home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 658 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Pause - The Hammers
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Pause - The Hammers  (Læst 32520 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #75: 08 Aug 2008, 10:33 »

Jeg kender desværre ikke særlig meget til Hollandsk fodbold, og Ajax Amsterdam, så det blev et banner af nogle spillere jeg kendte i forvejen :-)

Anyway, så keep it up, Benja! Det ser rigtig godt ud med en førsteplads i ligaen, og lur mig ikke om den nok skal holde hele vejen hjem. Jeg ser frem til mere.

Det er bare helt i orden, og mange tak for banneret!

Jo tak, det skal gå meget galt hvis jeg ikke hiver trofæet hjem.

Rigtig godt Benja. Det her er efter min mening din bedste blog til dato!
Det der gør denne blog lidt bedre end dine andre er at du gennem dine småfejl(i de andre blogge) og kritikken af samme har taget det til dig og lært noget af det. En væsentlig forbedring er sket i antallet af små stave- og tastefejl. Opsætning er kanon flot! - og overskuelig. Tilsidst vil jeg nævne længden af dine updates som noget positivt. Jeg har for engang skyld fået læst det hele.

Tusind tak, Mads!
Ja, gad ikke høre på kritikken. Jeg fik jo en del, og tænkte at det var på tide at forbedre mig.
Er også selv tilfreds med opsætningen, det er sån en blog skal stilles op. Jeg får personligt mere lyst til at læse en blog, hvis den er sat flot op, så det er mere overskueligt.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #76: 08 Aug 2008, 10:56 »


21/4-08 - Ajax hollandske mestre!
www.ajax.nl


Ajax kan nu fejre deres 30 mesterskab, første gang siden år 2004. Ajax har været dominerende hele vejen igennem sæsonen, uden at tabe en eneste kamp i den hjemlige liga. Det blev til 21 sejre og 13 uafgjorte kampe, og som sagt ingen nederlag. De vandt mesterskabet med fem point ned til nærmeste forfølger, AZ Alkmaar. De forsvarende mestre fra PSV sluttede på en skuffende femte plads, fjorten point efter rivalerne fra, Ajax Amsterdam. Utroligt nok sidder Huub Stevens stadig bag roret i PSV, der har ellers hele  sæsonen været rygter om at en fyreseddel på vej, men PSV ledelsen har endnu ikke afskaffet sig deres træner.

En spiller som overskyggede alle i denne sæson, var Klass Jan-Huntelaar. Han scorede hele 30 mål i 33 kampe, han har bevist at han er en klasseangriber, han har scoret utrolig mange mål de seneste sæsoner. Huntelaar blev overraskende ikke topscorer i Eredivisie, det var den polske landsholdspiller, Radoslaw Matusiak som løb med den store titel. Han scorede 27 mål i den hjemlige liga, men i alle turneringer lagt sammen scorede han 33 gange. En ting Huntelaar slog Matusiak i var at blive kampens bedste spiller, Ajax topscoreren formåede at blive 'Man of the match' hele ti gange.


Mange af Ajax helt store profiler er på vej væk fra klubben, Maarten Stekelenburg, Klass Jan-Huntelaar, Thomas Vermaelen er bare nogle af de profiler som er jagtet af mange storklubber. Klass Jan-Huntelaar er desværre utilfreds med sin tilværelses i klubben, han mener at hvis han skal udvikle sig til en af verdens bedste angribere, skal han skifte til en af de europæiske topklubber.
En ting som Marco van Basten ikke er tilfreds med, men han ved godt at han ikke kan holde på en spiller af Huntelaars kvaliteter. Det er ikke kun spillerne som er på vej væk fra Ajax Amsterdam, også Marco van Basten er på vej væk, klubberne står i kø for at sikre sig succes træneren. Lyon, West Ham, Werder Bremen & spanske Real Madrid er nogle klubberne.


Slutstillingen
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #77: 08 Aug 2008, 11:06 »

Du har forbedret dig voldsomt siden dine første blogs, som jeg husker at læse. Du skriver nuanceret og uden nogle indlysende fejl, hvilket er yderst flot. Din tekst er flot opdelt i afsnit, og man har hele tiden lyst til mere. Grafikken kan du jo virkelig leje med, og du får også lavet en flot opsætning. Flotte billedet og flot topbanner!

Skal jeg komme med en lille kritik er det at PSV blev nummer 5 ticked off

Wink
EDT: Glemte lige at sige tillykke med mesterskabet Smiley
« Seneste Redigering: 08 Aug 2008, 11:16 af Søren91 » Logged


sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #78: 08 Aug 2008, 11:07 »

Imponerende sæson må jeg sige!  Thumbs Up

Tillykke med mesterskabet, men håber ikke du skifter klub! KUTGW!  Peace
Logged


MadsWiinther
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #79: 08 Aug 2008, 11:17 »

TILLYKKE - med sejren.
Endnu engang efter min mening, en udemærket update. Der er nogle steder hvor jeg ville have rykket lidt rundt i tingene f.eks. ville jeg nok ændre starten. Men det ville nok ikke ændre helt vildt på det.
KIU!
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #80: 08 Aug 2008, 11:24 »

Du har forbedret dig voldsomt siden dine første blogs, som jeg husker at læse. Du skriver nuanceret og uden nogle indlysende fejl, hvilket er yderst flot. Din tekst er flot opdelt i afsnit, og man har hele tiden lyst til mere. Grafikken kan du jo virkelig leje med, og du får også lavet en flot opsætning. Flotte billedet og flot topbanner!

