home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 769 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Pause - The Hammers
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: Pause - The Hammers  (Læst 32493 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Hammers
« Svar #105: 10 Aug 2008, 11:52 »

Spændende indkøb..  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Det skal nok blive rigtig godt for dig.. Der er et par småfejl i updaten, men det overlever man nok.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #106: 10 Aug 2008, 13:05 »

Tak skal I have, alle tre!

Tror også at Soldado er et scoop, han har det der skal til for at ligge alene på toppen.
- De to andre glæder jeg mig også meget til at se i aktion.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #107: 10 Aug 2008, 14:47 »

Klasse indkøb. Især Soldado. Han er en sand bomber! Og tillykke med mesterskabet! Du har fortjent det! Klasse blog Benja! Håber du vil lave grafik til min blog, da dit er så klasse! Thumbs Up
Logged

-Benja-
Gæst
 
Interview - The Hammers
« Svar #108: 10 Aug 2008, 17:15 »

7/9 . 2008
Interview med Robert Green
whufc.com



Vi har nu fået muligheden for at interviewe nogle West Ham spillere, den første vi vælger er, Robert Green. En spiller som virkelig har udviklet sig efter hans ankomst til West Ham. Han har længe været en sikker skanse i West Ham, han er også inde omkring det engelske landshold, men mangler lige det sidste for at kunne kalde sig 'Englands førstekeeper'. Vi har hørt lidt om hvordan han synes det går med sin karriere, hvordan det er at spille i West Ham og om han har tænkt sig at prøve noget nyt, et evt. klubskifte.

Robert, hvordan synes det går i West Ham?
- Jeg synes det går rigtig godt, vi har et rigtig godt sammenhold. Det er meget vigtig for et hold at alle spillerne kan sammen. Vi har også taget godt imod vores nye træner, van Basten. Han er en meget venlig person, men han kan også være skrap til træning. En ting som er rigtig godt ved ham, er at der er tid til sjov & ballade, men også fuld koncentration når det skal være. Han virker meget professionel og kraver meget af os til træningen. Han er heller ikke hel uerfaren mere han har stået bag Holland under slutrunder, ført Ajax ubesejret igennem en hel sæson. Så der er et pres på ham i hans tid hos os, vi vil selvfølgelig hjælpe ham med at fuldføre hans mål.

Hvad er jeres forventninger til denne sæson?
- Det er selvfølgelig at klare os godt i de ting vi er med i. Men vores første priotet er klart den hjemlige liga, da det er det vi bliver målt på. En ting som vi også ser frem til er at spille europæisk fodbold, en ting som jeg personligt ser meget frem til. Så det kunne være fedt at gøre det godt i den turnering, vi skal godt lige kvalificerede os før, men det er jeg sikker på vi nok skal. Os i FA Cuppen vil vi gerne nå langt igen, vi har nu været i to finaler inden for de seneste sæsoner, hvor vi begge gange må se os slået af Liverpool i straffesparkskonkur rence. Så en sejr i den turnering ville være kæmpe stort. Vi gør det for vores fans, men også for os selv. Men fansense har støttet os i tykt og tyndt, så vi skal give noget tilbage efter den skuffende sæson, vi havde i fjor. Men vi har besluttet os for at ligge den bag os, og se frem til den nye sæson. Hvis jeg skal komme med en placering vi kan være tilfredse med, må det være i top-10. Men vores store mål er at kvalificere os til europæisk fodbold næste sæson igen.

Hvem af de nye indkøb ser du frem til at se i aktion?
- Jeg glæder mig til at se dem alle tre, men allerede efter første træning har jeg en stor fidus til Roberto Soldado. Jeg tror virkelig at han slår igennem her i West Ham, han er utrolig skarp foran målet. Han er ikke verdens højeste angriber, men alligevel er han meget stærk i luftspillet. De to andre spillere har også imponerede mig, de to har en stor fremtid foran sig. Marco van Basten har virkelig tænkt sig om på transfermarkedet, han har ikke bare købt for at købe, men virkelig forstærket vores trup markant.

Der har været rygter om at du spiller din sidste sæson her i West Ham?
- Det er ikke korrekt, jeg har udtalt at jeg på et tidspunkt godt kunne tænke mig at komme til en større klub. Men jeg har ikke sat en præcis dato på det, hvis vi nu spiller en god sæson, kan det være jeg forlænger min kontrakt yderligere. Men jeg synes mine kvaliteter er for gode til at ligge i bunden af Premier League, som vi desværre gjorde sidste sæson. Jeg har snakket med min agent, og der er klubber som er interesseret i mig, men der er intet konkret. Jeg har det fint her i West Ham, og har ikke tænkt mig at forlade dem nu.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #109: 10 Aug 2008, 18:26 »

Klasse indkøb. Især Soldado. Han er en sand bomber! Og tillykke med mesterskabet! Du har fortjent det! Klasse blog Benja! Håber du vil lave grafik til min blog, da dit er så klasse! Thumbs Up

Havde lige overset denne kommentar.

