeg forventer det bliver den samme opstilling, og det lyder godt at du følger med. Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: La Magica
« Svar #3: 02 Aug 2008, 16:37 »

Lyder fedt, jeg følger helt sikkert med! Wink
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: La Magica
« Svar #4: 02 Aug 2008, 20:22 »

AS ROMA

Roma har længe stået med et problem, da lød af at man manglede en decideret angriber. Problemet er blevet løst, dog ikke som man havde håbet. Først havde man den tidligere Inter og Milan spiller, Hernán Crespo til prøvetræning. Crespo fik spillet sig til et kontraktbud fra Roma, men i stedet valgte han at tage til England, for at spille for Tottenham. Næste spiller på ønskelisten til angrebsposition, var den ukrainske stjerne Andriy Shevcenko. Chelsea og Roma blev enige om en overgangssum for £8 mio., og alt tydet på at Sheve var at finde i Rom inden længe, men Chelsea valgte at afbryde handlen af endnu ukendte grunde. Problemet er dog blevet løst, da man har hentet Nihat Kahveci fra Villarreal. Om det er en god løsning må tiden vise.

Et andet problem på spillerfronten har været en manglende kant, efter Mancini lavede et overraskende skifte til Internazionale. Problemet skulle ikke være helt så svært at løse, da man fik spilleren der stod øverst på listen. Santi Cazorla har valgt at følge kammeraten Nihat, til den italienske hovedstad. Ligesom Nihat kommer Cazorla fra Spanske Villarreal hvor han har haft stor succes. Cazorla skifte har ikke overrasket de fleste, mere prisen. Sølle £3 mio. har Roma købt den farvestrålende kantspiller for, hvilket må siges at være et røverkøb af den store slags.

Fremtiden ser også lys ud for den romerske klub, da der er blevet handlet gevaldigt ind til ungdomsafdelingen. Talenter som Saivet, Sakho, Bärtroth og Ayew, har valgt at tilslutte sig Romas berømte ungdomsafdeling.

Sæsonens første opgave er imod Internazionale, i den italienske Supercoppa.



Forventet start-11

Nihat
Taddei Totti Cazorla
De Rossi Aquilano
Riise Juan Mexés Cicinho
Doni
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: La Magica
« Svar #5: 02 Aug 2008, 20:25 »

Nåårh, det var derfor du også tænkte på at være Villarreal Opstemt

Rigtug fin stil du kører, KIU!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Magica
« Svar #6: 02 Aug 2008, 20:28 »

Genialt. Andet er der ikke at sige  Thumbs Up
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: La Magica
« Svar #7: 02 Aug 2008, 20:30 »

Nåårh, det var derfor du også tænkte på at være Villarreal Opstemt

Rigtug fin stil du kører, KIU!
Hehe. Opstemt
Tak.
Genialt. Andet er der ikke at sige  Thumbs Up
Tak. Smiley
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: La Magica
« Svar #8: 02 Aug 2008, 23:04 »

AS ROMA

Sæsonen i Italien skulle startes med et brag af en kamp, da sidste sæsons nummer et og to, skulle mødes i den italienske supercup. Kampen havde mål, intense nærkampe og flot spil, alle de ingredienser en god fodboldkamp skal indeholde.

De 82.000 fremmødte fans skulle ikke vente længe før kampens første mål faldt. Efter tre minutters spil sendte Aquilani nyindkøbet Santi Cazorla af sted i dybden, og han kunne score sit første mål for sin nye klub. De medrejste Roma fans kom dog hurtig ned på jorden igen, da Stankovic sendte bolden bag Doni på et direkte frispark, efter 10 minutters spil. Inter kom ikke til meget i kampen, faktisk kun på dødbolde, men der var de til gengæld farlige. Endnu gang scorede Stankovic på et frispark, i en situation hvor Roma målmanden, Doni, ikke så for godt ud. 2-1 stod den også da dommeren fløjtede af til halvleg, i en første halvleg der trods stillingen var blevet domineret af Roma.