Skal jeg komme med en lille kritik er det at PSV blev nummer 5 ticked off

Wink
EDT: Glemte lige at sige tillykke med mesterskabet Smiley

Mange tak, Søren! Dejligt med ros fra dig, igen. ;-)
Så kan PSV lære det, ej de har virkelig skuffet.

Imponerende sæson må jeg sige!  Thumbs Up

Tillykke med mesterskabet, men håber ikke du skifter klub! KUTGW!  Peace

Tak til dig os!
Hvis bloggen skal fortsætte, må jeg blive nødt til at skifte klub. Der er ikke den store udfordring i Ajax.

TILLYKKE - med sejren.
Endnu engang efter min mening, en udemærket update. Der er nogle steder hvor jeg ville have rykket lidt rundt i tingene f.eks. ville jeg nok ændre starten. Men det ville nok ikke ændre helt vildt på det.
KIU!

Igen tak, til dig os!
Ja, det kan jeg godt se. ;-)

Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #81: 08 Aug 2008, 11:46 »

Rigtig godt update igen Benja, ingen kritik til dig, for det er jo så godt. Og så selvfølgelig tillykke med Æresdivisionen, hvor mange præmiepenge fik du egentlig ud af det?
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #82: 08 Aug 2008, 22:30 »

Rigtig godt update igen Benja, ingen kritik til dig, for det er jo så godt. Og så selvfølgelig tillykke med Æresdivisionen, hvor mange præmiepenge fik du egentlig ud af det?

Mange tak!

Det kan jeg faktisk ikke huske, desværre.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #83: 08 Aug 2008, 22:38 »

Super. Opsætningen er perfekt. Også smuk grafik. Pænt psyko forsvar du har. 18 mål ind i 34 kampe! Ved mig plejer den altid at være ved omkring 30, når jeg har spillet så mange kampe..
Super flot, og tillykke med mesterskabet!
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #84: 08 Aug 2008, 23:00 »

Super. Opsætningen er perfekt. Også smuk grafik. Pænt psyko forsvar du har. 18 mål ind i 34 kampe! Ved mig plejer den altid at være ved omkring 30, når jeg har spillet så mange kampe..
Super flot, og tillykke med mesterskabet!

Tusind tak, BenM!
Ja, det er heller ikke noget jeg har prøvet før. Gik jo også ubesejret igennem hele sæsonen, så klage kan jeg ikke, kun pga. manglende udfordring..

Endnu engang tak!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #85: 08 Aug 2008, 23:24 »

Har af en eller anden grund først opdaget denne blog nu, så jeg har lige måtte skimme den igennem hurtigt Wink

Man kan ikke sætte en finger på noget som helst. Opsætningen, sæsonen (desværre Wink) er fantatisk. Jeg ser frem til, at du inden længe satser på et U15 mandskab i ligaen, pokalen og Europa.. Opstemt

Tillykke med pokalen - dejligt, at se Feyenoord ende foran PSV Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #86: 09 Aug 2008, 00:05 »

Superblog Benja og jeg håber meget på at du kan holde på profilerne.. Jeg håber du kan holde bloggen gående rigtig længe.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #87: 09 Aug 2008, 11:02 »

Tusind tak i to, virkelig dejligt med en kommentar fra to store blogskrivere!
Logged

-Benja-
Gæst
 
The Hammers
« Svar #88: 09 Aug 2008, 12:38 »


8/6- 08 - Overraskende klubskifte.
whufc.com


Der var ikke mange som troede på dette da det blev bekræftet af West Ham ledelse. Marco van Basten skifer med øjeblikkelig virkning til engelske West Ham. West Ham fyrede Alan Curbishley, da han havde præsterede langt under middel. De sluttede på en skuffende 16 plads, og ikke langt fra nedrykningen. Det eneste positive i den foregående sæson var finalepladsen i FA Cup finalen, de tabte dog til Liverpool. Men da Liverpool kvalificerede sig til europæisk fodbold igennem deres ligaplacering, er West Ham nu klar til Uefa Cuppen næste sæson.

Marco van Basten har underskrevet en 3-årige aftale, og med en imponerende ugeløn på hele 300.000 danske kroner. West Hams ledelse er utrolig tilfreds med at have sikret sig den tidligere Ajax træner, van Basten valgte West Ham da han ser et stort potientiale i dem. Han ser en god udfordring i dem, og glæder sig meget til at komme igang og møde klubbens spillere. West Ham forventer at van Basten får en god placering i Premier League, samt får succes i Uefa Cuppen, og som alle engelske hold prioterere FA Cuppen meget højt.

Vi fangede lige Marco van Basten:
"Jeg er utrolig glad for at have skrevet under med West Ham, jeg ser et stort potientiale i dem, det gjorde jeg også i Ajax, men der var ikke den store udfordring og det ser jeg i West Ham. Jeg satser mest på den hjemlige liga, da det er vigtig at få en god placering. Men jeg glæder mig også meget til at være med i FA Cuppen, det er så stort i England, det er ligesom at vinde mesterskabet, det er det ikke i andre lande. Jeg ser selvfølgelig også frem til Uefa Cuppen, det er noget jeg har prøvet før, og jeg ved der forventes af mig og holdet. Men jeg er sikker på at vi har det der skal til."
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: The Hammers
« Svar #89: 09 Aug 2008, 12:40 »

Spændende skifte, vil klart følge med!
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010