Tak skal du have! ;-)
Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #110: 10 Aug 2008, 18:45 »

God idé med et afbræk fra det sædvanlige på dette tidspunkt. Måden du gør det på er også fornuftigt - så helt klart ikke noget der gør bloggen værre, snarere tværtimod. Fortsæt Benja, det er rigtigt godt.
Din bedste blog til dato!
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Hammers
« Svar #111: 10 Aug 2008, 18:51 »

Kan man andet end elske den her blog ? (;
Super, super blog..
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #112: 10 Aug 2008, 19:30 »

God idé med et afbræk fra det sædvanlige på dette tidspunkt. Måden du gør det på er også fornuftigt - så helt klart ikke noget der gør bloggen værre, snarere tværtimod. Fortsæt Benja, det er rigtigt godt.
Din bedste blog til dato!

Ja, det blev lidt kedeligt kun med resultater og indkøb.
- Mange tak for kommentaren.

Kan man andet end elske den her blog ? (;
Super, super blog..

Tusind tak, Jakob!


Vil lige sige tak til Cesc, for ny opsætning og nyt design til billederne.
- Indlæg nummer to er nu med en oversigt over alle mine updates.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #113: 10 Aug 2008, 19:43 »

Jeg må, desværre, indrømme, at jeg ikke bryder mig særlig meget om at andre hjælper dig med opsætningen og grafikken. For det første, så minder farverne og skriftstørrelserne i overskrifterne også alt for meget om Dau's, imens opsætningen minder mig om Cesc's. Jeg havde nu også set dig blive i Ajax indtil du havde fået udviklet et par talenter til verdensstjerner. Du har helt klart et stort potentiale, hvilket vi jo har set mange gange før, men at få hjælp til sådan nogle småting beviser næsten det modsatte, og det er jo trist at se.

Anyway, så glæder jeg mig til at følge Soldado. Den mand er simply the best.
« Seneste Redigering: 10 Aug 2008, 19:49 af vondracek » Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #114: 10 Aug 2008, 19:50 »

Jeg må, desværre, indrømme, at jeg ikke bryder mig særlig meget om at andre hjælper dig med opsætningen og grafikken. For det første, så minder farverne og skriftstørrelserne i overskrifterne også alt for meget om Dau's, imens opsætningen minder mig om Cesc's. Jeg havde nu også set dig blive i Ajax indtil du havde fået udviklet et par talenter til verdensstjerner. Du har helt klart et stort potentiale, hvilket vi jo har set mange gange før, men at få hjælp til sådan nogle småting beviser næsten det modsatte.

Anyway, så glæder jeg mig til at følge Soldado. Den mand er simply the best.

Vil lige sige at Cesc ikke har hjulpet med opsætningen til denne update. Det der med dato'en og overskriften er der ændret lidt på, da jeg også tidligere i bloggen har benyttet mig af. Kan godt være at det ligner Cesc's, jeg kiggede i hans update om spillerinterview da han anbefalede at jeg lavede et interview. Mht grafikken har Cesc 'kun' sendt mig PSD'en.
Jeg var som jeg tidligere har skrevet, kørt fast i Ajax. Manglende udfordring var grunden. Men jeg synes ikke det ødelægger at få lidt hjælp, lige det forstår jeg ikke.

Ja, det gør jeg os! ;-)
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #115: 10 Aug 2008, 20:18 »

Vil lige sige at Cesc ikke har hjulpet med opsætningen til denne update. Det der med dato'en og overskriften er der ændret lidt på, da jeg også tidligere i bloggen har benyttet mig af. Kan godt være at det ligner Cesc's, jeg kiggede i hans update om spillerinterview da han anbefalede at jeg lavede et interview. Mht grafikken har Cesc 'kun' sendt mig PSD'en.
Jeg var som jeg tidligere har skrevet, kørt fast i Ajax. Manglende udfordring var grunden. Men jeg synes ikke det ødelægger at få lidt hjælp, lige det forstår jeg ikke.

Ja, det gør jeg os! ;-)

Okey, så misforstod jeg nok lidt det med Cesc, men du har hentet inspiration hos ham, hvilket – in my opinion – næsten er det samme. Farverne i overskriften synes jeg stadig minder meget om dem vi har set/ser Dau bruge. Og angående det med hjælpen, så er du en bruger med massere af erfaringer hvad angår blogskriveri, og derfor havde jeg forestillet mig, at du sagtens kunne finde på noget mere kreativt og innovativt.

