home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 532 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Pause - The Hammers
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Pause - The Hammers  (Læst 32542 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #45: 05 Aug 2008, 12:45 »

jeg synes den er god fordi du kommer fint ind transfermarkedet og ligaen, uden at få alle mulige følelser med i det.

Håber du holder dig til den stil og ikke går over til at fortælle alt muligt fra managerens side Wink

Se det var en god kommentar ;-)
Men mange tak for den fine kommentar. Hvis jeg havde ansæt mig selv som træner, ville der komme fra managerens side.

det kan altså ikke være helt ligemeget SoAP. Det bliver træls at læse hvis der er for mange stavefejl.

rigtig god update benja. kan godt li' din opsætning, og du skriver også rigtig godt. synes dog måske godt du kunne sætte en lille ramme på dit billede Peace

Mange tak til dig os :-)
Ville bare lige prøve noget nyt, men går tilbage til det gamle i næste update.

Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #46: 05 Aug 2008, 13:01 »

Fantastisk opsætning, og jeg kan ikke finde en eneste stavefejl, så alt i alt, er det fantastisk flot det hele. KIU!!

Så skulle du måske tage at læse updaten igen..

Fandt allerede en dum lille stavefejl i første sætning, hvor der står: "Der er blevet snakket meget om mesterskab ryger til Ajax Amsterdam?" Der burde vel stå mesterskabet, og så ser jeg det meget unødvendigt med et spørgsmålstegn, da det jo ikke er et spørgsmål, men bare et rygte.

Ellers så er det en rigtig fin update. Uheldigt at være bagud med ét enkelt point, men mon ikke du har tid nok til at hente mesterskabet. I øvrigt, så lyder et indkøb af Niko Krancjar spændende, og jeg ser ham meget gerne i Ajax. Billedet er er forresten også lidt en ommer. Det eneste man sådan set har fokus på, er en eller anden Ajax spillers hånd - det kan du godt gøre bedre :-)

Anyway, så keep it up, Benja. Har ikke haft lyst til at lave særlig meget grafik på det seneste, men kan godt sætte mig ned i dag og redigere på det banner jeg lavede - hvis du altså stadig har brug for et.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #47: 05 Aug 2008, 13:16 »

Så skulle du måske tage at læse updaten igen..

Fandt allerede en dum lille stavefejl i første sætning, hvor der står: "Der er blevet snakket meget om mesterskab ryger til Ajax Amsterdam?" Der burde vel stå mesterskabet, og så ser jeg det meget unødvendigt med et spørgsmålstegn, da det jo ikke er et spørgsmål, men bare et rygte.

Ellers så er det en rigtig fin update. Uheldigt at være bagud med ét enkelt point, men mon ikke du har tid nok til at hente mesterskabet. I øvrigt, så lyder et indkøb af Niko Krancjar spændende, og jeg ser ham meget gerne i Ajax. Billedet er er forresten også lidt en ommer. Det eneste man sådan set har fokus på, er en eller anden Ajax spillers hånd - det kan du godt gøre bedre :-)

Anyway, så keep it up, Benja. Har ikke haft lyst til at lave særlig meget grafik på det seneste, men kan godt sætte mig ned i dag og redigere på det banner jeg lavede - hvis du altså stadig har brug for et.

Det første var lige en dum fejl, og det er selvfølgelig rettet.

Det er fint nok, så længe det kun er et enkelt point. Det er dejligt at se PSV langt nede i tabellen. ;-)
Ja, men som jeg har skrevet er de ikke meget for at give slip på ham. Mht billedet er det nogle spiller der jubler, måske skulle jeg have fundet et andet.

Det må du meget gerne, for jeg synes det andet fyldte for meget.

Tak for kommentaren, vondracek!
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #48: 05 Aug 2008, 20:34 »



30/1-08 - Ajax endnu engang på rov i Zaragoza.
Ajax.nl


Det er nu anden anden at Marco van Basten henter forstærkning i Spanske Zaragoza, det er heller ikke så svært at købe spillere fri Zaragoza, da jo ikke rykkede ned til den næstbedste række. Det var ikke som da Juventus rykkede ned, der blev mange af de store stjerner. Men det sker ikke i Zaragoza hvor mange af stjernerne er skiftet til større klubber, heriblandt de to største stjerner, Alberto Zapater & Diego Milito.

Diego Milito udtalte efter pressemødet:
"Jeg er utrolig glad for at være tilbage i toppen, Ajax er en meget spændende klub og jeg glæder mig til at spille på et højere niveau og så selvfølgelig at spille europæisk fodbold igen. En ting jeg har savnet. Jeg havde en god snak med Alberto Zapater om klubben og deres ambitioner og jeg var helt sikker på at det skulle være Ajax. Jeg fik afvide af Marco van Basten at jeg skulle være en af de bærende kræfter på holdet, på trods af mine 28 år. Men Ajax er jo en klub med en masse unge spillere, så jeg har det fint med at være en af de bærende kræfter."

Huntelaar bliver i Ajax

Ajax har købt den argentinske angriber Diego Milito, han spillede helt forrygende i Zaragoza, han var deres topscorer før han skiftede til hollandske Ajax. Han scorede 16 gange i 21 kampe, hvilket er rigtig godt, men det skal også huskes at det kun var den spanske anden division. Diego Milito ved hvor målet står, og det er derfor Ajax har købt ham, Ajax kommer til at have et af europas farligste angrebsduo.

