home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1024 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Pause - The Hammers
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Pause - The Hammers  (Læst 33170 gange)
-Benja-
Gæst

Pause - The Hammers
« : 01 Aug 2008, 21:23 »

Intro

Nu er jeg klar med en blog igen efter en pause fra Manager. Jeg mener selv at jeg har fundet det rette hold, men nu må vi ses hvad der sker. Holdet som jeg har valgt er Ajax Amsterdam, da det er mit favorithold i Holland. De har et rigtig spændende hold, de formår bare ikke at holde på deres profiler. Wesley Sneijder er røget til Real Madrid & senest er John Heitinga også smuttet til Spanien, dog til rivalerne fra Atletico Madrid. Ajax har som regel en masse penge, og jeg burde godt kunne hente nogle afløsere. De har hentet Oleguer i Barcelona, en spiller som sagtens kan slå til i den hollandske liga.

Manden som skal stå i spidsen for 'Talentfabrikken' er den tidligere stjerne, Marco Van Basten, som iøvrigt også er træner for dem nu. Jeg synes det er mere realistisk at vælge at kalde sig en tidligere stjerne, end bare at være en ukendt træner for Danmark, foreksempel sig selv.

Jeg håber I vil tage godt imod bloggen, I skal dog ikke regne med mange updates. Der kommer dog nogle en gang imellem. Vinklen vil være den bekendte 'journalist vinkel'. Grafik skal I nok også få, et par flotte billeder og et topbanner.

Velkommen til min blog!
« Seneste Redigering: 17 Aug 2008, 20:42 af -Benja- » Logged

-Benja-
Gæst

Sv: Talentfabrikken
« Svar #1: 01 Aug 2008, 21:36 »

« Seneste Redigering: 10 Aug 2008, 18:40 af -Benja- » Logged

vondracek
Gæst

« Svar #2: 01 Aug 2008, 21:37 »

Benja glemte at reservere indlæg nummer to, så jeg slettede lige de første kommentarer, så han kunne få reserveret sit indlæg :-)

Kommentarerne kan læses her:

Jeg er fast læser. Ajax har altid fascineret mig, og jeg håber du viderefører deres unge hold og hurtigtpasningsspil!

Glæder mig til mere fra dit tastatur  Peace

Det ser jo allerede spændende ud, og Ajax er ikke blevet skrevet alt for meget om indtil videre, så det er jo fint. Håber du kan føre klubben videre i dens ånd og sende hollændere ud til de store klubber i Europa Peace

Billederne skal ihvertfald forbedres, for det banner er lidt sjusket, det ligner at Huntelaar er resized forkert.

Ok start, kan selv godt lide Ajax, så glæder mig til mere.

Spændende at se om du kan fortsætte med at få klubben til at udvikle talenter til stjerner.

Ja jeg er som altid fast læser af dine blogs og den gang er ingen undtagelse.. Ajax har et fedt hold og jeg glæder mig til at se hvad du kan drive det til.. KIU Wink

-Benja-
Gæst

« Svar #3: 01 Aug 2008, 21:40 »

Mange tak, vondracek!

Er utrolig glad over at der kommer så mange postive reaktioner på min intro.
- Hvad synes I om navnet?

Ghert: Ja, det kan jeg godt se nu. Vil lave et nyt.

BenMusalho
Gæst

« Svar #4: 01 Aug 2008, 21:42 »

Glæder mig også til at se hvad du kan udrette. Vil dog ikke love jeg følger med. Et meget interessant hold, som jeg selv flere gange har tænkt på at starte et spil med.

Rigtig fedt navn. Kunne ikke passe bedre!

N17
Manager

« Svar #5: 01 Aug 2008, 21:47 »

Spændende -Benja-, men synes nu det er generelt for de banner du laver for andre også, at spillerne ofte virker som om de er trukket ud for at fylde det hele Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

vondracek
Gæst

« Svar #6: 01 Aug 2008, 21:54 »

Og så vil jeg da også lige smide en kommentar. Først og fremmest, så synes jeg, at du godt kunne komme på et bedre banner - hvilket Ghert også kommer ind på. Billedet af Huntelaar er helt forkert. Jeg synes også godt, at du kunne gøre en lille smule mere ud af din introduktion. Dette er ikke bare hvilken som helst klub. Nej, dette er en klub, som længe har været med i kampen om mesterskabet. En klub, som altid har haft det mål at være med i toppen af europæisk fodbold. En klub, som blandt andet også har haft spillere som brødrene Laudrup, brødrene de Boer, Dennis Bergkamp etc. på holdet. Klubben har lært Zlatan, Rafael van der Vaart, Seedorf etc. at sparke til en bold i Ajax, og i dag er de alle store stjerner for deres respektive klub.

Ellers så glæder jeg mig meget til at høre mere om Ajax, og se om du kan formå at producerer yderligere verdensstjerner. Keep it up, Benja.

Bave
Gæst

« Svar #7: 01 Aug 2008, 21:59 »

Et rigtig spændende klubvalg og en god start.

Glæder mig til at se hvad du kan udrette med holdet.

