home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 767 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Talentspejder
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Talentspejder  (Læst 909 gange)
andersvilster
Gæst

Talentspejder
« : 01 Aug 2008, 20:06 »

Hvor plejer i at sende talentspejderne hen? hvis i sender dem til tuneringer Huh

N17
Manager

Sv: Talentspejder
« Svar #1: 01 Aug 2008, 20:40 »

Det kommer vel meget an på hvilken klub man er. Der er ikke meget formål med at sende en spejder til Champions League f.eks. hvis du er et engelsk 2. divisionshold. Men generelt, så sender jeg en talentspejder, eller to, til sydamerika. Og ellers til skandinavien, sydeuropa osv. Det er ikke så tit jeg sender dem til bestemte turneringer, selvom Africa Nations Cup næsten altid får en mand fra min klub, og det gælder indimellem også ved EM og VM, men igen alt efter hvilket hold jeg er.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Yoggidk
Gæst

« Svar #2: 01 Aug 2008, 20:50 »

Det kommer vel meget an på hvilken klub man er. Der er ikke meget formål med at sende en spejder til Champions League f.eks. hvis du er et engelsk 2. divisionshold. Men generelt, så sender jeg en talentspejder, eller to, til sydamerika. Og ellers til skandinavien, sydeuropa osv. Det er ikke så tit jeg sender dem til bestemte turneringer, selvom Africa Nations Cup næsten altid får en mand fra min klub, og det gælder indimellem også ved EM og VM, men igen alt efter hvilket hold jeg er.

hvad hvis du er AGF Opstemt ?

N17
Manager

« Svar #3: 01 Aug 2008, 20:53 »

hvad hvis du er AGF Opstemt ?

Hvis jeg var AGF, så ville jeg stadig sende en eller to til sydamerika, mens jeg derefter ville gå efter det skandinaviske markedet.... Tyskland kunne være en mulighed, selvom det formentlig er svært at få de bedste spillere derfra, men der burde være nogen der kunne forstærke dit hold, hvilket du jo har gjort med Jonas Kamper.

Til sidst ville jeg muligvis sende nogle afsted mod østeuropa..

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #4: 10 Sep 2008, 10:48 »

Hey Smiley
Hvilke evner skal en talentspejder have rimelig høje stats i ? Altså, hvilke evner er vigtigst ?
« Seneste Redigering: 10 Sep 2008, 11:04 af holmo » Logged

[Min signatur er for stor]

andersvilster
Gæst

« Svar #5: 10 Sep 2008, 13:36 »

Hey Smiley
Hvilke evner skal en talentspejder have rimelig høje stats i ? Altså, hvilke evner er vigtigst ?

Bedømmelse af og hvis du vil have talenter tag arbejde med ungdomspillere med Peace

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #6: 01 Dec 2008, 15:23 »

Er der nogle der har nogle specielle erfaringer med nogle talentspejdere? Nogle som har gjort det godt, og i hvilken klub havde du talentspejderen? Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010