Klass Jan-Huntelaar har bare scoret på samlebånd, han har fået nettet til at blafre hele 25 gange i 27 kampe. Huntelaar var jagtet af diverse storklubber, og i denne måned har der været mange efterspørgsler på ham, men Ajax vil ikke af med. Manchester United har budt op til flere gange, men prisen var for lav, det siges at Klass Jan-Huntelaar har et prissklit på omkring hele 75 mio Euro.
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #49: 05 Aug 2008, 20:39 »

Utrolig flot layout, jeg kan ikke sige noget negativt om det. Klasse køb af Zapater og Milito også. Håber denne blog vil vare læænge Smiley
Logged

19-18!

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #50: 05 Aug 2008, 20:50 »

Utrolig flot layout, jeg kan ikke sige noget negativt om det. Klasse køb af Zapater og Milito også. Håber denne blog vil vare læænge Smiley
Tusind tak ;-)
Ja det håber jeg også.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #51: 05 Aug 2008, 21:02 »

Uhh.. jeg kan nu godt lige dine transfers og det er en rigtig god blog du har fået stablet på benene.. Den er letlæselig og meget overskueligt.. Den er lige efter min smag og det er en fornøjelse at følge.. KIU Peace Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #52: 05 Aug 2008, 21:08 »

Uhh.. jeg kan nu godt lige dine transfers og det er en rigtig god blog du har fået stablet på benene.. Den er letlæselig og meget overskueligt.. Den er lige efter min smag og det er en fornøjelse at følge.. KIU Peace Thumbs Up

Mange tak, dejligt med ros fra blogchampen!
Det er jeg glad for at høre, for går efter at handle så realistisk som muligt.
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #53: 05 Aug 2008, 21:34 »

håber også denne blog bliver længe,

et super køb han skal nok bombe sammen med Jan Opstemt
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #54: 06 Aug 2008, 16:52 »

håber også denne blog bliver længe,

et super køb han skal nok bombe sammen med Jan Opstemt
Mange tak! ;-)
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #55: 06 Aug 2008, 17:32 »

Klassetransfers!

Dit skriftlige er blevet ufatteligt flot, og du holder et meget lavt niveau af fejl! Thumbs Up Det grafiske ved vi jo, at du mestrer til det ypperligste. Fantastisk koncept! Smiley
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #56: 06 Aug 2008, 17:37 »

Klassetransfers!

Dit skriftlige er blevet ufatteligt flot, og du holder et meget lavt niveau af fejl! Thumbs Up Det grafiske ved vi jo, at du mestrer til det ypperligste. Fantastisk koncept! Smiley

Tusind tak, Søren!

Er glad for at høre, læser også mine updates igennem et par gange før jeg poster den. ;-)
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #57: 06 Aug 2008, 17:54 »


22/2-08 - Ajax videre efter samlet sejr.
www.ajax.nl


Der var ikke mange som troede på Sparta Prags chancer mod det hollandske førerhold, Ajax Amsterdam. Der var også klasseforskel på de to hold, Ajax vandt samlet med 7-3. Ajax spillede ganske flot fodbold både ude og hjemme, hjemme i Holland på Amsterdam Arena vandt de sikkert med 3-0. På to mål scoret af stortalentet, Siem de Jong. En spiller som virkelig har vist sit værd, han har oven i købet slået danske Kenneth Perez af holdet. Siem de Jong minder meget om klubbens tidligere stjerne Wesley Sneijder, de spiller samme plads, lige bag angriberne. Kampens sidste mål blev scoret af nyindkøbet Diego Milito.

Returkampen var meget mere underholdende, hele syv gang blev der scoret i kampen i Prag. Hjemmeholdet spillede uden noget forventningspres og bragte sig hurtig foran, både med 1-0 og såvel også 2-0. De to hold gik til pause med stillingen 2-0, det var kun Sparta Prag som kunne være tilfreds, et mål mere og de var godt på vej mod at hive kampen i forlænget spilletid. Men et par ændringer i Ajax holdstillingen i pausen, og kampen var en helt anden. Et hurtigt mål af Kennedy ødelagde Prags chancer for at gå videre, for nu skulle de oppe og score hele tre gange. Nu skulle kampen ændre karakter, en mand lagde om på det hele. Diego Milito scorede et vaskeægte hattrick, dog var det på en halv time, men stadig et ægte hattrick. Man of the match blev Diego Milito, han blev skiftet ind i pausen i stedet for landsmanden, Dario Cvitanich.

Efter en flot anden halvleg er Ajax nu klar til den næste runde, men det bliver en meget svært for Milito og Co. for de skal op imod den italienske storklub AC Milan. Milan har ikke spillet den bedste sæson, de ligger på en syvende plads, en del point efter førerholdet, Inter. Men det er bestemt ikke ueralistisk at Ajax slår Milan ud, for alt kan ske i fodbold. Noget der ikke er tvivi om er underholdsværdien i to kommende kampe, det bliver to meget spændende kampe.
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #58: 06 Aug 2008, 18:54 »

Fantastisk at du går ind og sammenligner stortalentet med en "gammel" Ajax-spiller. Jeg er vild med din opsætning, der fungerer til UG. Jeg har ikke noget at sætte fingre på!
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #59: 06 Aug 2008, 19:12 »

Fantastisk at du går ind og sammenligner stortalentet med en "gammel" Ajax-spiller. Jeg er vild med din opsætning, der fungerer til UG. Jeg har ikke noget at sætte fingre på!

Han er den nye Sneijder, han laver mange assist, og er god til dødbolde. Er også ved at forlænge hans kontrakt, for det er en lovende spiller.
Mange tak, Søren! Men hvad betyder 'UG'? ;-)
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010