Nu har jeg også lagt mærke til, at du har en dårlig vane med at sætte komma istedet for punktum eller et bindeord, hvilket man kan se en del steder i den seneste update. Her er et par eksempler, hvor jeg ville have tilføjet et par punktummer og bindeord, og hvor jeg ikke helt forstår det andet eksempel :-p

- Jeg synes det går rigtig godt, vi har et rigtig godt sammenhold

- Så det kunne være fedt at gøre det godt i den turnering, vi skal godt lige kvalificerede os før, men det er jeg sikker på vi nok skal

- Jeg tror virkelig at han slår igennem her i West Ham, han er utrolig skarp foran målet
« Seneste Redigering: 10 Aug 2008, 20:24 af vondracek » Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #116: 10 Aug 2008, 20:26 »

Okey, så misforstod jeg nok lidt det med Cesc, men du har hentet inspiration hos ham, hvilket – in my opinion – næsten er det samme. Farverne i overskriften synes jeg stadig minder meget om dem vi har set/ser Dau bruge. Og angående det med hjælpen, så er du en bruger med massere af erfaringer hvad angår blogskriveri, og derfor havde jeg forestillet mig, at du sagtens kunne finde på noget mere kreativt og innovativt.

Nu har jeg også lagt mærke til, at du har en dårlig vane med at sætte komma istedet for punktum eller et bindeord, hvilket man kan se en del steder i den seneste update. Her er et par eksempler, hvor jeg ville have tilføjet et par punktummer og bindeord, hvor jeg ikke helt forstår det andet eksempel :-p

- Jeg synes det går rigtig godt, vi har et rigtig godt sammenhold

- Så det kunne være fedt at gøre det godt i den turnering, vi skal godt lige kvalificerede os før, men det er jeg sikker på vi nok skal

- Jeg tror virkelig at han slår igennem her i West Ham, han er utrolig skarp foran målet

Farverne, hvad mener du med det? Det er da West Hams farver ;-)
Jeg havde bare set at Cesc havde hjulpet Gerrarden med opsætningen i hans Häcken blog, og så ville jeg lige høre om han også kunne hjælpe mig. Jeg kunne ikke selv lige komme med en idé til en ny opsætning.

Ja, det er jeg ikke den skarpeste til. Men jeg vil da tage en kigger på det næste gang, men som sagt er det ikke mit stærkeste punkt, så håber I evt. kan leve med det ;-)

Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #117: 10 Aug 2008, 20:36 »

Farverne, hvad mener du med det? Det er da West Hams farver ;-)
Jeg havde bare set at Cesc havde hjulpet Gerrarden med opsætningen i hans Häcken blog, og så ville jeg lige høre om han også kunne hjælpe mig. Jeg kunne ikke selv lige komme med en idé til en ny opsætning.

Ja okey, det er ikke decideret farverne, men selve idéen minder mig bare meget om noget jeg har set før.

7/9 . 2008
Interview med Robert Green
whufc.com


tid til forandring?
recreista.es news 21.04.07

Anyway, så har jeg vist også fået fortalt alt hvad jeg havde på hjertet. Ser frem til den næste update :-)
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #118: 10 Aug 2008, 20:43 »

Ja okey, det er ikke decideret farverne, men selve idéen minder mig bare meget om noget jeg har set før.

Anyway, så har jeg vist også fået fortalt alt hvad jeg havde på hjertet. Ser frem til den næste update :-)

1/9 - 08 - The Hammers aktive på transfermarkedet.
whufc.com


Det var før Cesc lige hjalp mig. Så vil ikke sige det er ligesom Dau's. Der er mange der bruger den opsætning. Kan da godt være det er ham der har fået idéen. :-)

Det er bare i orden, vondracek ;-)
« Seneste Redigering: 10 Aug 2008, 20:46 af -Benja- » Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #119: 10 Aug 2008, 20:56 »

1/9 - 08 - The Hammers aktive på transfermarkedet.
whufc.com


Det var før Cesc lige hjalp mig. Så vil ikke sige det er ligesom Dau's. Der er mange der bruger den opsætning. Kan da godt være det er ham der har fået idéen. :-)

Jeg mener ikke den opsætning du brugte før, men den der er brugt i den seneste update. Og hvis det ovenstående eksempel var fra før han hjalp dig, så går jeg vel ud fra, at han har hjulpet dig med den nuværende. Han fik jo også en hel del kritik i hans Milan blog, da han brugte den samme idé, som jo lignede ekstrem meget det Dau havde brugt i sin blog. Min pointe er bare, at jeg savner nye kreative og innovative sager fra din side. Du har jo forbedret dig rigtig meget, og jeg kan huske, at du for lang tid siden spurgte om du i din nye blog måtte bruge noget jeg havde lavet i min Palermo blog. Jeg sagde, at det måtte du gerne, men at det altid er sjovest at komme på nye spændende idéer, hvorefter du selv fandt på noget nyt :-)
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010