home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 635 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Pause - The Hammers
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Pause - The Hammers  (Læst 32518 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #60: 06 Aug 2008, 19:14 »

Han er den nye Sneijder, han laver mange assist, og er god til dødbolde. Er også ved at forlænge hans kontrakt, for det er en lovende spiller.
Mange tak, Søren! Men hvad betyder 'UG'? ;-)

Det betyder, at man ikke kan sætte noget på det, at det fungerer som det skal. Mener jeg.  Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #61: 06 Aug 2008, 19:19 »

Det betyder, at man ikke kan sætte noget på det, at det fungerer som det skal. Mener jeg.  Wink

Okay. Det er da rart at vide, tak for det, Zulue!
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #62: 06 Aug 2008, 19:39 »

Klasse blog her, Benja. Efter at have læst alle dine updates igennem, er jeg yderst tilfreds. KIU Benja, du kan jo godt!, og det har du altid kunne.  Cool
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #63: 06 Aug 2008, 20:14 »

Klasse blog her, Benja. Efter at have læst alle dine updates igennem, er jeg yderst tilfreds. KIU Benja, du kan jo godt!, og det har du altid kunne.  Cool
Tusind tak, dasmessi!
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #64: 07 Aug 2008, 16:56 »


15/3-08 - Op og ned for Ajax mandskabet.
www.ajax.nl


Ajax kører derudaf i den hjemlige liga, og er fortsat ubesejret i denne sæson, hvilket er ganske imponerende. De kan takke deres viceanfører, Maarten Stekelenburg. Han har stået fremragende, og der er kun gået fjorten mål ind på ham i 28 kampe. Ajax stærke målmand har efterhånden også fået flere kampe for det hollandske landshold, det ligner at han skal overtage målmandsposten når Van der Saar engang vælger at stoppe for landsholdet.
Ajax ligger nu i spidsen af den hollandske liga, de har hele seks point ned til nærmeste efterfølger, som er AZ Alkmaar og med blot seks kampe tilbage af dette års Eredivisie, så Ajax ligner en hollandsk mester.

Stillingen


I Uefa Cuppen skulle Ajax jo som sagt møde AC Milan, ikke nogen nem lodtrækning, de var den værst tænkelige lodtrækning, da Milan ligner klare favoritter til at tage Uefa Cup trofæet.
Det startede heller ikke godt for Ajax, det røg ind i et af deres sjældne nederlag. Kampen endte med en sikker 2-0 sejr til hjemmeholdet fra Milano, ganske fortjent sejr, for det var dem som kontrollerede kampen. Ajax var meget godt med de første 20 minutter, men italienerne scorede på et kontraangreb og efterfølgende overtog kampen. Den tidligere Ajax spiller, Clarence Seedorf scorede til 1-0 og små ti minutter efter øgede Kaka føringen til 2-0.


Returkampen var mere spændende end den første kamp på San Siro, denne gang var det endnu engang hjemmeholdet som stod for det flotte spil. Det var jo også Ajax som skulle frem og score, hele to gange bare for at gå videre til forlænget spilletid.
Det startede rigtig godt for hjemmeholdet, fra dommeren fløjtede kampen igang var det Ajax som vadede i chancer, kun en stærk spillende Abbiati holdet angriberen Diego Milito for at score. Milito som var alene oppe foran, pga. Huntelaars skade, en skade som har holdet topscoreren ude i en månedstid. Men efter 17 minutter begik Alessandro Nesta et klodset straffespark på den unge, Siem de Jong. Kennedy tog sig af det og satte flot bolden ind på Christian Abbiati i Milan målet. Mere skete der desværre ikke i den kamp, Ajax kom dog frem til en masse chancer, de fik virkelig afmærke at de manglede topscoreren Huntelaar.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #65: 07 Aug 2008, 17:00 »

rigtig god update, benja. bliv ved. Smiley opsætningen kan jeg sku godt lide. Djævel
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #66: 07 Aug 2008, 17:08 »

rigtig god update, benja. bliv ved. Smiley opsætningen kan jeg sku godt lide. Djævel
Tak skal du have! Godt at høre.

Vil sige stor tak til, vondracek for det flotte banner!
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #67: 07 Aug 2008, 17:10 »

Opstæningen er vel fin nok, syntes bare det er underligt bloggen hedder Talentfabrikken, når spillerne i dit banner er nogat af det ældste man kan få (på nær Huntelaar.)
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #68: 07 Aug 2008, 17:12 »

Opstæningen er vel fin nok, syntes bare det er underligt bloggen hedder Talentfabrikken, når spillerne i dit banner er nogat af det ældste man kan få (på nær Huntelaar.)

Kaldte bloggen et navn, og så spurgte jeg vondracek om han ikke vil lave et banner til mig. Men synes nu det er fint nok ;-)
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #69: 07 Aug 2008, 17:15 »

Talentfabrikken lyder sku sejt. Syntes jeg.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #70: 07 Aug 2008, 17:18 »

Kaldte bloggen et navn, og så spurgte jeg vondracek om han ikke vil lave et banner til mig. Men synes nu det er fint nok ;-)

Banneret er uden tvivl ekstremt flot osv. Navnet er som også fint, ser bare lidt fesent ud  Djævel
Logged

Anderson08
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #71: 07 Aug 2008, 17:26 »

Rigtig god update, og det går også rigtig godt i ligaen for dig.

Synd det med huntelaar kender godt til sådan en skade, og det kan virkelig irretere, og så var det synd du ikke gik videre
Logged

Manchester United FC

Always in my heart

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #72: 07 Aug 2008, 17:28 »

Talentfabrikken lyder sku sejt. Syntes jeg.

Hvorfor tror du jeg valgte det? ;-)

Banneret er uden tvivl ekstremt flot osv. Navnet er som også fint, ser bare lidt fesent ud  Djævel

Ja, kan godt se det, nu hvor du nævner det :-)

Rigtig god update, og det går også rigtig godt i ligaen for dig.

Synd det med huntelaar kender godt til sådan en skade, og det kan virkelig irretere, og så var det synd du ikke gik videre


Mange tak!

Ja, det er hamrende irreterende, kunne godt lige have brugt ham i returkampen for jeg vadede i chancer!

Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #73: 07 Aug 2008, 19:47 »

Opstæningen er vel fin nok, syntes bare det er underligt bloggen hedder Talentfabrikken, når spillerne i dit banner er nogat af det ældste man kan få (på nær Huntelaar.)

Jeg kender desværre ikke særlig meget til Hollandsk fodbold, og Ajax Amsterdam, så det blev et banner af nogle spillere jeg kendte i forvejen :-)

Anyway, så keep it up, Benja! Det ser rigtig godt ud med en førsteplads i ligaen, og lur mig ikke om den nok skal holde hele vejen hjem. Jeg ser frem til mere.
Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #74: 08 Aug 2008, 10:28 »

Rigtig godt Benja. Det her er efter min mening din bedste blog til dato!
Det der gør denne blog lidt bedre end dine andre er at du gennem dine småfejl(i de andre blogge) og kritikken af samme har taget det til dig og lært noget af det. En væsentlig forbedring er sket i antallet af små stave- og tastefejl. Opsætning er kanon flot! - og overskuelig. Tilsidst vil jeg nævne længden af dine updates som noget positivt. Jeg har for engang skyld fået læst det hele.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010