Anden halvleg var en mere lige affære, og mindre underholdende en den første. Et mål kom der dog, da Totti sendte Nihat af sted på en løbeduel som han vandt, hvorefter han rundede målmanden og placeret den i det tomme mål. Målet gjorder at kampen skulle ud i 30 nye intense minutter. Inter viste i den forlængede spilletid, hvorfor de kom en plads højere end Roma sidste sæson. Først gjorder de det til 3-2 ved Zlatan Ibrahimovic, og Stankovic lukkede kampen med sit tredje mål.

Endnu en gang viste Inter at de er bedre end Roma. Om det kommer til at afspejle sig i ligaen, må tiden vise.
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Magica
« Svar #9: 02 Aug 2008, 23:08 »

Rigtig godt med en Roma blog! Er også stor fan af holdet Smiley

Surt med nederlget mod Inter. Så tager du dem bare i ligaen Wink
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: La Magica
« Svar #10: 02 Aug 2008, 23:39 »

Fantastisk start på bloggen intet mindre Wink
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Magica
« Svar #11: 02 Aug 2008, 23:58 »

Jeg er vild med dine updates! Du skrive dem simple, og med en lille over skrift, to billeder og en lille tekst som er rigtig god læsning.
Hvis du skrev en hel roman i hver update, havde jeg ikke skrevet denne kommentar, du skriver på en måde som gør det spændende, og man glæder sig til næste update efter man har læst den seneste. Bliv ved på den måde, og jeg vil vente i timevis på at få en update..
KUTGW Ben92 Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: La Magica
« Svar #12: 03 Aug 2008, 00:00 »

Ja, det kører stadig på skinder, Ben, som Nico så fint uddybte!

Nu har jeg blot én ønske; at denne blog bliver over 5 sider!

Opstemt
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: La Magica
« Svar #13: 03 Aug 2008, 00:07 »

Jeg er vild med dine updates! Du skrive dem simple, og med en lille over skrift, to billeder og en lille tekst som er rigtig god læsning.
Hvis du skrev en hel roman i hver update, havde jeg ikke skrevet denne kommentar, du skriver på en måde som gør det spændende, og man glæder sig til næste update efter man har læst den seneste. Bliv ved på den måde, og jeg vil vente i timevis på at få en update..
KUTGW Ben92 Thumbs Up
Tak for de fine ord NF. Det sådan en kommentar der bringer et smil frem på læben.
Ja, det kører stadig på skinder, Ben, som Nico så fint uddybte!

Nu har jeg blot én ønske; at denne blog bliver over 5 sider!

Opstemt
Tak, jeg skal prøve at holde den kørende. Smiley

Update om ik så længe, omkring lodtrækningen til Champions League gruppespil. Smiley
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: La Magica
« Svar #14: 03 Aug 2008, 00:16 »

AS ROMA

Der er altid stor spænding når grupperne til verdens fineste turnering for klubhold skal findes. Roma var at finde i seedningslag nummer to, hvilket betød man ville trække mindst en modstander som ville give dem kamp til stregen. Det kommer Roma også til at få, da man blev placeret i gruppe G, som blandt andet indeholder FC Barcelona. Barcelona har tidligere vundet Champions Legaue to gange, og endnu en gang er de en af de største bejlere til at hæve pokalen.

De andre hold Roma skal møde er Glasgow Rangers og Olympiakos. Specielt på egen arena er Rangers og Olympiakos rigtig stærke, og både Roma og Barcelona vil opleve hård modstand.  Det kommer ikke til at blive en ”walkover” for Roma, men en klub af deres kaliber burde gå videre uden de store problemer.

Roma indleder gruppe G med en svær udekamp mod FC Barcelona.




Barcelona - Roma - Rangers - Olympiakos
« Seneste Redigering: 03 Aug 2008, 01:05 af Ben92 » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010