home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 601 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Pause - The Hammers
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Pause - The Hammers  (Læst 32572 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #15: 03 Aug 2008, 12:21 »

Så landende Årets Køb i Amsterdam og jeg er tilfreds.. Jeg håber dine næste handler bliver lige så imponerende.. Ang. Camacho; KØB, KØB, KØB, da han med det rette antal kampe og den rette træning bliver en rigtig god spiller..  Skal han i øvrigt oplæres af Zapater?? KIU!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #16: 03 Aug 2008, 12:32 »

Så landende Årets Køb i Amsterdam og jeg er tilfreds.. Jeg håber dine næste handler bliver lige så imponerende.. Ang. Camacho; KØB, KØB, KØB, da han med det rette antal kampe og den rette træning bliver en rigtig god spiller..  Skal han i øvrigt oplæres af Zapater?? KIU!!

Er også selv meget tilfreds, har ikke selv har erfaringer med Camacho, men lovende ser han ud! De tilbød mig at låne ham for resten af sæsonen, gratis. Det kunne jeg da ikke sige nej til, selvfølgelig skal han i lærer hos Alberto ;-)
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #17: 03 Aug 2008, 12:35 »

Klasse køb af Zapater! Camacho kan blive rigtig god, så det bliver spændende at se om han bliver købt fri.

Det tegner meget lovende! KIU  Peace
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #18: 03 Aug 2008, 12:48 »

jeg håber, at du vil forkusere på egne talenter, og udvikle dem. Hvis du ikke gør det, ved jeg ikke om jeg vil følge med.

Men gode køb, bestemt!
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #19: 03 Aug 2008, 12:52 »

Klasse køb af Zapater! Camacho kan blive rigtig god, så det bliver spændende at se om han bliver købt fri.

Det tegner meget lovende! KIU  Peace
Mange tak!

jeg håber, at du vil forkusere på egne talenter, og udvikle dem. Hvis du ikke gør det, ved jeg ikke om jeg vil følge med.

Men gode køb, bestemt!
Det har jeg da os, men jeg manglede en midtbane ved siden af Vertonghen og de tilbød mig at leje Camacho.

Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #20: 03 Aug 2008, 16:01 »

God update, og spændende indkøb Smiley KUTGW
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #21: 03 Aug 2008, 21:24 »

4/10-07- Ajax videre uden problemer.
Ajax.nl


Ajax har i dag sikret sig videre deltagelse til UEFA Cuppens gruppespil, efter en fornem sejr på sammenlagt 7-0 mod det belgiske hold, Germinal Beerschot. Det var allerede afgjort efter den første kamp, da Ajax vandt hjemme på Amstersdam Arena med hele 7-0. Kampens helt store spiller var anføreren Klaas Jan Huntelaar, han stod bag fire af scoringerne. Germinal Beerschot forsvar kunne intet stille op med Huntelaar. Men han kunne det ikke klare det uden sine holdkammerater, han takkede især danske Kenneth Perez, da han lå og fodrede bolde til ham. Perez der oven i købet selv scorede to gange, og lagde op til to af Klaas Jan Huntelaars mål. Kennedy Bakircioglü, han bliver bare kaldt 'Kennedy' da hans tyrkiske efternavn er meget svært at udtale. Scorede også en enkelt gang, da han efter blot otte minutter sparkede festen igang, med noget af et langskudsmål.

I returkampen fik de mange talenter spilletid, van Basten fik afprøvet nogle nye ting af i den kamp. Han så også at der stadig mangler kvaliteter hos de unge spillere, før de kan slå sig fast på førsteholdet. Men eftersom at Ajax jo var videre var det en kamp hvor han kunne prøve nogle nye ting, det lykkes ikke for nogle af talenter at bevise at de var klar til at rykke op i førsteholdstruppen. Siem de Jong har dog bevist at han er klar til førsteholdsfodbold, efter Marco van Basten har rykket ham op i truppen.

Ajax er havnet i gruppe A, med hold som Rapid (u), Hamburg SV (h), Everton (h) & Rapid Wien (u) Det ser ud til at de har en stor chance for at gå videre, sammen med Hamburg & Everton, men man skal aldrig undervurdere de små hold.
« Seneste Redigering: 04 Aug 2008, 15:50 af -Benja- » Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #22: 03 Aug 2008, 21:28 »

Rigtig god update, du skriver rigtig godt! God gruppe du kom i. Glæder mig til at høre mere fra Amsterdam. KIU
Logged


Bave
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #23: 03 Aug 2008, 21:32 »

En God Update Thumbs Up

Du kommer godt omkring og for beskrevet hændelserne godt Thumbs Up

Men vil nu mene det er en svær gruppe med hold som Rapid Bucharest og Rapid Wien som nemt kan overaske og tage et point eller tre. Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #24: 03 Aug 2008, 21:54 »

God update, og spændende indkøb Smiley KUTGW

Tak skal du have.

Rigtig god update, du skriver rigtig godt! God gruppe du kom i. Glæder mig til at høre mere fra Amsterdam. KIU

Mange tak, Kasper! Ja, den er okay, det lyder godt.

En God Update Thumbs Up

Du kommer godt omkring og for beskrevet hændelserne godt Thumbs Up

Men vil nu mene det er en svær gruppe med hold som Rapid Bucharest og Rapid Wien som nemt kan overaske og tage et point eller tre. Wink

Os tak til dig, Bave. Ja, det kan du have ret i, men jeg mener at holdet er stærkt nok til at gå videre.

Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #25: 03 Aug 2008, 22:07 »

Jeg kan godt lide dine små updates og din skrive måde. Selvom du skriver små updates får du alt det man behøver med!
KIU! Thumbs Up
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #26: 04 Aug 2008, 09:59 »

Jeg kan godt lide dine små updates og din skrive måde. Selvom du skriver små updates får du alt det man behøver med!
KIU! Thumbs Up
Mange tak, Anders!
Er glad for at det lykkes, for gider ikke skrive lange updates. ;-)
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #27: 04 Aug 2008, 11:49 »

6/11-07 - God start på sæsonen
Ajax.nl


Ajax har fået en udmærket start på den nye sæson, de ligger med i toppen af den hollandske Eredivisie. Kun overgået af to hold, Eredivisie har rundet de 10 kampe og det er overraskende AZ og FC Groningen som ligger på de to øverste pladser. Van Basten og Co. er placeret på en tredje plads, kun to point efter de førende fra AZ Alkmaar. Amsterdam holdet har vundet fem kampe og spillet hele fem uafgjorte, Ajax har uden endnu ikke gået fra banen med et nederlag. Ajax røg dog ud til Roda i pokalturneringen.

Ajax helt store spiller har været angriberen, Klass Jan-Huntelaar, han er klubbens topscorer med hele 14 mål i ligeså mange kampe. Han er jagtet af diverse storklubber, Real Madrid, Chelsea, Milan & Manchester United. Men Van Basten vil ikke af med sit stjernefrø, Ajax har de senere sæsoner ikke formået at holde på deres store profiler, men Van Basten vil som sagt ikke af med Huntelaar, men han har udtalt at alle spillere har en pris.

Holdet fra Amsterdam har blandt andet mødt de førende AZ Alkmaar og rivalerne PSV, begge kampe endte uafgjort. Kampen mod AZ var en rigtig topkamp, begge hold ville gerne frem over stepperne, ikke noget med at være tilfreds med et uafgjort resultat. Kennedy bragte værterne foran med 1-0, på et mål som ligner årets mål. Han bragede bolden i mål direkte på frispark fra 35 meters afstand. Et kvarter før tid udlignede Moussa Dembélé, ikke ufortjent men heller ikke fortjent.

Kampen mod PSV var en kedelig fornøjelse, ikke nogen af holdende ville satse på en sejr. Så begge hold var godt tilfredse med 0-0. Kampens spiller blev den svenske målmand, Andreas Isaksson som stod en udmærket kamp, han havde en fremragende redning på Huntelaars hovedstød. En hurtig refleksredning reddede PSV kort før slutfløjtet.


Stillingen efter 10 kampe


« Seneste Redigering: 04 Aug 2008, 15:51 af -Benja- » Logged

-Benja-
Gæst
 
Talentfabrikken
« Svar #28: 04 Aug 2008, 15:44 »

21/12-07 - Ajax sikker videre fra gruppen.
Ajax.nl


Ajax er som forventet gået videre fra deres Uefa Cup gruppe, de blev nummer to i gruppen efter Everton som fik to point mere end Ajax. Sammen med Everton & Ajax gik det tyske hold Hamburg SV også videre, det var også spået at de tre hold gik sikkert videre. Mens Rapid & Rapid Wien måtte forlade turneringen som gruppens sorteper.

Ajaxs første kamp var hjemme mod HSV, ikke mange turde komme med et bud på resultatet. Det var ikke en spændende kamp, men underholdende var den. Der blev scoret hele fire gange, alle gange var det en Ajax spiller som scorede. Den stod 1-0 i pausen, da den tidligere Barcelona spiller, Oleguer headede bolden i mål kort før pausen. Et kvarters tid efter pausen var det endnu en forsvarspiller som scorede, denne gang var det Thomas Vermaelen som var manden bag scoringen. Blot to minutter senere faldt kampens afgørelse da Alberto Zapater scorede et af sine sjældne mål. Kort tid efter at Zapater havde bragt hjemmeholdet på 3-0, kom Urby Emanuelsen uheldigt til at sparke bolden i eget net.

Næste kamp var mod det Østrisiske hold, Rapid Wien. Det var en kedelig fornøjelse, ikke en kamp som vil gå over fodboldens historien. Der blev dog scoret et mål, det var Klaas Jan-Huntelaar som efter blot tre minutter scorede kampens eneste mål da han flot prikkede bolden i mål, på en fornemt oplæg af Siem de Jong.

Et uafgjort resultat imod Everton kunne sikre dem videre adgang fra gruppen. Det var en meget mere spændende kamp end kampen i Østrig, her blev der nettet to gange, begge inden for de sidste ti minutter. Huntelaar bragte endnu engang Ajax foran, på et meget kraftfuldt hovedstød. Men i dommerens tillægstid udlignede Yakubu til 1-1, ganske ufortjent da det var hjemmeholdet Ajax som sad på kampen. Men det tænker de nok ikke så meget over i Holland, da de nu nu sikret sig viderdeltagelse i turneringen.

I den sidste kamp fik reserverne spilletid, da Ajax jo som sagt var gået videre. Begge hold havde ikke noget at spille for, Rapid var røget ud af turneringen og Ajax var videre. Men der blev alligevel spillet underholdende fodbold, Rapid ville gerne vise noget for deres fans. Mens Ajaxs reserve ville vise at det var dem der skulle spille hvergang, Edgar Manucharyan bragte gæsterne foran efter blot at have været på banen i syv minutter, han var netop blevet indskiftet. Men endnu engang blev der scoret mod Ajax i overtiden, da Alexandru Muresan i tre minutters overtid opsnappede Stekelenburgs dårligere aflevering.


Ajax skal møde Sparta Prag i 1. Knockout runde.

Oversigt over stillingen
« Seneste Redigering: 04 Aug 2008, 15:51 af -Benja- » Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #29: 04 Aug 2008, 15:46 »

Rigtig god update!
MEN HVORFOR ER DEN LANG?ticked off

Opstemt
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010