home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 652 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Pause - The Hammers
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Pause - The Hammers  (Læst 32556 gange)
Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #30: 04 Aug 2008, 15:49 »

Rigtig gode updates på det seneste. Men hvorfor står der ajax.ne? Deres hjemmeside er da ajax.nl?
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #31: 04 Aug 2008, 15:52 »

Rigtig god update!
MEN HVORFOR ER DEN LANG?ticked off

Opstemt

Mange tak.
Synes lige jeg skulle have dem alle med.

Rigtig gode updates på det seneste. Men hvorfor står der ajax.ne? Deres hjemmeside er da ajax.nl?

Mange tak, til dig os.
Det gør der heller ikke mere ;-)
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #32: 04 Aug 2008, 15:55 »

Mange tak, til dig os.
Det gør der heller ikke mere ;-)
Du må have tastet forkert, e & l sidder kun 7 knapper fra hinanden funny Thumbs Up.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #33: 04 Aug 2008, 17:59 »

Du må have tastet forkert, e & l sidder kun 7 knapper fra hinanden funny Thumbs Up.
Du er nok sjov, var? :-)
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #34: 04 Aug 2008, 18:12 »

Kan godt se det hvis man ikke lige ved at det er nl, så havde jeg skam også gættet på ne.

Men til Topic: Hvornår kommer der en ny update Thumbs Up?
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #35: 04 Aug 2008, 18:15 »

Kan godt se det hvis man ikke lige ved at det er nl, så havde jeg skam også gættet på ne.

Men til Topic: Hvornår kommer der en ny update Thumbs Up?

Det ved jeg ikke, måske en gang imorgen.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #36: 04 Aug 2008, 20:48 »

Super fede updates. Rigtig flot. Opsætningen er god, og det skriftlige er også meget godt. Der er dog en ting som jeg synes der måske godt kunne rettes lidt op på. Det er tit at du laver et komma i stedet for et punktum. Det er tit godt at gøre det så sætningerne ikke bliver for korte, men her er det lidt anderledes.
Her er et eksempel:


Mens Ajaxs reserve ville vise at det var dem der skulle spille hvergang, Edgar Manucharyan bragte gæsterne foran efter blot at have været på banen i syv minutter, han var netop blevet indskiftet.

Ved det markerede komma havde jeg gerne set et punktum. Synes det lyder lidt dumt. Det er som om det ikke rigtig passer sammen.

Men det er jo bare min mening.

KUTGW!

« Seneste Redigering: 04 Aug 2008, 20:50 af BenMusalho » Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #37: 04 Aug 2008, 21:19 »

Super fede updates. Rigtig flot. Opsætningen er god, og det skriftlige er også meget godt. Der er dog en ting som jeg synes der måske godt kunne rettes lidt op på. Det er tit at du laver et komma i stedet for et punktum. Det er tit godt at gøre det så sætningerne ikke bliver for korte, men her er det lidt anderledes.
Her er et eksempel:

Ved det markerede komma havde jeg gerne set et punktum. Synes det lyder lidt dumt. Det er som om det ikke rigtig passer sammen.

Men det er jo bare min mening.

KUTGW!



Mange tak, Musalho! Virkelig en dejlig kommentar.
Det kan jeg godt se, det lyder dumt og jeg vil rette op på til næste gang. Glad for at du lige opfanger sån en fejl, så jeg kan rette det.

Tak for kommentaren & tillykke med titlen som månedens bruger.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #38: 05 Aug 2008, 12:03 »

25/1-08 - Mesterskabet til Amsterdam?
Ajax.nl


Der er blevet snakket meget om mesterskabet ryger til Ajax Amsterdam. Det er kun AZ Alkmaar som er en trussel for van Basten og Co. De forsvarende mestre fra PSV ligger på en skuffende femte plads, hele 10 point efter Ajax. PSV træneren Huub Stevens sidder også på det yderste af trænersædet, der har været mange rygter om at en fyreseddel er på vej til den tidligere Hamburg SV træner. De nærmeste efterfølgere til AZ Alkmaar & Ajax er overraskende Roda & Twente, de er ikke lige i hælene på de to førerhold, fra førerholdet AZ og ned til Twente på fjerdepladsen er der otte point. Så det ligner at mesterskabet skal havne hos AZ Alkmaar eller Ajax Amsterdam.

Det er også januar måned og der har som altid været rygtet en del spillere til Ajax, heriblandt en angriber & en venstre fløj, da Ismail Aissati ikke har levet op til forventnigerne. Ajax skulle eftersignende være i kontakt med argentineren, Diego Milito, men Ajax er ikke det eneste hold som er ude efter ham. River Plate, Bayern Münhcen, Lazio & Werder Bremen er bare nogle af de klubber som er ude efter Zaragoza topscoreren.

Til venstrefløjen har Niko Krancjar længe været rygtet til Holland, men Portsmouth kræver alt for meget ifølge Marco van Basten. Ajax træneren har været oppe og byde omkring 12 mio Euro + fløjspilleren Leonardo, men det afviste Portsmouth. Så Ajax fans skal nok ikke regne med at se kroateren i dette transfervindue.
Ifølge mange eksperter mener de at Aissati bare lige skal vende sig til Ajax og deres spillestil, for han har virkelig et stort potientiale. Luis Suárez er også blevet afprøvet på venstrekanten og det har han gjort udmærket, så det kan være at det er løsningen på Ajaxs problem.


Stillingen
« Seneste Redigering: 05 Aug 2008, 13:13 af -Benja- » Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #39: 05 Aug 2008, 12:07 »

Fantastisk opsætning, og jeg kan ikke finde en eneste stavefejl, så alt i alt, er det fantastisk flot det hele. KIU!!
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #40: 05 Aug 2008, 12:14 »

Fantastisk opsætning, og jeg kan ikke finde en eneste stavefejl, så alt i alt, er det fantastisk flot det hele. KIU!!
Tusind tak! Dejlig kommentar, men pas på med at skrive at der ikke er nogen stavefejl, der kommer sikkert en og finder nogle ;-)
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #41: 05 Aug 2008, 12:32 »

er det ikk lige gyldigt om der er stavefejl Huh

btw. god update Peace
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #42: 05 Aug 2008, 12:36 »

er det ikk lige gyldigt om der er stavefejl Huh

btw. god update Peace
Nej, det synes jeg ikke.

Tak, men kan jeg få dig til at begrunde 'god update'?
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #43: 05 Aug 2008, 12:40 »

jeg synes den er god fordi du kommer fint ind transfermarkedet og ligaen, uden at få alle mulige følelser med i det.

Håber du holder dig til den stil og ikke går over til at fortælle alt muligt fra managerens side Wink
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #44: 05 Aug 2008, 12:41 »

det kan altså ikke være helt ligemeget SoAP. Det bliver træls at læse hvis der er for mange stavefejl.

rigtig god update benja. kan godt li' din opsætning, og du skriver også rigtig godt. synes dog måske godt du kunne sætte en lille ramme på dit billede Peace
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010