Men som de andre siger er banneret ikke så godt :(

-Benja-
Gæst

« Svar #8: 01 Aug 2008, 22:12 »

Glæder mig også til at se hvad du kan udrette. Vil dog ikke love jeg følger med. Et meget interessant hold, som jeg selv flere gange har tænkt på at starte et spil med.

Rigtig fedt navn. Kunne ikke passe bedre!

Lyder godt!

Spændende -Benja-, men synes nu det er generelt for de banner du laver for andre også, at spillerne ofte virker som om de er trukket ud for at fylde det hele Smiley

Okay. Vil prøve at rette op på det.

Og så vil jeg da også lige smide en kommentar. Først og fremmest, så synes jeg, at du godt kunne komme på et bedre banner - hvilket Ghert også kommer ind på. Billedet af Huntelaar er helt forkert. Jeg synes også godt, at du kunne gøre en lille smule mere ud af din introduktion. Dette er ikke bare hvilken som helst klub. Nej, dette er en klub, som længe har været med i kampen om mesterskabet. En klub, som altid har haft det mål at være med i toppen af europæisk fodbold. En klub, som blandt andet også har haft spillere som brødrene Laudrup, brødrene de Boer, Dennis Bergkamp etc. på holdet. Klubben har lært Zlatan, Rafael van der Vaart, Seedorf etc. at sparke til en bold i Ajax, og i dag er de alle store stjerner for deres respektive klub.

Ellers så glæder jeg mig meget til at høre mere om Ajax, og se om du kan formå at producerer yderligere verdensstjerner. Keep it up, Benja.

Det var noget af en smøre. ;-)
Det kan jeg selvfølgelig godt se nu, det skulle jeg have gjort mere ud af. Men hvem ved om jeg skriver lidt mere på introen. :-)
Tak for kommentaren.

Et rigtig spændende klubvalg og en god start.

Glæder mig til at se hvad du kan udrette med holdet.

Men som de andre siger er banneret ikke så godt Skuffet

Tak skal du have, Bave.

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #9: 01 Aug 2008, 23:16 »

Lyder spændende med Ajax, og god intro.
Vil bestemt følge med Smiley

kasperbp12
Manager

« Svar #10: 02 Aug 2008, 12:51 »

god intro og fedt hold du har valgt dig da jeg er sikker på at du kan føre dem til megen succes i fremtiden

andersfa123
Gæst

« Svar #11: 02 Aug 2008, 14:48 »

Lyder meget spændene! Glæder mig til at høre om din tid i Ajax.
Håber du kan få skabt noget ordenligt Wink

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #12: 02 Aug 2008, 15:25 »

Det lyder klasse Benja. Håber virkelig du får hentet nogle titler hjem til Ajax Wink. Har selv her i ferien været oppe at se dem træne lige ved siden af Amsterdam ArenA. Det var mega fedt Wink!

-Benja-
Gæst

« Svar #13: 02 Aug 2008, 19:08 »

Mange tak allesammen, er meget glad for at deres er så stor interesse for min blog. Regner ikke med der kommer en update idag, da jeg først er hjemme imorgen.

-Benja-
Gæst

Talentfabrikken
« Svar #14: 03 Aug 2008, 12:04 »

6/7-07- Forstærkninger til Ajax.
Ajax.nl

Den nye Ajax træner, Marco van Basten havde ikke været særlig lang tid i sin nye klub, før han havde skrevet kontrakt med den første spiller. Van Basten har købt Zaragoza's anfører, Alberto Zapater, han var ikke tilfreds med at spille i den næstbedste spanske række, så da Ajax henvendte sig var han ikke i tvivl. Alberto Zapater har ikke kostet så meget, Ajax købte ham via hans frikøbsklausul som var på omkring 75 mio kr. Zapater er en ledertype, som skal husere rundt på Ajax centrale midtbane. Han vil gerne være med til at føre Ajax tilbage på tronen, som Hollands bedste hold.

Alberto Zapater udtalte kort efter pressemødet:
'Jeg er utrolig glad for at det her er gået i orden, og jeg kan kalde mig Ajax spiller. At spille i den næstbedste række i Spanien er ikke godt nok, det er et skridt i den forkerte retning. Ajax passer perfekt for mig, de vil gerne spille offensiv fodbold, selvom jeg ikke er den mest offensive spiller. Der er mange der frygter Ajax, for de spiller flot og underholdende fodbold. Samt for at de for en del år siden vandt Champions League, det kunne være fedt at vinde, men der er lang vej.'

Ajax har også fået en anden spiller, det er såvel også en spanier. Han kommer til på en lejeaftale fra Atletico Madrid, hvor han havde svært ved at få spilletid. Navnet er Ignacio Camacho, han er et kæmpe talent, han er kun 17 år så han har stadig en del at lære. Men han tror at det er rigtig valg at komme til Ajax på en lejeaftale. For det der er blevet opdraget mange store spiller i Ajax. Det er stadig uvist om der er lavet en aftale, om Ajax kan købe Camacho. Han forventes dog i starten at tage plads på Ajax's bænk, men han skal da nok få en masse kampe, i den rød/hvide trøje.

« Seneste Redigering: 04 Aug 2008, 15:50 af -Benja- » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010